Ik heb bijna wekelijks teken, snel eruit halen elke keer. Zou wat zijn als ik daar elke keer antibiotica voor nodig heb, dan kom ik nooit van de antibiotica af

Karin korte rondjes zijn ook rondjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin_deB schreef:Ik ben echt niet gemaakt voor dit weer, zelfs ademen is al teveel![]()
In de avond koelt het ook niet echt af en de ochtenden komen telkens net niet uit omdat ik een beetje te drukke planning heb![]()
Ben zondag even geweest om 8.30 maar toen vond ik het al aardig puffen.
Heb toen het korte rondje van 2.5km gedaan die ik normaal met mijn dochter doe maar dan wel met een stevig tempo (5.11min/km ipv mijn normale 6.30min/km) ter compensatie
Hoop vanavond of morgen nog even wat ruimte te vinden om te lopen.
Ninus schreef:Oh wat heerlijk BF! Even dippen
En snap het helemaal SV. Heb de hele dag al hoofdpijn door dit weer, het is echt vies benauwd. Gelukkig waait het redelijk hard, dus de paarden staan er nog fris en fruitig bij.
Goed gedaan Karin!
Balen dat je nog ziek bent Fenn, Beterschap!
Ik kom ook wat beroerd uit MuSLi. Ik los het op door op donderdag om 4 uur te gaan lopenDan kan ik rond half 6 in de auto zitten en op tijd zijn voor mijn eerste afspraak. Ik weet nog niet of ik echt een goed idee vind, maar ik heb het een keer eerder gedaan op de laatste trainingsdag voor de marathon en dat was uiteindelijk wel echt heel lekker.
Ik zie ze Namiro! Leuk! Ik zie alleen reeën als ik op mijn paard zit en ze springen als krokodillen uit het hoge gras omhoog
Lieve Elmo
Supervixen schreef:Ik heb heel wat krokodillen gezien in Afrika, maar heb ze nog niet zien springen
Ninus schreef:Lekker bezig IMAY!
En zoals altijd jaloersmakende plaatjes SV!
Klinkt goed MuSLi!
Ik heb het geredIk moest vanochtend wel even slikken, ik lag ook wat te laat in bed en werd ook nog eens wakker van het onweer, maar het was heerlijk stil vanochtend
![]()
Rondje 8km. gedaan en keurig op tijd klaar voor de trein.
Ik denk dat ik morgen wel ga uitslapen