En even een egopost: nu onderweg naar Amsterdam en m'n vriendin/onderbuurvrouw heeft net m'n Ofra Rodeo Drive highlighter en Anastasia Moonchild Glow Kit aangenomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Even een berichtje van een meelezer. Ik lees vaak met jullie mee omdat ik jullie looks altijd erg tof vind.
Ik draag veelal alleen wat basis make up en zo af en toe probeer ik wat dingen uit.
Nu ben ik net naar de kapper geweest en ze heeft mijn haar volledig verpest. Totaal te kort geknipt en zelfs niet helemaal recht.Dit nadat ze mij volledig de grond had ingepraat dankzij de irritatie/uitslag op mijn hoofd. Iets wat ik vooraf had aangegeven ook omdat ik daar al wel zalf voor had.
Nou goed niks maar aan te doen maar vooral niet handig want zo'n korte bob doet mij nou niet naar mijn leeftijd lijken.. dat weet ik dus ik laat het altijd wat langer. Vooral niet fijn als je er al wat jonger uit ziet en je ook nog in het voortgezet onderwijs werkt en ik start ook op een nieuwe school. Ik loop meestal niet echt tegen problemen aan, het gaat vooral om je uitstraling en leerlingen zien mij ook echt als hun docent maar als je nieuw bent is dit niet iets wat je tegen je wilt hebben.
Nu mijn make up vraag hoe maak je nou een look die je wat ouder laat ogen (of meer naar je leeftijd). Ik dacht zelf al wel aan matte donkere lippenstift, al wil ik ook weer niet te veel uitdagend zijn maar aan wat voor dingen zou ik nog meer kunnen denken?
_Friemel schreef:Marrit13 schreef:Willen jullie geen nagellakjes plaatsenOok een verslaving van mij en ben al lang blij dat dat topic beetje stil ligt
Ik ben over op gellak en helemaal verkocht! Ik heb nog heel veel normale lak over... wink wink