Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Wat een prachtig loopje heb je gemaakt! Heerlijke paadjes.
Je kunt nog even afwachten hoe het in de loop van de week voelt toch?
Het weer.. tja, mij is het te warm. Ik kan er niet goed tegen en geniet er ook niet echt van. Sterker nog, eind zomer kan ik echt boos worden als er dan wéér een week met 25+ graden wordt voorspeld.
Ik vind 20 graden meer dan zat.
Lesgeven in een lokaal waar het 25 graden of meer is, vaak 30 eind lente en in de zomer, is ook een hel.
en het was lekker verfrissend ook wel.
En ook ik verwachte een foto van jou in je vest
Vond het echt dramatisch te noemen. Mijn benen voelde wel echt heel slecht en mijn hele lijf riep wel even ho dus dat was ook prima zo.
Bijna weer als de eerste keer toen ze geprikt had. Moet wel zeggen, ze heeft echt veel plekken geprikt omdat ik zei, het maakt nu allemaal niet echt wat uit. Dus ik loop weer als een pinguïn en kan mijn voeten amper op de grond zetten. Word een toffe spinningles vanavond

Maar soms is hij dan net niet op tijd droog en dat is ook niet prettig (ondanks dat hij toch weer nat wordt), maar nu met het zonnetje en warme weer is dat geen probleem gelukkig.
En wat goed gelopen afgelopen zondag! Mooi doel: genieten, dat is toch het belangrijkste. Zijn de uitslagen er al?
En oh jee, al die prikkies. Ik vrees ergens dat mijn kuiten dat nu ook wel kunnen gebruiken, maar dat bewaar ik wel voor juni, wil niet als een pinguïn de rest van de uitdaging lopen.

En genoten van de mooie lucht en maan, daarna nog yoga gedaan. 

Succes met je spinning les dan maar!

en dus lag ik te malen.
Wel mooi
Zowel je vest als de omgeving hihi.
Is het een idee om met de auto te gaan en je auto op een P+R aan de rand van de stad te zetten? In mijn ervaring ben je dan vrij snel in het centrum zonder de drukte.
Snap dat je je vest te koop gaat zetten.
Ik zag toch een beetje op tegen de warmte, maar het viel me alles mee. Had mij voorgenomen om vooral rustig te lopen maar ik kon toch een redelijk tempo aanhouden ongemerkt. Pas bij de laatste van de 3x 8 minuten het gevoel dat het wat lastiger werd om tempo vast te houden, maar toch gelukt 
mij niet bellen voor 43 km of meer.