Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb een lipstick gekocht, Sin! Hij lijkt in de huls enorm donker maar op mijn lippen is het meer een soort berry-achtige kleur aangezien bij mij altijd alles roze wordt
Excuus voor de slechte kwaliteit foto, was even snel voor het donker werd

Joolien schreef:[ [url=m/laBoM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben zo een fotoshoot op de Lemeleberg dus even een neutrale look gemaakt. Wel wenkbrauwen wat meer aangezet. Weet nog niet zo wat ik ervan vind.
Ik zal binnenkort wel even een betere foto maken (met beter licht ook) maar hij valt bij mij dus veel roze/roder uit dan hij in de verpakking lijkt... maar dat ben ik wel gewend inmiddels 
Maar mocht ik weer wat doen wat wel oké staat op de foto zal ik het plaatsen!
Ik dacht aan de Fenty lipgloss, KVD wenkbrauwpoeder, misschien nog andere minis van producten? velvetblack schreef:Woow sin is inderdaad een mega diepe rode tint! Wat grappig dat die bij jou zo enorm ligt uit pakt. Hij oogt ook niet mega matte bij jou?
Bij mij is die inderdaad zoals bij DS. Mega donker.
Pakken liquids wel donker bij je?
)

Met het mooie weer idd lekker meer kleur pakken hoor!
) misschien niet zo goed als een mac of ud concealer, maar voor 3 euro zeker eens het proberen waard!
velvetblack schreef:Ik merk dat ik de laatste tijd vaak de Ultimate basics pak van UD. Morgen weer ons wat kleur gebruiken. Maar ik ben gewoon into de matte donkere looks de laatste weken
Monochronic make up look met een grijs/roze tint uit dat palette
[ [url=m/1QSg2M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sU16ir.jpg]Afbeelding[/url] ]