friezenfan2 schreef:Donderdag mag ik mijn eerste dosis Pfizer halen via de uitnodiging van mijn werk.
Nu heb ik naaldenangst, ik heb dat aangegeven met het maken van de afspraak.
Er werd gezegd dat ik nu een speciale behandeling krijg. Iemand hier al gevaccineerd met naaldenangst die mij misschien kan vertellen wat het inhoudt.
Ik voel nu al wat spanning als ik aan donderdag denk, ik neem een koek mee en een flesje water en zal na de 15 minuten nog een tijdje in mijn auto wachten tot ik tot rust kom en naar huis durf te rijden. Als iemand nog andere tips heeft zijn ze ook welkom. Al kijk ik ook wel uit naar het moment, wie weet biedt het me ook wat meer rust.
Ik denk dat ze meer tijd inplannen dan. Ik ben in Langendijk Breda geprikt. Daar werd je in een apart kamertje geprikt. Dus niet met allemaal mensen die op je zitten te kijken. Iemand die alles noteerde in de computer en de andere prikt.
Ik heb totaal geen naaldenangst, maar ze vroegen netjes of ik er moeite mee had. Ik heb dus eigenlijk geen idee wat die “speciale behandeling “ precies in zal houden, maar ik wil je wel succes wensen.
Bedenk van te voren in welke arm je geprikt wil worden. Bedenk of je het wilt zien of (waarschijnlijk) juist niet. Bedenk of je het fijn vind als ze aftellen. Misschien is het handig deze dingetjes even op te schrijven. Zo kun je kort en snel met hen bespreken wat voor jou het beste werkt.
Geef gewoon goed en duidelijk aan dat je er tegenop ziet en prikangst hebt. Ik hoop dat het voor je mee zal vallen!