Estribo schreef:mirtedl schreef:Gisteren weer een mooie kleur geplaatst!
[ [url=m/vbewEh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Welke is dat?
Dit is Azure Blue van PG
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Kan het exacte filmpje niet zo 1,2,3 terugvinden, maar ben in de zoekbalk gaan kijken en vond deze. Dit is wel een andere werkwijze dan ik deed. Deze manier zou ik een volgende keer ook wel kunnen proberen. Kijken wat het fijnste werkt.
https://www.youtube.com/watch?v=H6lpCO98YH0
Aanvulling: Heb net het restant van het filmpje bekeken (ik heb even doorgeschoven, omdat het anders te lang duurt), maar bij haar zie je echt randen ernaast die er nog flink afgevijld moeten worden. Dat had ik niet. Dus misschien dat ik toch maar mijn eigen ondervonden maniertje aanhou.
xx_Irisje schreef:Shenavallie schreef:Kan het exacte filmpje niet zo 1,2,3 terugvinden, maar ben in de zoekbalk gaan kijken en vond deze. Dit is wel een andere werkwijze dan ik deed. Deze manier zou ik een volgende keer ook wel kunnen proberen. Kijken wat het fijnste werkt.
https://www.youtube.com/watch?v=H6lpCO98YH0
Aanvulling: Heb net het restant van het filmpje bekeken (ik heb even doorgeschoven, omdat het anders te lang duurt), maar bij haar zie je echt randen ernaast die er nog flink afgevijld moeten worden. Dat had ik niet. Dus misschien dat ik toch maar mijn eigen ondervonden maniertje aanhou.
Thanks! Vandaag geprobeerd en ik ben best enthousiast!
Eleionomae schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Na een leven lang nagel bijten ben ik nu eindelijk gestopt.
Vandaag voor het eerst zelf met gellak in de weer geweest.
Blanco rubber base, tropical pink en ultra shine van PG gebruikt.
Moet nog wel even wat werken aan de randjes bij de nagelriemen, die vaste hand moet nog wat komen![]()
[ [url=m/KpxGhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Ik had altijd de nagelriemolie van CND, maar tegenwoordig is die van het Kruidvat net zo prima. Die heeft trouwens een lekkere sinaasappelgeur.![]()
Voor mijn handen zelf (meestal alleen in de winter) gebruik ik Biodermal PCLE voedende handcreme met ureum. Lijkt met het inwrijven wat vettig, maar trekt snel in. Tip: koop het als het 1 + 1 gratis is, anders betaal je een tientje per tube(tje). En... deze creme doet het trouwens ook erg goed op hielen, dus scheelt weer een aparte tube of pot dure hielcreme. In de zomer loop ik veel op blote voeten in mijn schoenen en klompen, dus dan hou ik op die manier hielkloven tegen.