Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:hier wordt het terug naar de tekentafel, maandag weer een afspraak met gynocoloog..
operatie leverde niets maar dan ook helemaal niets op.
buiten wat 18 jaar oude verklevinkjes van de blindedarm operatie is mijn buikholte zo schoon dat menigeen er jaloers op mag wezen aldus de gyno.. Betekent dus dat daar en in de baarmoeder geen enkele reden te vinden is voor de extreme klachten..
vervolgstap wordt waarschijnlijk zoeken naar een andere oorzaak die een hormonale disbalans te weeg kan brengen die alle organen tijdens de menstruatie in overdrive zet.
elenaMM77 schreef:of gewoon gelijk een hele body check, want ik accepteer niet dat er geen verklaring is.. terwijl er tegenwoordig zoveel aandacht is voor 'overmatige pijn tijdens menstruatie hoort er niet zondermeer bij'. ga niet weer jarenlang de handdoek in de ring gooien onder het motto 'ben gewoon vrouw en pech'. want die grens ben ik gepasseerd toen ik de huisartsenpost moest laten komen.
Palmera schreef:En hoe weet je wat je maat is?
xTammyy schreef:Hallo, sorry dat ik zo kom binnen vallen maar ik had even een vraagje.
Er zijn hier vast wel bokkers met een implanon. Nu ben ik benieuwd naar het litteken wat je overhoudt na het verwijderen hiervan?
En als er dan een nieuwe word gezet, is dat op dezelfde plek? Door het littekenweefsel heen dus?