Dinopino schreef:Ik weet niet wat een trol is. Zit ik de boel op te jagen, door te vragen wat meer empathie voor elkaar te hebben.
Krijg dus straks een voorbeeld van mijn fakenews ben benieuwd. Wanneer je iets beweert heb je ook zeker een voorbeeld.
ik ben een trol omdat ik tegen splitsing ben. Het noemen van wappies en schaapjes, vind ik onmenselijk en kinderachtig. Oproepen dat we allemaal gelijk zijn en niemand boven een ander staat is trollen.
Maar vind je het zelf dan ook niet een béétje hypocriet dat je wel roept om lief te zijn tegen –bij gebrek aan een beter woord– de antivaxxers/anti-maatregel-mensen, maar zelf wel flauwe opmerking maakt tegen de pro-vaccinatie/pro-maatregel mensen?
Qua fake news, dit bijvoorbeeld:
Dinopino schreef:corona en de staat zijn een geloof. Hun sekte dragen mondmaskertjes en houden afstand. Ze hebben zelfs mensen die voor hun mensen bestraffen die zich niet aan hun geloof houden. De inwonende lijden ook aan het stockholm syndroom. Zijn begaan met de leiders en ooh zo blij, dat wanneer ze braaf zijn iets meer mogen. Met een pasje en later wellicht een chip mogen ze dan naar een terrasje of een winkeltje in.
Dat zou iemand van boven kunnen denken wanneer ie naar beneden toekijkt.
Dan mijn vraag: als ik met onderbouwing kom, schuif je het dan niet af op 'MSM' of iets anders? Wil best moeite voor je doen, maar dan wil ik wel weten of je het niet meteen aan de kant gaat schuiven omdat je de bron niet betrouwbaar vindt.