Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 01:46

Hai,
Deze makeup verslaafde meld zich ook maar is :o
Ik zie echt hele mooie looks voorbij komen!
Ik ben zelf momenteel erg weg van de matte lippenstiften van mac!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:43

Heeft er iemand Cynthia op Snapchat? Wat praat die vrouw veel zeg. :O
Al om half 9 's ochtends staat haar verhaal vaak al ramvol.

kimberlyve

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:46

Ik heb net wat filmpjes over de basis aanbrengen van foundation bekeken en zie dat ze meestal wat donkere en lichtere tinten gebruiken. . Doen jullie dit ook zoja wat voor merk enzo hebben jullie ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 15:06

Wat is snapchat eigenlijk? :+

Ik gebruik maar 1 tint foundation.. maar van de week zag mn gezicht er niet uit met.. waarschijnlijk omdat mn tint niet helemaal klopte door die stomme longontsteking :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 15:09

Meerdere tinten is voor contour. Ik gebruik zelf 1 en contour erna met poeder

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 16:49

Jans schreef:
Wat is snapchat eigenlijk? :+

Ik gebruik maar 1 tint foundation.. maar van de week zag mn gezicht er niet uit met.. waarschijnlijk omdat mn tint niet helemaal klopte door die stomme longontsteking :+

Een App waarbij je vrienden een foto of filmpje kan sturen maar dat na een paar seconden nooit meer te zien is. Een Snap dat in een verhaal staat is 24 uur zichtbaar

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:01

Hoi make-uppers!
Iemand hier ervaring met de levering van golden rose?
Ik heb er een make-up workshop gedaan en daarna een deel van de producten gekocht. Was zo tevreden dat ik iig de concealer en foundation opnieuw wilde hebben. Omdat ik daarvoor helemaal naar de stad zou moeten en ik op het moment niet al te fit ben heb ik het Online besteld. Dit was al vorige week vrijdag maar mijn bestelling staat nog steeds op 'in behandeling'. Is dit normale levertijd voor hun? Ik wil nl ook weer geen zeikerd zijn die al veel te vroeg gaat bellen om te zeuren.
Heb er ook nog een paar leuke nagellakjes besteld. Ben erg benieuwd of ze een beetje overeen komen met de kleuren op de site. Vond dat best moeilijk in te schatten nl.
Daarom durfde ik het ook niet aan om lipstick te bestellen. Ik ben nogal een zeur daarin. Had eindelijk een mooie gevonden van de Hema nummer 27 geloof ik, maar mijn dochtertje heeft hem te pakken gehad en nu is er niet veel van over. Binnenkort maar ff naar hema dus voor een nieuwe.
Hebben jullie nog tips om lippenstift langer te laten houden? Hij is er namelijk wel best snel van af. Ik heb liplaquer voor over de lippenstift, maar daar wordt het soms een beetje raar schilferig van. Ook wel eens een lipbase gehad, maar had niet het idee dat t uberhaupt wat deed. Wat is de trick?

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:04

Vinden jullie nikkietutorials leuk hier? Ik kan er niks aan doen maar vind haar zo overdreven veel makeup opsmeren. Ik persoonlijk kijk dan liever naar een Lisa Eldridge. Vind het zo mooi om te zien hoe natuurlijk het allemaal is bij die vrouw!

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:16

Dat ben ik helemaal met je eens Joliieeen. Het is mij te extreem en onnatuurlijk...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:43

Zij heeft er behoorlijk veel schijt aan en plaatst zich evengoed zonder make-up online, dat vind ik echt tof. Maar of het nou veel make-up is of niet, skills heeft ze wel.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:44

Ik vind haar geweldig, haar skills maar ook als persoon!

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:59

Ik vind de tutorials van Nikkie erg mooi, maar voor dagelijkse makeup vind ik het te veel.
Ik heb ook geen tijd om elke ochtend zo veel makeup op te doen.
Voor een feestje ofzo vind ik het wel heel erg mooi.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:00

Ik zie haar op snapchat vaker voorbij komen zonder make-up dan met make-up. Ik vind haar leuk, ze geeft absoluut skills en van haar kan je wel dingen leren.

Vind het wel jammer dat ze steeds meer neutrale looks doet. Eerder ging ze veel meer los met verschillende kleuren en aparte dingen.

En dat veel make-up hoef je niet persé na te doen. Je kan prima een ooglook namaken zonder dat je de hoeveelheid foundation gebruikt.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:10

Nou, ik geniet er gewoon meer van om te kijken naar de natuurlijkere looks. Of toch niet een plamuurlaag van foundation haha. Hoe zij verder is op snapchat ofzo weet ik niet. Ga dus puur uit van youtube. Wilde jullie meningen eens horen :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:23

Haar stijl is niet mijn smaak, maar goed is ze zeker weten! Ik vind het vooral onwijs gaaf hoe ver ze is gekomen in een relatief korte tijd. Ze werkt samen met bv. Kat von D alsof het niks is. Respect :) ik weet hoe moeilijk het is om echt iets te bereiken in het wereldje.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:48

Joliieeenn schreef:
Vinden jullie nikkietutorials leuk hier? Ik kan er niks aan doen maar vind haar zo overdreven veel makeup opsmeren. Ik persoonlijk kijk dan liever naar een Lisa Eldridge. Vind het zo mooi om te zien hoe natuurlijk het allemaal is bij die vrouw!

Is dat lisa eldridge make up?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:17

Haha ja Cynthia praat enorm veel op snapchat tijdens d'r ochtend wandeling ;)

Ik ben gek op nikkie! Ze komt zo leuk over en d'r skills zijn echt fantastisch. Ja veel foundation maar het past bij die look en vind haar echt super goed.

Vandaag meerdere samples van de nieuwe Dior Foundation gehaald in Amsterdam. Testen testen testen weer.
Ook Twig geprobeerd maar lijkt me te veel op de kleuren die ik al heb dus niet meegenomen. De lustre drops van de Ellie Goulding collectie is erg mooi!
En m'n collega heeft Sephora highlighter drops gekocht voor me en het nieuwste Tart Palette <3 nog een week wachten..

Gebruikt iemand een Invisibobble?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:21

Ooooh tarte! Ik wil ook! Nice zeg!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:31

Ja echt super lief! Had een lijstje meegegeven en gevraagd of die die aan de verkoopster wilde geven hihi. Duur speelgoed, zegt die *D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:32

Hihi inderdaad

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:33

Lisa Eldridge. _/-\o_

Hoe zij mensen en zichzelf opmaakt is echt zo mooi. Alsof het haar geen moeite, tijd of veel producten/geld heeft gekost.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:39

Niniane schreef:
Lisa Eldridge. _/-\o_

Hoe zij mensen en zichzelf opmaakt is echt zo mooi. Alsof het haar geen moeite, tijd of veel producten/geld heeft gekost.

Als ik op instagram op haar naam zoek krijg ik er heel veel.
Ik kwam wel ook lisa eldridge make up tegen, is ze dat?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:43

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:45

Ik vind Cosmobyhaley erg leuk. Zo'n knappe meid ook om te zien!

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:49

Niniane schreef:
Lisa Eldridge. _/-\o_

Inderdaad! In mijn ogen 100x beter dan nikkietutorials!!

Op insta heet ze lisaeldridgemakeup. Kijk vooral even op youtube als jullie nieuwschierig zijn!