Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:30

Netjes Goof :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:57

Supervixen schreef:
Wat een prachtig loopje heb je gemaakt! Heerlijke paadjes.
Je kunt nog even afwachten hoe het in de loop van de week voelt toch?

Het weer.. tja, mij is het te warm. Ik kan er niet goed tegen en geniet er ook niet echt van. Sterker nog, eind zomer kan ik echt boos worden als er dan wéér een week met 25+ graden wordt voorspeld.
Ik vind 20 graden meer dan zat.
Lesgeven in een lokaal waar het 25 graden of meer is, vaak 30 eind lente en in de zomer, is ook een hel.

Ja daarom. gewoon last minute kijken wat ik doe. heb nog geen ticket maar ze komen nu met bosjes online.
Sinds februari werk ik ook op een school en moet wel zeggen, die warmte in het gebouw is idd echt niet fijn! Zit vandaag thuis, stuk aangenamer :o
Voor te sporten vind ik 25+ ook net iets te veel en bij 30+ heb ik er ook echt last van maar gewoon in het dagelijkse, geniet ik er intens van. Waar ik dan wel weer een hekel aan heb, van die hete plaknachten. Dat de slaapkamer ook een kookpunt heeft bereikt en je er niet van kan slapen.

Ik moest zelf ook heel hard lachen oom die drinkfles _O- en het was lekker verfrissend ook wel.

emtb dat kan heel veel oorzaken hebben. Wellicht begin je te snel. Maar even checken bij de HA zoals hier geopperd word, is denk ik wel een goede.

Lies, een huis verbouwen is een goede sportschool hoor! Succes. Knap als je daarnaast nog energie hebt om te gaan lopen.

muppetmayo ik had 2/3 dagen na de behandeling vrijwel geen last meer. Nog 1 plek wat hoger in mijn been dat we niet in beeld hebben gebracht maar dat lijkt mijn lijf ook op te lossen en is vandaag nog even aangeprikt.

Ja super balen dat de ze Utrecht vervroegd hebben want nu hebben wij dus een probleem thuis... 9u starten, je kan gewoon niet met het OV komen. Vind het echt wel bizar dat je bij een groot evenement verwacht dat mensen er al om 8 uur kunnen zijn.

BusyMissy Wat heerlijk dat je zo dingen kan ondernemen met je kinderen <3 En ook ik verwachte een foto van jou in je vest *\o/*

Ah dit vind ik altijd hele leuke om te doen Sherivey. Ziet er goed uit jou loopje. Mooi je doel gehaald.

hahaha Sall! leuk is dat als de vrijwilligers ook gewoon wat humor hebben. En knap dat je hem zo vlot gelopen hebt. Wel gek dat de uitslag er nog niet is. Dat is normaal een kwestie van minuten/uren.

Gefeliciteerd met je PR Goof!

Zelfs ben ik gister even gaan proefdraaien bij een andere club om daar bootcamp lessen te gaan geven. En dan besef ik weer hoe hoog het niveau is van de groep waar ik nu mee train en samenwerk. :+ Vond het echt dramatisch te noemen. Mijn benen voelde wel echt heel slecht en mijn hele lijf riep wel even ho dus dat was ook prima zo.
Net bij de fysio geweest en dus nog 1 plekje in mijn bovenbeen geprikt en mijn kuiten. Nouuuu die voelen nu een partij slecht! >;) Bijna weer als de eerste keer toen ze geprikt had. Moet wel zeggen, ze heeft echt veel plekken geprikt omdat ik zei, het maakt nu allemaal niet echt wat uit. Dus ik loop weer als een pinguïn en kan mijn voeten amper op de grond zetten. Word een toffe spinningles vanavond }>

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-25 10:05

Jongens wat zijn jullie al goed bezig geweest zeg!

Mooi pr Goof *\o/*.
Sherivey mooi kammetje!

Pijnlijk leonie, brrr.
Sall, irritant dat je horloge haperde. Mooi balen. Maar goed gelopen! En dat water, heerlijk zeg :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 10:20

Sterkte met je kuiten Leonie!!

Ik keek met mijn neus :+ mijn tijd was 29:20

Dank je Sv! Ik lag helemaal in een deuk door dat waterballet

emtb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 11:08

Bedankt voor jullie reacties! Toch maar even laten checken dan idd +:)+

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 12:18

Jullie hebben helemaal gelijk, gewoon niet aan gedacht om zoonlief te vragen even een foto te schieten.
Speciaal voor jullie even aangedaan, wel op mijn paardrijkleren, maar soit.
Afbeelding
Afbeelding

Het is een Salomon 5 liter. Heb 4 verschillende merken gepast, maar deze zat echt het fijnst.
De kids vonden de 12 veel mooier (was lichtgrijs met vrolijk roze en reflecterend) maar die was weer een stuk duurder en ik verwacht niet dat ik zoveel inhoud ooit nodig ga hebben.
Dus toen deze gekozen en er thuis een reflecterende veter doorgeregen.

Vanochtend voor de tweede keer mijn jonge paard gereden, die is net zadelmak. Weet weer precies waarom ik eigenlijk gezegd had dat ik dat nooit meer wilde doen. Ze was eigenwijs en een beetje stout. Kon het goed handelen, maar wel vermoeiend en je moet continu alert zijn.

Geeft leuke grafiekjes zo Sherivey!

Knap hoor Sall, 5 km onder de 30'.
Ik zei gisteren hetzelfde tegen mijn zoon, dat een tijdje terug ik nog opzag om van de 3 naar de 5 km te gaan en nu loop ik (mits rustig tempo) op mijn gemak 10km. Geeft best een trots gevoel dat dit weer mogelijk is op mijn oude dag.

Tof je pr Goof, vind jij de intervallen ook zwaarder met dit warmere weer, of viel dat vanochtend nog mee?

Klinkt niet lekker Leonie, maar als deze fysio behandeling je weer net zoveel verschil gaat geven als de vorige dan kun je binnenkort weer "vliegen".

Fijn dat je weer een nieuw doel hebt gevonden Germie, het voordeel van sneller worden op de 10km vind ik, is dat je niet steeds zoveel tijd kwijt bent met trainen. En het maakt niet uit als je niet onder dat uur komt toch? Alles wat je sneller wordt voelt straks fijn

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-25 12:21

Mooi vest, salomon zit zo fijn! Daar ga je een hoop plezier aan hebben.
Ik heb wel de 12, dik tevreden mee.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 12:23

Ik heb met al het rennen geen tijd meer om dit topic bij te houden. _O-
Maar zag wel dat iemand vroeg hoe het ging, superlief, wat word ik toch altijd blij van dit topic en iedereen zijn verhalen. <3

Namiro, ik was mijn vest ook zeker niet elke keer, maar hij was nu na 3 dagen zweten wel echt goor. :') Maar soms is hij dan net niet op tijd droog en dat is ook niet prettig (ondanks dat hij toch weer nat wordt), maar nu met het zonnetje en warme weer is dat geen probleem gelukkig.
Vervelend zoveel stress, goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd!

Sall, rennen is ook gewoon hartstikke leuk :D En wat goed gelopen afgelopen zondag! Mooi doel: genieten, dat is toch het belangrijkste. Zijn de uitslagen er al?

Leonie, echt top dat je weer terug bent! En wat heb je gelijk weer een hoop gedaan, vind je het gek dat garmin zegt 'te intensief' :') En oh jee, al die prikkies. Ik vrees ergens dat mijn kuiten dat nu ook wel kunnen gebruiken, maar dat bewaar ik wel voor juni, wil niet als een pinguïn de rest van de uitdaging lopen. :')

Samantha, gefeliciteerd met je PR! Fijn om te zien dat jij ook weer lekker bezig bent na al het gedoe. Loop je nu weer pijnvrij of nog steeds wel bezig met de blessure?

Lisitano, balen van je griep, hoe gaat het inmiddels?

Sherivey, van jou zie ik ook weer mooie loopjes voorbij komen. Altijd zo consistent bezig!

SV, oei wat rot van die hond, hopelijk is hij veilig. Mooie heuveltraining weer!

Tiggs, pfff het was heel warm zondag, knap gelopen hoor, goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt, dat is zo nodig met die hitte.

Muppetmayo, misschien ligt het aan de wind? Of het tijdstip dat je loopt? Ik loop makkelijker vlotter eind van de dag dan bijvoorbeeld in de ochtend als alles nog wat 'stijfjes' is.

BusyMissy, wat leuk dat je met je dochter kung fu doet. En mooi vest, salomon renvesten zijn zo fijn!

Goof, jij gaat ook al zo lekker de laatste tijd, mooi wat consistent trainen doet met je tempo, spontaan een nieuwe pr!

Osprey vest ga ik op vinted plaatsen denk ik. Hij is voor mij iets te groot vrees ik, waardoor de schouder banden omhoog gedrukt worden als ik hem rond mijn borst op de juiste maat doe, en daardoor beweegt de schouderband te veel op en neer met de drinkfles erin wat schuurt.

Gelukkig gaat de schuurplek niet open als ik mijn salomon vest draag, maar comfortabel is het niet, gaat wel al de betere kant op.
Spoiler:
Afbeelding

Ennuh, het elke dag of zelfs twee keer per dag rennen blijft interessant. Soms gaat een loop in de ochtend echt heel bagger en denk ik, nou, ik moet even rustiger aan doen of zo gaat het niet en dan loop ik in de avond en gaat het weer top. Ik slaap meestal goed, want ik ben echt wel moe aan het eind van de dag en merk ook wel dat ik dat nodig heb. Vrijdagnacht sliep ik niet goed (door stress) en ik was ook nog ongesteld en mijn HRV zat direct in rood, garmin zei overbelast, nu slaap ik sinds zaterdag weer heel goed en zit ik weer met HRV in groen en ben ik productief. :+
Mijn benen voelen echt top, ik merk alleen wel dat mijn kuiten het wat zwaar vinden, die voelen wat strak en oncomfortabel, vooral mijn kortere been. Dus dat hou ik in de gaten! Ook wat last van vastzittende spieren in mijn rug en schouders, ik heb echt yoga nodig om het fysiek comfortabel te houden. Heel leerzaam allemaal! Wat ik verder doe aan zelfzorg: gooeed (en veel) eten, voor het slapen gaan mijn benen een beetje masseren met lavendel arnicaolie en morgen krijg ik weer een uitgebreide massage, donderdagochtend ga ik even voor een check langs een manueel fysiotherapeut die ook dry neelding doet.
Nu is mijn taperweek voor de marathon begonnen! Dus kortere afstanden, langzamer. Vandaag wil ik wel nog even een lange, maar hele rustige trail doen van Amersfoort naar Hollandsche Rading, om nog wat meer kilometers in de warmte te pakken. Tot en met zondag liep ik nog op schema met de challenge, nu gaat er een kleine achterstand komen die ik hopelijk na de marathon weer kan wegwerken. Maar dat ik het tot nu toe volhou, vind ik al bizar! :D

Mijn loopjes van de afgelopen dagen!

Donderdag 8 mei heb ik in de ochtend een tempo training met een vriendin meegedaan, 2x 6 minuten rond 5:00, zelf zat ik op 4:50 en heb ik nog 2 sprintjes gedaan. Was fijn om even mijn loopvorm af te wisselen en ging heel lekker. Na het rennen wat krachttraining voor het bovenlichaam en stretchen. In de avond nog een keer 7 km gedaan, dat ging dan weer bagger, dus rustig gehouden. :')
Afbeelding

Op vrijdag een vlot rondje trail door het bos voor de zorggroep kwam, dat was heerlijk, maar heel warm! En zaterdagavond na een hele dag efteling nog even vlot 11 km gedaan over de fietspaden door het bos, ook dat ging verrassend goed.
Afbeelding
Afbeelding

Zondagochtend een rustig rondje trail voor het ontbijt met de zorggroep, dat ging juist weer wat moeizaam. Toen later naar huis gefietst, lekker rustig met de warmte en bepakking. In de avond toch nog gaan rennen. Ik was het niet van plan doordat het in de ochtend zo moeizaam ging, maar doordat het zo wisselt wilde ik het toch proberen. Mijn benen voelen prima met gewoon lopen, fietsen, traplopen etc, dus het is soms lastig inschatten hoe vermoeid mijn benen zijn, dat voel ik echt pas als ik ga rennen (ik ben continu door huis aan het dribbelen om te kijken hoe het voelt, maar ook dat werkt niet echt om het goed te voelen). Ik dacht, als het na een paar honderd meter niet fijn voelt, draai ik gewoon weer om. Nou ja, toen ging het dus juist weer heel lekker. :+ En genoten van de mooie lucht en maan, daarna nog yoga gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gister, 7 km, ging in het begin lekker (liep 5:30), einde wel wat moeizaam dus tempo losgelaten.
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 12:31

BusyMissy, mooi vest!
Ik ken de jongepaardenstruggle. Bij die van mij is het ook echt aanpoten soms. :o

Suliko, jij gaat lekker met de RAB challenge :D

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 12:49

Busy missy, mooi vest zeg, leuk kado!

Suliko, wow dat is echt ontzettend knap wat jij aan het doen bent!
Wat ben jij een bikkel zeg, hoop voor je dat je het vol gaat houden!

Leonie, fijn dat het bij jou ook weer de goede kant op gaat!

Goof, en anderen ook lekker bezig, wat fijn!

Ik geniet ook van het mooie weer, afgelopen zondag 35km gelopen, ging lekker, alleen kreeg ik ook ongeveer zo een plek als suliko, maar dan onder mijn b.h band, dat was wel minder.
Volgende keer maar goed insmeren.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 13:00

Mooi cadeau BusyM!!

Holyshit Suliko :wow:
Respect hoor!! _/-\o_

Ik keek met mijn neus ik heb 29:20 gelopen

Auw die schuurplekken, sterkte daarmee
Ook jij Ieris! :knuffel:

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 13:19

ieris, dat hoop ik ook! Aah wat rot, bh banden zijn ook ruk. Ik heb ook nog steeds niet DÉ schuurloze bh gevonden voor 30+ kilometer helaas. Precies ook op de plek waar de band zit tussen/onder mijn borsten heb ik nu al twee littekens, gelukkig amper zichtbaar, maar toch. Wel lekker dat je zondag 35 km hebt gelopen!

Sall, supernetjes onder de 30 min en genoten!

Ik snap trouwens echt niet waarom ze zondag de halve marathon zo'n 1,5 uur eerder laten starten (09:00) dan de marathon (startwave 2 waar ik in zit start om 10:30). Met de halve marathon ben je veel eerder klaar en dus minder last van de warmte, zo suf. Gelukkig koelt het dan in de nacht wel iets en wordt het minder warm dan afgelopen dagen, naar 8 graden s'nachts en wordt het 19 graden overdag. In ieder geval beter te doen dan afgelopen zondag, dus hopelijk blijft het zo, het wisselt per dag een beetje.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 14:11

Suliko, ik denk dat dit te maken heeft met het vrijmaken van het parcours oid.
Bij bvb Rotterdam laten ze de 10K eerder starten dan de marathon, ivm dat de 10K anders op een bepaald punt in de weg loopt voor de marathonelite

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 14:25

Wat een prestaties hier weer! Zo leuk en motiverend om te lezen.

Ik lees dat een paar van jullie zelfs vragen hoe het nu met mij gaat. Zo lief! En ik die niet eens halve bijleesposts maakt Y;(

Het gaat beter! Ik wil vandaag weer even lopen, nu al een week niet bewogen. Maar ik denk eigenlijk dat het voor de KvS misschien niet zo erg is, ik zal straks in elk geval lekker uitgerust van start gaan.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-25 17:18

Dat gaat echt wel goedkomen Lisitano!

En Suliko wat ga jij als een malle zeg! Supergoed van je.
Ik verbaas me ook over sommige starttijden van marathons, maar er zal wel een reden voor zijn denk ik.

Ik heb sinds ik ipv een sport bh een nike croptop onder mijn shirt/top aanheb, geen schuurplekken meer gehad!! Zelfs bij de trail du grand ballon waarbij ik dus bijna de hele vijf en half uur met een doorweekt shirt liep had ik maar een hele mini plek die geen naam mag hebben. En laatst met mijn marathon ook stukken in de regen en geen problemen gehad. Wel in combi met wat vaseline hier en daar.
Ik ben zo blij dat ik dit uitgevonden heb. Kan dus alleen in combi met rugzak, want dan heb ik de boel iets meer ingesnoerd, maar die heb ik sowieso bij lange afstanden om.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 19:12

Sall, ja, het is zeker leuk om te zien als je sneller wordt.

Leonie; 'ik loop als een pinguin' .... :') Succes met je spinning les dan maar!

Mooi vest Busymissy. Intervallen zwaarder met dit warme weer? Ik vind slenteren al zwaar met dit warme weer.... :')
Ik trek het serieus ieder jaar minder goed. Gek genoeg loop ik er niet minder om, want ik heb ook vanmorgen mijn training echt goed gelopen, maar het voelt echt anders/ zwaarder dan het uiteindelijk blijkt te zijn.

Suliko, wow, je gaat als een malle. Ik weet nou nog steeds niet of ik het superknap of waanzin vind. Of een combi van beide hahaha. Desalniettemin superknap.

SV, fijn dat zo'n croptop werkt voor jou zeg. Ik had vorig weekend na Austerlitz een klein schuurplekje, zo klein zelfs dat ik het niet gemerkt of gezien had en ik er pas achter kwam toen mijn man het zag en zei.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 19:18

Irritant die schuur plekken ja. Ik heb het nog maar paar x gehad. Draag nu sportbehas van AYBL en daar geen last mee.

Mooi running vest Busy!

Fijn dat het weer beter gaat Lisitano!

Wauw Suliko, echt respect!

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb nog wel heup/bil pijn ja. Maar veel minder. Ik blijf braaf 3x per week naar de sportschool gaan en hoop zo alles wat sterker te maken.
Morgen weer fysio, gok dat die weer gaat prikken.

Vandaag m’n startbewijs op werk opgehaald, en kwam net thuis, lag die van Alkmaar city run ook in de bus.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-25 19:40

Goof zijn wij familie ofzo? :+
Ik trek het ook ieder jaar slechter die warmte, maar ik train ook vrolijk verder. En soms wat minder vrolijk als het weer eens bloedje heet is.

Fijn dat het de goede kant op gaat Samantha. Hopen dat dat sterker maken inderdaad de oplossing is in combi met het prikken.

Ik heb net een korte intervaltraining gedaan. Vannacht vanaf half 4 wakker gelegen, dus had niet veel hoop op een toptraining.
Na 9x100m sprint zakte mijn hartslag niet meer dus daarna rustig uitgelopen naar huis.
Garmin vindt me nog steeds productief, dus dat is in ieder geval positief.

Afbeelding

Je kunt goed zien dat garmin het aan het eind ook minder vond gaan. Maar al met al wel lekker gelopen eigenlijk.
Hopelijk vannacht geen plafonddienst.

Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:05

Dan ben ik ook familie haha.
Ik smelt nu al weg als ik stil zit.
Ik heb het ook snel koud trouwens, zit nu buiten en ga al een vestje aantrekken want kippenvel.

Lekker gelopen SV!
Ik heb net rondje sportschool gedaan. Normaal morgenochtend lopen maar moet 8u al bij fysio zijn. Even kijken of ik dan daarna mag lopen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:20

Nou, ik vind het mooie sprintjes. Waarom was je al zo vroeg wakker joh?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-25 21:26

Geen idee, moest naar de wc en toen vonden mijn hersens het nodig om alle 'problemen' nog maar eens aan te kaarten :roll: en dus lag ik te malen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 21:30

Supervixen schreef:
Geen idee, moest naar de wc en toen vonden mijn hersens het nodig om alle 'problemen' nog maar eens aan te kaarten :roll: en dus lag ik te malen.

Dit is echt story of my life, met enige regelmaat :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 08:29

De KvS heeft ook een wat apart rooster voor de zaterdag.
Alle langere afstanden starten vroeg (logisch), enkel de 11 km start voor de 22. :')

Afbeelding

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 09:42

Busymissy wat een mooi cadeau heb je gehad. Ik moest wel lachen, bij je 1e post dacht ik nu komen er foto's van je mooie vest, en dan alleen omgeving foto's van je run :') Wel mooi <3 Zowel je vest als de omgeving hihi.
Wat leuk en goed dat je samen met je dochter Kung Fu bent gestart.
Bedankt voor je stukje over het opbouwen van 3 naar 5 kilometer dat je daar zo tegenop zag, en dat nu de 10 wel gaat. Dat geeft mij hoop voor ooit :+

Sherivey lekker bezig geweest met de intervallen! Wat een vroege tijden en enorme kilometers die KvS :oo

Sall wat leuk dat je run zo fijn is gegaan en je er zoveel lol in had. Je gaat echt lekker volgens mij he? Die man met dat koude water :')

Goof jij gaat echt super steady he? Super leuk! Nieuwe PR *\o/*

Leonie87 wat balen dat je nu een probleem hebt om met OV tijdig in Utrecht te zijn :\ Is het een idee om met de auto te gaan en je auto op een P+R aan de rand van de stad te zetten? In mijn ervaring ben je dan vrij snel in het centrum zonder de drukte.
Wat bijzonder om te zien wat je al bereikt hebt met de andere bootcamp groep als je nu met de nieuwe groep ineens zo'n verschil ziet. Ik ben er van overtuigd dat de nieuwe groep ook snel beter wordt :)
Dat prikken klinkt echt mega pijnlijk trouwens.

Suliko die schuurplek ziet er naar uit :\ Snap dat je je vest te koop gaat zetten.
Echt respect voor alle kilometers en dat je het volhoudt _/-\o_
Ik zag je opties voor de snellere vs langzamere route, dat is het dus niet dat is het gekke. Ik loop eigenlijk altijd rond hetzelfde tijdstip en juist de snellere ronde zou meer wind kunnen staan op de dijk. Het blijft een raadsel :')

Ieris jij maakt ook behoorlijk wat kilometers, wat vervelend dat ook jij zulke schuurplekken krijgt, auw!

Lisitano fijn dat het weer wat beter gaat, die KvS gaat echt goedkomen.

Samantha vervelend dat je nog niet helemaal pijnvrij bent, wel goed dat het steeds minder wordt. Ik hoop dat de hoogtemeters en krachttraining ervoor zorgen dat de pijn straks helemaal weg is.

Supervixen wat een goede interval training ondanks dat je zo weinig hebt geslapen.

Hier gister weer gelopen, ging boven verwachting goed weer :D Ik zag toch een beetje op tegen de warmte, maar het viel me alles mee. Had mij voorgenomen om vooral rustig te lopen maar ik kon toch een redelijk tempo aanhouden ongemerkt. Pas bij de laatste van de 3x 8 minuten het gevoel dat het wat lastiger werd om tempo vast te houden, maar toch gelukt :)
Jullie berichtjes over bh's komen trouwens als geroepen. Ik krijg nu ineens last van mijn bh, als ik de bovenkant aan elkaar vast maak (shock absorber) dan krijg ik ineens last van mijn nek/schouders tijdens het lopen. Geen idee waarom, maar fijn is het niet. Voor nu laat ik het bovenste clipje maar los, maar ook hier op zoek naar een goede bh dus.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 10:04

Muppetmayo, ik ga ook 'maar' voor een beschaafde 22 km hoor :)) mij niet bellen voor 43 km of meer. :')
Wat fijn dat het lopen goed ging!
Merk bij mezelf dat mindset een hele hoop doet hoor, bij warmte. Ik denk soms ook "pfff, intervallen met warmte, lukt nooit", maar zodra ik bezig ben en het gaat best aardig, dan gaat de knop om en loop ik gewoon heel fijn.
Oke, ik zweet natuurlijk met warm weer een stuk meer dan met kou, maar daar heb ik geen last van. Zit alleen onder de witte strepen als ik thuiskom. :+