Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMAY1990 schreef:@SV Wat een prachtfoto's weer. En altijd lekker om even ergens helemaal alleen te kunnen genieten van de natuur.
@MuSLi Was die training van jou ook een Garmin suggestie vorige week? Of had je hem ergens anders vandaan gehaald? Klinkt in ieder geval als pittig maar wel leuk om te doen
@Ninus Props voor het vroeg opstaan vanochtend, ik heb al moeite met om 8 uur opstaan om om 9 uur parkrun te kunnen doen op zaterdag...
@ierus Het was gisteravond idd best warm, ik ben zelf wezen fietsen maar voelde het ondanks de rijwind ook nog.
@Karin 50 balen hooi is ook een beste work-out denk ik zo.
Tiggs schreef:Netjes hoor! Vanochtend was het ook benauwd inderdaad, tot er een heerlijke bui kwam
Heb je ook stukjes gewandeld (vanwege de dipjes in je grafiek)?
Goof schreef:Zou je dan niet liever zonder water lopen op die 5km? Het is maar een half uur, je kan vocht aanvullen zodra je terugkomt.
Ninus schreef:Iedereen is lekker fanatiek zeg! Leuk om te lezen.
En die 50 hooibalen heb ik dan weer respect voor Karin, ik vind dat echt zo ontzettend zwaar en ik ben ook blij dat ze nu voornamelijk gras eten. Ik moet mijn voorraad ook nodig aanvullen, maar ik stel het steeds uit![]()
Hoe ziet de weersvoorspelling er bij jullie uit dit weekend? Hier zakt de temperatuur weer wat en er is wat regen, maar niet meer zoveel. Het blijft wisselvallig, dus ik vertrouw het nog niks![]()
Ik ben ook altijd aan het kl#ten met flesjes, dus als ik vocht nodig heb onderweg dan doe ik een rugzak op. Ik heb een kleine Camelbak voor de kortere afstanden. Dat gaat prima.
Ik zit weer in de trein terug en moet echt wakker blijven, als ik de overstap mis dan eindig ik in Groningen
Voor ik het vergeet, ik zit na de zomer een paar keer in Den Haag incl. overnachting. Wie woont daar in de buurt en vindt het leuk om een keer samen te lopen? Bij voorkeur een beetje op tijd (geen 4 uur) in de ochtend, maar het zou misschien ook een keer 's avonds kunnen als het programma niet te laat eindigt.