Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Ja, die had ik bij aanschaf op m'n fiets zitten, maar ik gebruikte ze noooooooit.
Mooie fiets wel! Wat zit er voor afmontage op?
Time2Tri schreef:Zo gisteren voor het eerst weer mijn tijdritfiets van stal gehaald![]()
Met een PR op de 20 KM in 33 minuten en 25 sec![]()
Dadelijk mijn Langma ophalen , kort dag besloten dat ik er toch een andere fietscomputer op wil .
Eentje die de wattage L en R tijdens het fietsen aangeeft .
Men gunt zich verder niets hé![]()
[ [url=m/h9k9L2.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMAY1990 schreef:
Time2Tri schreef:Dadelijk mijn Langma ophalen , kort dag besloten dat ik er toch een andere fietscomputer op wil .
Men gunt zich verder niets hé
Susan88 schreef:Al mis ik het ledencontact en de gezamenlijke trainingen wel heel erg, moet ik zeggen. Toch wel minder motivatie/moraal om fanatiek te trainen.
culaccino schreef:Haha!Ach, stiekem snap ik het wel, dan kun je tijdens het fietsen nog corrigeren. En dat PR, wauw!
Echt knap.
frankiej schreef:Time2try das een mooie en aparte fiets!
[ [url=m/WMNsXP.png]Afbeelding[/url] ]
IMAY1990 schreef:Ik kom ook even dit topic binnenvallen. Ik heb vandaag in een opwelling van mijn vakantiegeld mijn eerste racefiets gekocht. Of ja, niet helemaal in een opwelling want ik heb al zeker een jaar in mijn hoofd zitten dat ik een racefiets wil maar toch. Ik ben op zoek naar tips en suggesties voor een absolute beginner, en dan voornamelijk met betrekking tot op een gezonde en verantwoorde manier beginnen met trainen.
frankiej schreef:Meld me ook. Ga zometeen mn aluminium ros ophalen. Een niet veel gebruikte Cube Attain uit 2018. Stond lekker in de buurt. Moeten nog wel pedalen en bidon(houder) op. Morgen eens naar de decathlon voor kleding schoenen pedalen helm en bidon. Iemand ervaring met de hybride pedalen? Ene kant kliksysteem andere kant normaal vlak. Staat mij wel aan omdat ik er dan ook een gezins fietstochtje mee kan maken.
emr schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnen vallen. Hebben mensen ervaring met wielerkleding van Bianchi?
scooby09 schreef:Mogge,
Ik hoop vanmiddag en anders morgen nog even rondje te maken verder heb ik geen tijd dit weekend.
Volgende week weer wat meer doen.
frankiej schreef:Iemand ervaring met decathlon-kleding?
Time2Tri schreef:Zo gisteren voor het eerst weer mijn tijdritfiets van stal gehaald![]()
Met een PR op de 20 KM in 33 minuten en 25 sec![]()
Dadelijk mijn Langma ophalen , kort dag besloten dat ik er toch een andere fietscomputer op wil .
Men gunt zich verder niets hé
Susan88 schreef:Onze studentenwielervereninging ligt helemaal plat. Ik zit momenteel in het bestuur als voorzitter dus wel een gekke situatie zo. Met de trainers hebben we wel het eea geregeld voor solo trainingen. Zo hebben we bijvoorbeeld voor (voornamelijk de wedstrijdrenners) een Strava segementen competitie. Er zijn 5 segmenten waarop je kan 'jagen' er er zijn meerdere prijzen te winnen. Dus niet alleen voor degene(n) die de KOM/QOM pakt, maar bijvoorbeeld ook voor degene die de meeste pogingen doet, een sprinttrui, een bergtrui etc. Erg leuk! Ook inmiddels al een flink aantal fanatieke leden. Al mis ik het ledencontact en de gezamenlijke trainingen wel heel erg, moet ik zeggen. Toch wel minder motivatie/moraal om fanatiek te trainen.
Time2Tri schreef:En gisteren heb ik via de Ironman Virtual Races club een
" Race " gedaan .Run( 1,5 km )-bike( 20 km )-run (5 km)
De drie onderdelen kon je in een bepaald tijdsbestek doen in een willekeurige volgorde .
Vrijdag was ik met fietsen al te vroeg gestart , dus dat telde niet mee .Jammer want gisteren was ik ca 1 min langzamer .
Was erg leuk om te doen , toch een beetje een wedstrijd gevoel gehad . De 1,5 km liep ik in een 5:10 pace , de 5 km in een 5:20 pace . Daar ben ik zeer tevreden mee , ben niet zo,n snelle loopster . En over de 20 km fietsen 34:40 gedaan. Maar wel vooraf de twee looponderdelen gedaan .