Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik heb een nieuw topic geopend!
Weet alleen niet hoe ik die hier moet quoten, kan iemand dat even doen?
DoretteK schreef:Mag ik hier even binnenkomen vallen om wat advies op te vragen?!Zo te horen zitten hier genoeg fanatieke lopers tussen
![]()
Ik ben zelf iemand die al wel een paar jaar loopt, maar ik heb altijd fases waarin ik een paar keer per week loop en dan weer een paar weken helemaal niet. Niet goed, want ik moet er dus altijd weer inkomen. Nu ben ik sinds een week of drie weer begonnen, en heb wel echt het plan om nu door te zetten en gewoon door te blijven gaan (+- 2x per week).
Nu mijn vraag. Ik loop met moeite 5 km aan één stuk, maar merk echt dat mijn conditie eigenlijk te slecht daarvoor is. Ik loop dan ook niet echt bijster snel, meestal doe ik hier rond de 35/36 minuten over. Ik zou wel echt graag dit terug willen brengen naar de 30 minuten. Mijn snelheid is wel hoger als ik tussendoor stukken wandel. Maar ik heb niet het idee dat mijn conditie hiervan verbetert. Wat is wijsheid?
Katharinaa schreef:Simoonzel schreef:Hoihoi allemaal! Ik wil ook wel mee komen praten. Ik ben bezig met opbouwen volgens het start to run schema en zit nu in week 7 geloof ik. Ik loop samen met mijn hond.![]()
Gisteren voor het eerst een dag overgeslagen omdat ik doodop ben door drukte op werk op het moment. Maar voel me daardoor nogal slecht dus hoop het vandaag in te halen.
Ik kan best meedoen aan een 5k maar onder de 30 min ga ik toch niet halen
Welkom!
Er zijn veel mensen die starten met hardlopen nu tijdens de corona en met het mooie weer precies! Veel succes!!
Let op met trainingen in te halen, dat die dan niet te dicht bij de volgende komt.
ontherun schreef:Je kunt ook eerst 5 inlopen en dan 5 ‘mee doen’ Gem? Als je toch graag mee zou doen, moet van mij niet hè maar t is een idee misschien voor degenen die toch eigenlijk verder willen? Denk dat 5k wel gewoon het meest haalbaar is voor iedereen. wilt zelf gewoon te graag meedoen![]()
ontherun schreef:Al eens bij een podotherapeut geweest? Zou kunnen dat je afwikkeling ook triggert in het scheef gaan.