Sem_, heb jij hem op de gok gekocht? En valt er wat fijn mee te werken zodat het er natuurlijk uit ziet? Ik zie op swatches soms ook hele sterke lijnen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Santigo, Motto is de lichtste kleur: http://beautyandmess.com/en/illamasqua- ... to-swatch/ opzich zou hij wel kunnen bij licht blonde wenkbrauwen maar dan moet je hem heel voorzichtig en licht aan brengen. Er valt wel een beetje mee te spelen zeg maar. Je kunt hem ook heel donker maken. Maar ik zou eerder voor een product kiezen die wat lichtere kleuren heeft
Sem_, heb jij hem op de gok gekocht? En valt er wat fijn mee te werken zodat het er natuurlijk uit ziet? Ik zie op swatches soms ook hele sterke lijnen.
Corelli schreef:Zo ik heb alles bijgelezen! Die tassentic van sommigen herken ik gelukkig helemaal niet, wat een geld! Ik heb een cowboysbag en die vond ik al duur
Maar wonen jullie nog thuis dat je tussen de €500 en de €1350 uit kunnen geven aan een tas of hebben jullie gewoon een rete goede baan?
Ik heb nu ook mega zin om Mac dingen te gaan shoppen, ben gewoon ge-MAC-brainwashed denk ik
Santigo_ schreef:Ik droom er alleen maar over Corellisoms heb ik een heel deel bij elkaar gespaard en komt er weer ieta voorbij wat mijn spaargeld opeist. Boeken kopen voor school bijvoorbeeld
Heb foto's gemaakt van mijn Australië stash navatu, moet ze alleen nog even op mijn laptop uploaden.
Anthe die wil ik! Kunnen we er niet voor zorgen dat kat van d op de een of andere manier ook hier verkrijgbaar is?