xNavatu schreef:Oh chillHij heeft ook al punten gerekend voor mn vorige bestelling
Oeeh gunstig
wat kun je ''verdienen'' met die punten? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nu 980 punten bij Sephora maar ik vind de perks de laatste tijd echt heel lame..

maar die kun je niet uitproberen en zijn er maar in een paar kleuren helaas. Gebruik de laatste tijd ook weer de oogschaduw van MAC in Omega voor mijn wenkbrauwen. Hij is niet zo gepigmenteerd en vond hem daarom niet fijn, maar een goeie kwast doet wonderen
Nu brengt hij best wel makkelijk, mooi en snel aan. De eyebrow cake is net wat te donker nu en nu Omega is het kwa kleur ook net niet. Dus ik blijf ook zoeken naar de perfecte kleur.. Ben ook wel heel nieuwsgierig naar de wenkbrauw producten van Anastasia.
Poeder doe ik nu al of met mn elf (die verwonderlijk fijn en mooi is voor de prijs) of met charcoal brown van mac xD Maar vind poeder een beetje zacht ofzo, en ik heb van mezelf heeeel weinig wenkbrauw dus daarom komt t soms een beetje soft over aan de uiteindes.. daarom wil ik iets van een pomade erbij of de browwiz denk ik
Glossi schreef:Ja dat is het fijne van de eyebrow cake, die kun je ook nat gebruiken. Maar ben ook wel benieuwd naar een ander soort product. Ik was altijd zo benieuwd naar de Makeup forever eyebrow gel. Maar die valt helaas ook niet uit te proberen. Echt zo jammer is dat.
Santigo, ja de eyebrowcake is vrij donker
Had er toen al naar gekeken maar niet mee durven nemen... Was bang dat hij niet goed gepigmenteerd zou zijn.