Hoe was de menstruatie daarna? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoe was de menstruatie daarna?
Die ervaringen kon ik niet vinden, maar mijn vraag was ook niet heel duidelijk, sorry.
Ik ga sowieso naar de huisarts om te kijken of ie wel goed zit maar zou graag ervaringen horen.
Geen gekke dingen. Stress misschien, maar dat was er ook toen ie net gezet was.
Ik was al vanaf 5 mei ongesteld voor t eerst na plaatsen van m'n spiraal, 3 weken geleden stopte dat eindelijk. Dacht ik, helaas is de ellende na 2 weken alweer begonnen en ben ik alweer een week ongesteld
Seks terwijl ik bloed is ook niet helemaal mijn ding dus als anticonceptie heb ik er tot nu toe ook vrij weinig aan
Smee__ schreef:Ja als dit nog heel veel langer aanhoudt heb ik echt de neiging om tegen de huisarts te zeggen ruk m er maar uit, ellendig dingSeks terwijl ik bloed is ook niet helemaal mijn ding dus als anticonceptie heb ik er tot nu toe ook vrij weinig aan

Of wacht, niet het goede topic daarvoor
Smee__ schreef:Hoe denk je dat ik aan die pandapunten kom?Of wacht, niet het goede topic daarvoor
![]()
Maar ideaal zeg! Heb er hier nog nooit van gehoord eigenlijk, ik kreeg bij de huisarts ook alleen maar de "keus" tussen koper of mirena.

Heb geen tips voor je, maar wil je wel even sterkte wensen!