Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb voor vandaag nog even een bak griekse yoghurt meegenomen hahaha
Nu vind ik magere kwark zelf ook lekkerder dan vruchtenkwark, dus dat zure maakt mij niet uit. Hij is overigens ook heerlijk als je er verse bosbossen doorheen gooit! Dat eet ik op mijn werk wel eens als lunch als ik maar een kwartiertje heb. De smaakjes heb ik nog niet geprobeerd.
Morgen eens meenemen

Vind het puur lekker fris, en als ik er iets van smaak aan wil dender ik er fruit ofzo door, een questbar, en in een uitzondering wel eens vanille vla, maar dat is echt heeel af en toe 
dan word het milka denk ik
Heerlijk.
Dus ik moet het toch qua voeding zoeken. Het enige wat onlangs is veranderd is dat ik af en toe een fles koude thee van arizona drink 
Linsey1998 schreef:Mijn lijstje van gisteren:
O: 4 crackers met kipfilet
T: pakje melba toastjes
L: Appel, meal replacement bar
T:2 droge crackers, 3 smart protein cookies
A: 200 gram kibbeling, 2 crackers met kipfilet, 200 ml magere yoghurt
T: 4 Milano knabbels (41 cal)
B: niks, op school rondlopen
mies_dummy schreef:Even een vraagje, hoe doen de dames het die fulltime werken? Ik krijg het best wel druk met school. Hoe doen jullie dat met sporten?

Combinatie van druk op het werk + druk in de training met paard + veel lesgeven is wat veel om daarnaast ook nog super op dat eten te letten en mij schuldig te voelen omdat ik niet ook nog naar de fitness raak. Hmpf.
Je hebt wel gelijk, als ik mijn paard nog zou hebben dan zou ik het ook echt niet redden om doordeweeks naar de sportschool te gaan. Niet zo gek hoor, dat het je met dat schema niet lukt! Niets om je schuldig over te voelen. Misschien kun je dan wel wat kritischer naar je eten kijken, zodat je toch blijft afvallen?
), dus da's alvast een goede nieuwe gewoonte. 's middags probeer ik niet teveel brood eten, 's avonds een normale maaltijd. Valt dus best mee, wat niét meevalt, is dat er na de zomerperiode hier op het werk weer koek en snoep à volonté staat 2m van mij en ik heb het ZO moeilijk om daar van te blijven... Probeer wel fruit te eten enzo maar het is mij nog geen 1 dag gelukt om niets te eten
Moest ik dat al kunnen laten... Stomme verslavende suikers!