+
=
Hij is leuk Jolien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Argh ik zeg toch ook niet dat ik de hele dag gezond heb gegeten? En daarnaast: ik heb geen moment honger gehad, ja net, vlak voor het eten. Dus hongerlijden is in dit geval niet aan de orde.
No offense, maar als ik sommige reacties hier weleens lees als iemand een niet-volledig gezond eetlijstje plaatst dan zou je haast een schuldgevoel krijgen.
@Karin:
maar Okee im just sayin, het waren alleen tips. Als ik mezelf er niet in verdiept zou hebben zou ik mn mond wel houden.
Jolien87 schreef:Argh ik zeg toch ook niet dat ik de hele dag gezond heb gegeten? En daarnaast: ik heb geen moment honger gehad, ja net, vlak voor het eten. Dus hongerlijden is in dit geval niet aan de orde.
No offense, maar als ik sommige reacties hier weleens lees als iemand een niet-volledig gezond eetlijstje plaatst dan zou je haast een schuldgevoel krijgen.
@Karin:
Elk zijn manier he alsof iemand niet weet dat frieten ongezond zijn, maar je mag er toch wel nog eens van genieten ook he 

Het klopte natuurlijk wat je zei hoor, maar de formulering was wat minder.
Chocola smaakt altijd!
) en daarna nog volleybaltraining, denk dat ik dan wel geradbraakt ben. Maar wie weet, als ik nog energie heb ga ik het daarna nog vrolijk doen.
Heb ontiegelijk last van m'n rug en hoofdpijn en heb morgen nog een lange dag te gaan..dus ik doe het even rustig aan! Maarrr... daarintegen ben ik wel lekker op de fiets naar m'n werk geweest (half uur heen en terug) en daarna heb ik nog een klein halfuurtje geskate, dus ik heb niet helemaal stil gezeten

met een kopje groene thee citroen
), het gaat steeds makkelijker! Het programma zit goed in elkaar, het motiveert echt als het steeds wat makkelijker gaat en je merkt dat je lichaam veranderd
(en nog geen avondeten gegeten te hebben), snel paard voeren en wat pasta koken voor mij. wederom geen spierpijn, jeej!
Eigenlijk moet ik mn moeder zo ver krijgen dat ze zo tegen mij schreeuwt zodat ik niet halverwege even 10 seconden uitpuf of een oefening even op de makkelijke manier doe
)
Ik heb dumbells van slecht 0,5 kg, dus daar zal ik het mee moeten doen.
.
NeverGiveUp schreef:Hoop toch dat we niet allemaal gelijk straf krijgen als we hier eens vertellen een lekker patatje te hebben gegeten...
(Hoewel ik je gezonde maaltijden eeeerg weinig vind Jolien, poeh)