Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:52

En voor de analfabeten onder ons: -O- + ~~}> = *\o/*

_O- _O- _O- _O- Hij is leuk Jolien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mistic

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:56

Mag ik hier komen meepraten? Ik ga vanavond aan level 2 beginnen van 30 day shred.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:56

welkom Mistic! :D

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:05

Jolien87 schreef:
Argh ik zeg toch ook niet dat ik de hele dag gezond heb gegeten? En daarnaast: ik heb geen moment honger gehad, ja net, vlak voor het eten. Dus hongerlijden is in dit geval niet aan de orde.
No offense, maar als ik sommige reacties hier weleens lees als iemand een niet-volledig gezond eetlijstje plaatst dan zou je haast een schuldgevoel krijgen.

@Karin: _/-\o_

Ik zeg precies hetzelfde als karin ;) maar Okee im just sayin, het waren alleen tips. Als ik mezelf er niet in verdiept zou hebben zou ik mn mond wel houden.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:08

Mistic schreef:
Mag ik hier komen meepraten? Ik ga vanavond aan level 2 beginnen van 30 day shred.

Ik ga nu ook aan level 2 beginnen :D
Heb er zin in :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:11

Ik ga ook beginnen aan level 2! :D

Resultaat van level 1: - 2 kg.
Maar heb net even flink wat verdriet weggegeten met een chocoladereep, was echt nodig en totaal geen spijt van. :o
Voel me er verder wel fijner bij nu ik de voedingsmeter invul, ben nu iets bewuster bezig.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:14

Heb gister het filmpje van level 2 bekeken. Ik vond het er heftig uit te zien.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:21

Is het ook Mistic! Heb net dag 4 erop zitten van level 2.

Gaat wel al STUK beter dan dag 1! :D

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:28

Jolien87 schreef:
Argh ik zeg toch ook niet dat ik de hele dag gezond heb gegeten? En daarnaast: ik heb geen moment honger gehad, ja net, vlak voor het eten. Dus hongerlijden is in dit geval niet aan de orde.
No offense, maar als ik sommige reacties hier weleens lees als iemand een niet-volledig gezond eetlijstje plaatst dan zou je haast een schuldgevoel krijgen.

@Karin: _/-\o_

Mee eens :D Elk zijn manier he alsof iemand niet weet dat frieten ongezond zijn, maar je mag er toch wel nog eens van genieten ook he :)
Dus: geniet van uw kaas met frieten Jolien :D

Welkom Mistic!

Zo meteen aan dag 6 van level 1 beginnen! Wel beetje schrik, al hele dag last van rechterknie, ga er vanuit dat ik elk deel van mijn lijf eens gehad moet hebben en dat het wel opbrengt om spieren te trainen enzo, maar hoop toch dat het niet érger gaat worden :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:38

Had ik ook in het begin Stral!

Denk erom dat je bij de oefeningen niet je knie overstrekt. Hij mag niet 'boven' je voet uitkomen. Ging later beter bij mij, had er echt last van namelijk!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:38

@Monnie: Je reacties komen (op mij) wat afkrakerig over, dus ik kan me wel indenken dat Jolien daarom zo reageert. ;) Het klopte natuurlijk wat je zei hoor, maar de formulering was wat minder.

Danielle: Gelijk heb je hoor, af en toe even cheaten moet kunnen. :D Chocola smaakt altijd!

Morgen ga ik een dagje overslaan denk ik. Eerst 60 km fietsen (heen en weer naar school, ja, dat zou ook met bus-trein-bus kunnen :D ) en daarna nog volleybaltraining, denk dat ik dan wel geradbraakt ben. Maar wie weet, als ik nog energie heb ga ik het daarna nog vrolijk doen.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:39

Welkom !

Stelletje fanatiekelingen , goed bezig hierrr :D

Zag weer een lijstje met mooie resultaten voorbij komen +:)+

Ik skip vandaag O:) Heb ontiegelijk last van m'n rug en hoofdpijn en heb morgen nog een lange dag te gaan..dus ik doe het even rustig aan! Maarrr... daarintegen ben ik wel lekker op de fiets naar m'n werk geweest (half uur heen en terug) en daarna heb ik nog een klein halfuurtje geskate, dus ik heb niet helemaal stil gezeten ;)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:55

Level 2 ging soepeler dan level 1 dag 1 :+
Veel op de moeilijke manier kunnen doen. Wel mega mega koppijn nu, maar moet ook zeggen dat de fysio op bepaalde drukpunten heeft lopen drukken, dus dat is ook niet lekker.

Zat straks nog wat stukjes van Jillian te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=1wiS4hWEVwo waaronder die. Hoe ze daar te keer gaat. Tot nu toe de eerste 10 minuten gezien, zometeen afkijken. Nu eerst douchen en GTST :o met een kopje groene thee citroen :)

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:04

Zo hier zit dag 6 level 1 erop (geloof ik raak de tel kwijt :D ), het gaat steeds makkelijker! Het programma zit goed in elkaar, het motiveert echt als het steeds wat makkelijker gaat en je merkt dat je lichaam veranderd *\%/*

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:08

dag 4 zit er ook weer op, viel niet mee dan een drukke dag werken :) (en nog geen avondeten gegeten te hebben), snel paard voeren en wat pasta koken voor mij. wederom geen spierpijn, jeej!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:24

Ik kijk nu Losing it with Jillian, ze is wel heel eng :x Eigenlijk moet ik mn moeder zo ver krijgen dat ze zo tegen mij schreeuwt zodat ik niet halverwege even 10 seconden uitpuf of een oefening even op de makkelijke manier doe :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:29

Tammy_ schreef:
Ik kijk nu Losing it with Jillian, ze is wel heel eng :x Eigenlijk moet ik mn moeder zo ver krijgen dat ze zo tegen mij schreeuwt zodat ik niet halverwege even 10 seconden uitpuf of een oefening even op de makkelijke manier doe :+

Dat zat ik dus ook te kijken... Ik wil ook zo'n coach ~~}>

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:31

Kennen jullie de app fatsecret? Is een eetmeter voor op je smartphone!
Misschien wel handig!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:31

Hoop toch dat we niet allemaal gelijk straf krijgen als we hier eens vertellen een lekker patatje te hebben gegeten...

(Hoewel ik je gezonde maaltijden eeeerg weinig vind Jolien, poeh :P )

Ik ga weer beginnen.. Even omkleden, boxjes klaarzetten, makeup eraf. Ik heb shoot gehad met paard vandaag dus niet gedacht de energie nog te hebben.
kan me lekker verheugen op 't schaep in Mokum zometeen :D

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:34

Dag 6 met gewichtjes (melkflessen) van 1kg!
ging vlot, goed op mijn knieën gelet en ging vrij vlot, buikspieroefeningen vind ik echt makkelijk, armen nu beetje lastiger met die zwaardere gewichten.
Toch fijn dat je kan opbouwen enzo eigenlijk!

Wel een schart op mijn kaak van stomme melkfles, ik had ineens door dat als ik harder zwaaide ik wat wind creëerde (welkome afkoeling), en toen begon ik te hard te flapperen en heb mijzelf zo bijna een blauw oog geklopt :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:34

daar gaan we dan! shred dag 5!!

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:38

Wat zijn jullie allemaal goed bezig +:)+

Ik kwam vandaag voor het eerst dit topic tegen, en ben zojuist begonnen met level 1. Ik voel het goed in m'n kuitspieren, maar dat is een teken dat ik lekker bezig ben geweest, toch :) Ik heb dumbells van slecht 0,5 kg, dus daar zal ik het mee moeten doen.
Ik hoop dat ik de 30 dagen vol houd, ben namelijk totaal geen doorzetter in dit soort dingen. Net zoals de sportschool, die ga ik morgen weer eens van binnen bekijken sinds een half jaar ofzo :o

Taar_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:42

Ik heb de schred er al opzitten! Morgen al dag 20, en bijna over naar level 3. Ik volg geen specifiek dieet, eet altijd al vrij gezond met af en toe koekje tussendoor. Maar als ik in de spiegel kijk, zie ik wel degelijk een strakker lijf ontstaan, en ik voel het ook al aan broeken. En man ziet het ook... <3 .
De 'plankoefeningen' vond ik in het begin heel zwaar, maar paar dagen terug begonnen met de zware variaties met Nathalie, en die kan ik nu al de tijd volhouden. Ook voel ik mij fitter en soepeler.
Het zit inmiddels echt in mijn dagritme. Werken, naar paard (vanmiddag op strand gereden, was super mooi weer!!!), en als ik thuis kom eten voorbereiden, sportpakje aan (sportbh heb ik toch al aan voor rijden), met stappsokken in mijn gympen en half uurtje bikkelen met Jillian. Dan lekker douchen, eten en zitten..... en natuurlijk zo naar het Schaep kijken en dan lekker slapen. :z

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:43

NeverGiveUp schreef:
Hoop toch dat we niet allemaal gelijk straf krijgen als we hier eens vertellen een lekker patatje te hebben gegeten...

(Hoewel ik je gezonde maaltijden eeeerg weinig vind Jolien, poeh :P )

In het begin heb ik ook al aangegeven dat ik niet van plan ben om mijn eetschema volledig om te gooien. Het is al een hele vooruitgang dat ik het snoep en andere zoetigheid nu laat staan.
Er mogen zeker meer vitamientjes in, dat moet nog meer in m'n systeem komen. Overdag eet ik nu twee stuks fruit en 's avonds eet ik nu veel verse groenten. Maar -zoals ik al meermaals heb aangegeven- ik ben gek op brood en andere etenswaren waar veel koolhydraten in zitten.
Ik merk gewoon dat er regelmatig 'afkeurend' wordt gereageerd wanneer je minder groenten en fruit eet dan de rest. Het is al een hele vooruitgang in vergelijking met wat/hoe ik hiervoor at. Daarnaast liegt mijn meetlijstje er ook niet om en boek ik al wel progressie.
Natuurlijk mag je elkaar er best op wijzen als iets niet helemaal gezond is, maar nogmaals: de toon waarop er wordt gereageerd op deze berichten vind ik niet altijd stimulerend. Ik voel haast alsof je een verklaring moet afleggen voor de niet-gezonde hapjes die je binnenkrijgt.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:44

Ik kom even het topic weer binnen vallen, maar dit keer met de mededeling dat ik ga stoppen met shredden.
Ik heb een "blessure" opgelopen aan mijn scheenbeen, en ik weet voor 99% zeker dat het door het shredden komt, ik loop ook nog zeker 2 keer per week hard en door deze klacht moet ik nu ook noodgedwongen rust nemen met het hardlopen, waar ik ENORM van baal want ik heb 17 maart een 10km hardloop wedstrijd.

Hardlopen staat bij mij voorop, vandaar de keuze om met 't shredden te stoppen.
Suggesties voor een andere programma zijn welkom, maar dan wel een programma zonder dat gespring.