Supervixen schreef:Wat een prachtig loopje heb je gemaakt! Heerlijke paadjes.
Je kunt nog even afwachten hoe het in de loop van de week voelt toch?
Het weer.. tja, mij is het te warm. Ik kan er niet goed tegen en geniet er ook niet echt van. Sterker nog, eind zomer kan ik echt boos worden als er dan wéér een week met 25+ graden wordt voorspeld.
Ik vind 20 graden meer dan zat.
Lesgeven in een lokaal waar het 25 graden of meer is, vaak 30 eind lente en in de zomer, is ook een hel.
Ja daarom. gewoon last minute kijken wat ik doe. heb nog geen ticket maar ze komen nu met bosjes online.
Sinds februari werk ik ook op een school en moet wel zeggen, die warmte in het gebouw is idd echt niet fijn! Zit vandaag thuis, stuk aangenamer
Voor te sporten vind ik 25+ ook net iets te veel en bij 30+ heb ik er ook echt last van maar gewoon in het dagelijkse, geniet ik er intens van. Waar ik dan wel weer een hekel aan heb, van die hete plaknachten. Dat de slaapkamer ook een kookpunt heeft bereikt en je er niet van kan slapen.
Ik moest zelf ook heel hard lachen oom die drinkfles
en het was lekker verfrissend ook wel.
emtb dat kan heel veel oorzaken hebben. Wellicht begin je te snel. Maar even checken bij de HA zoals hier geopperd word, is denk ik wel een goede.
Lies, een huis verbouwen is een goede sportschool hoor! Succes. Knap als je daarnaast nog energie hebt om te gaan lopen.
muppetmayo ik had 2/3 dagen na de behandeling vrijwel geen last meer. Nog 1 plek wat hoger in mijn been dat we niet in beeld hebben gebracht maar dat lijkt mijn lijf ook op te lossen en is vandaag nog even aangeprikt.
Ja super balen dat de ze Utrecht vervroegd hebben want nu hebben wij dus een probleem thuis... 9u starten, je kan gewoon niet met het OV komen. Vind het echt wel bizar dat je bij een groot evenement verwacht dat mensen er al om 8 uur kunnen zijn.
BusyMissy Wat heerlijk dat je zo dingen kan ondernemen met je kinderen
En ook ik verwachte een foto van jou in je vest
Ah dit vind ik altijd hele leuke om te doen Sherivey. Ziet er goed uit jou loopje. Mooi je doel gehaald.
hahaha Sall! leuk is dat als de vrijwilligers ook gewoon wat humor hebben. En knap dat je hem zo vlot gelopen hebt. Wel gek dat de uitslag er nog niet is. Dat is normaal een kwestie van minuten/uren.
Gefeliciteerd met je PR Goof!
Zelfs ben ik gister even gaan proefdraaien bij een andere club om daar bootcamp lessen te gaan geven. En dan besef ik weer hoe hoog het niveau is van de groep waar ik nu mee train en samenwerk.
Vond het echt dramatisch te noemen. Mijn benen voelde wel echt heel slecht en mijn hele lijf riep wel even ho dus dat was ook prima zo.
Net bij de fysio geweest en dus nog 1 plekje in mijn bovenbeen geprikt en mijn kuiten. Nouuuu die voelen nu een partij slecht!
Bijna weer als de eerste keer toen ze geprikt had. Moet wel zeggen, ze heeft echt veel plekken geprikt omdat ik zei, het maakt nu allemaal niet echt wat uit. Dus ik loop weer als een pinguïn en kan mijn voeten amper op de grond zetten. Word een toffe spinningles vanavond