Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:44

Santigo, Motto is de lichtste kleur: http://beautyandmess.com/en/illamasqua- ... to-swatch/ opzich zou hij wel kunnen bij licht blonde wenkbrauwen maar dan moet je hem heel voorzichtig en licht aan brengen. Er valt wel een beetje mee te spelen zeg maar. Je kunt hem ook heel donker maken. Maar ik zou eerder voor een product kiezen die wat lichtere kleuren heeft :j

Sem_, heb jij hem op de gok gekocht? En valt er wat fijn mee te werken zodat het er natuurlijk uit ziet? Ik zie op swatches soms ook hele sterke lijnen.

ontherun

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:46

Navatu, ik had al mn handen vol met elf _O- Met dat motto in mijn hoofd. En ik had nog die anastasia, dus heb hem om de een of andere stomme reden niet meegenomen natuurlijk.

Hmm, ik ga het dan toch niet op de gok doen Glossi. Dan wil ik hem echt eerst proberen. Die is dan weer te duur voor op de gok, in tegenstelling tot de elf :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:47

Hahaha elf is geweldig he _O-
Ik stond ook zowat elke week in de wallmart naar die producten te gluren _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:49

Oehlala mijn nieuwe kaartje geeft me 2,80 korting op de browwiz _O-

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:57

Glossi schreef:
Santigo, Motto is de lichtste kleur: http://beautyandmess.com/en/illamasqua- ... to-swatch/ opzich zou hij wel kunnen bij licht blonde wenkbrauwen maar dan moet je hem heel voorzichtig en licht aan brengen. Er valt wel een beetje mee te spelen zeg maar. Je kunt hem ook heel donker maken. Maar ik zou eerder voor een product kiezen die wat lichtere kleuren heeft :j

Sem_, heb jij hem op de gok gekocht? En valt er wat fijn mee te werken zodat het er natuurlijk uit ziet? Ik zie op swatches soms ook hele sterke lijnen.

Ik vind hem wel fijn om mee te werken, krijg regelmatig complimentjes over mijn wenkbrauwen
terwijl ze van zichzelf niet veel soeps zijn. :Y) Ik heb de kleur ash (#25) en van mezelf bruine
wenkbrauwen, een beetje assig. Je hoeft er echt maar heel weinig van te gebruiken en zachtjes
aanbrengen, anders wordt het inderdaad snel te hard! Maar je kan echt een eeuwigheid doen met zo'n
tubetje. Je hebt wel een goed smal penseeltje nodig, maar dan blijft het ook goed zitten.

Qua kleur komt #25 best goed overeen met Dark Brown van Anastasia duo brow powder, alleen
is die van Makeup Forever wat bruiner/warmer, minder assig.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:57

_O- Ik vind het zulke kleine kortingen altijd bij Douglas, en toch denk je elke keer weer, oeh, maar dat gaat er nog vanaf! :))

Ik heb echt elke keer voor dat schap gestaan, denkend; hou je in, hou je in _O- Maar hetzelfde gold voor covergirl, heb maar meteen 2 flesjes foundation en 2 poeders meegenomen. Hey, hier hebben ze die kleur niet en hij is perfect. Dan mag dat toch?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:01

Ja dat dacht ik bij alle makeup die ik zag maar dat is gruwelijk mis gegaan _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:06

Herken ik mezelf nou echt totaal niet in O:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:06

Heb jij toevallig ook een foto van wat je allemaal mee terug hebt genomen van daar? :)) Ben wel benieuwd :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:11

Die heb ik nog niet gemaakt _O- Zal morgen eens alles op de foto zetten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:15

Yay haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 03:07

Afbeelding

De verpakking <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 07:36

|( mweh ik wil ook Kat von D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 08:12

Ik heb ook Make Up Forever Aqua Brow. Heerlijk product. Heb wel wat donkere wenkbrauwen, alleen heel weinig haartjes. Ik teken eerst met aqua brow mijn wenkbrauwen helemaal, met goed smal kwastje van MAC. En daarna ga ik er met poeder van Anastacia overheen, zodat de randjes en lijntjes wat minder hard zijn en de kleur net wat assiger en iets minder roodachtig is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 10:33

Zo ik heb alles bijgelezen! Die tassentic van sommigen herken ik gelukkig helemaal niet, wat een geld! Ik heb een cowboysbag en die vond ik al duur :')
Maar wonen jullie nog thuis dat je tussen de €500 en de €1350 uit kunnen geven aan een tas of hebben jullie gewoon een rete goede baan? :D

Ik heb nu ook mega zin om Mac dingen te gaan shoppen, ben gewoon ge-MAC-brainwashed denk ik

En iets voor mijn wenkbrauwen is ook wel eens welkom.. Ik heb hele donkere wenkbrauwen maar zwart zijn ze niet. Eerder as donkerbruin, veel tinten potlood en poeder zijn snel te warm. Heb er op zich een mooie vorm in, maar heb aan de basis weinig haartjes en die staan de verkeerde kant op, snappen jullie wat ik bedoel?
Vroeger epileerde ik ze weg, maar dan worden mijn wenkbrauwen echt te kort. Inkleuren is ook niet echt super, omdat er zo weinig haartjes zijn (daardoor zie je het poeder of potlood op mijn huid liggen)
Ik blijf ermee stoeien! Herkenbaar?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:24

Ik heb een browkit van anastacia (brunette) ik gebruik hem niet dagelijks omdat ik van mezelf hele volle wenkbrauwen heb. Er zit ook een highlighter in die ik wel heel vaak gebruik trouwens.
Jeetje een filmpje van je makeup van een uur.....als dit de helft is vraag ik me wel af of ze ook op hygiene let.....er zit toch ook een houdbaarheidsdatum op.

Ik kreeg van mijn moeder nog een tasje met wat oude spulletjes toen ik een tiener was. Daar zat een foundation in van Bourjois........bah dat was vies...... Het was gaan scheiden en het stonk!

Ik heb wel nog een wenkbrauwpotlood die ik al 15 jaar heb ofzo. Nostalgisch.....heel af en toe pak ik m. En hij werkt nog steeds prima! Net als een maybelline watershine diamond lipstick hahah. Gebruik hem niet hoor, maar ben eraan gehecht. Is ook al meer dan 12 jaar oud ofzo. Het is net een getinte lippenbalsem trouwens. Binnen een halfuur is het eraf. Toendertijd vond ik hem geweldig hahahah

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:25

Corelli schreef:
Zo ik heb alles bijgelezen! Die tassentic van sommigen herken ik gelukkig helemaal niet, wat een geld! Ik heb een cowboysbag en die vond ik al duur :')
Maar wonen jullie nog thuis dat je tussen de €500 en de €1350 uit kunnen geven aan een tas of hebben jullie gewoon een rete goede baan? :D

Ik heb nu ook mega zin om Mac dingen te gaan shoppen, ben gewoon ge-MAC-brainwashed denk ik

Ik woon nog thuis dus ik heb het nog lekker makkelijk :D en sparen natuurlijk!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:52

Ik droom er alleen maar over Corelli :') soms heb ik een heel deel bij elkaar gespaard en komt er weer ieta voorbij wat mijn spaargeld opeist. Boeken kopen voor school bijvoorbeeld :')

Heb foto's gemaakt van mijn Australië stash navatu, moet ze alleen nog even op mijn laptop uploaden.

Anthe die wil ik! Kunnen we er niet voor zorgen dat kat van d op de een of andere manier ook hier verkrijgbaar is? :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:55

Santigo_ schreef:
Ik droom er alleen maar over Corelli :') soms heb ik een heel deel bij elkaar gespaard en komt er weer ieta voorbij wat mijn spaargeld opeist. Boeken kopen voor school bijvoorbeeld :')

Heb foto's gemaakt van mijn Australië stash navatu, moet ze alleen nog even op mijn laptop uploaden.

Anthe die wil ik! Kunnen we er niet voor zorgen dat kat van d op de een of andere manier ook hier verkrijgbaar is? :')

Ik heb het Kat von D 1000x gevraagd op twitter maar ze reageert daar dan weer niet op :')

Ben benieuwd naar je stash foto!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:56

Hmm dat werkt dus al niet :(

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:14

Iemand tips voor een goede lipbalm?

Ik heb Kiss me tonight van Philosophy en Medplus van blistex al geprobeerd maar die houden mijn lippen niet lang gehydrateerd. Echt een gezeur als ik lipstick wil dragen want het ziet er dan niet uit ):

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:15

Carmex! :) Verkopen ze op themakeupspot.nl (als ik het goed heb, zag ze laatst op een Nederlandse webshop! Thank god! :D)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:25

Rosebud salve :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:46

Ik vind de Babylips echt heel fijn :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:49

Deijs, ik heb HEULE droge lippen, zeker in de winter. Deze is superfijn en glimt niet zo heel erg.

Afbeelding

Ik heb de stick, het blikje heb ik niet geprobeerd.

Het is van de body shop, hemp lip balm.