@Gaucho en ik zijn gewoon een beetje blijven hangen hier, ondanks dat we allebei zo'n beetje zijn waar we willen zijn. We vinden het gewoon een fijne groep en delen graag onze successen en ook de mindere momenten die we soms hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik lees ook bijna dagelijks mee, ik ben zelf 12kg afgevallen vorig jaar maar zonder bewust diëten, en hoef nu ook niks meer kwijt.
. Gisteren iets te fanatiek gesport.
), beetje dat soort dingen.
nu uitgebreid aan het ontbijten, maar croissants aan de kids overgelaten. Lekkere grote bak magere kwark met muesli, blauwe bessen en peer voor mij. En een gebakken ei. En naar de jumbo heen en weer gewandeld voor de croissants, dat zijn de eerste 5000 stappen vast.
Maar ik ben weer bezig. 
de weegschaal moet ik afstoffen, maar dat kan me op dit moment ook niet zoveel boeien
) en een klein beetje honger. En ik voeeeel gewoon dat als ik nu wat ga eten, ik niet verzadigd zal zijn en het kan uitlopen op een vreetfestijn. Er niet aan beginnen is op dit moment makkelijker dan halverwege stoppen. Dus nu zit ik me te beheersen op de bank, ga een kop thee zetten en ga ik op tijd naar bed 
Snippergroen schreef:Kennen jullie dit.. ik heb lekkere trek (in chips) en een klein beetje honger. En ik voeeeel gewoon dat als ik nu wat ga eten, ik niet verzadigd zal zijn en het kan uitlopen op een vreetfestijn. Er niet aan beginnen is op dit moment makkelijker dan halverwege stoppen. Dus nu zit ik me te beheersen op de bank, ga een kop thee zetten en ga ik op tijd naar bed
Ik ben normaal absoluut voor honger = eten. Maar soms ken je jezelf goed genoeg he
purny schreef:Snippergroen schreef:Kennen jullie dit.. ik heb lekkere trek (in chips) en een klein beetje honger. En ik voeeeel gewoon dat als ik nu wat ga eten, ik niet verzadigd zal zijn en het kan uitlopen op een vreetfestijn. Er niet aan beginnen is op dit moment makkelijker dan halverwege stoppen. Dus nu zit ik me te beheersen op de bank, ga een kop thee zetten en ga ik op tijd naar bed
Ik ben normaal absoluut voor honger = eten. Maar soms ken je jezelf goed genoeg he
Glas water drinken. Dat wil nog wel eens helpen
Sweet Dreams van Tastea. Hopelijk werkt dat

Weel honger op de tijden dat het normaal is dus dan eet ik ook gewoon. Heb ik tussendoor honger pak ik fruit, iets wat ik normaal echt niet doe. Dinsdag boodschappen gedaan en bewust geen chips meegenomen, kan ik ook niet in de verleiding komen 
Laat wel zien dat het vooral veel vocht is wat je dan opslaat, want ik woog zondag nog 2 kilo zwaarder dan nu 
En je bent al over de helft van je doel! Lekker bezig 
Ik koos nu zelf voor de Kvarg Straciatella en heb gisteren de eierkoek in koffie gedoopt voor ik hem in het schaaltje deed. Absolute aanrader! Smaakt vergelijkbaar met Tiramisu
mag ik me ook melden?
We kunnen het wel!

) en ik hoop toch wel weer onder de 60 te komen. Dat zou betekenen dat ik in totaal 14kg wil kwijt raken.
Dustinlover schreef:SNippergroen is het nog gelukt met alleen de thee?
Welkom Murp! Gaat je lukken!
Tarzan wat goed bezig!
Hier nu al de 4e dag bezig met streng zijn voor mijzelf. Dat gaat tot nu toe goed. Ik mag 's avonds 1 ding van mijzelf wat "slecht" is. Heb nu van die prins koeken gekocht die zijn iets van 130/140 calorieën en dan heb ik mijzelf toch getrakteerd als ik de hele dag goed heb gedaan. Morgen op de weegschaal om te kijken waar we staan.
Die haalde net het scherpe randje er even vanaf
Terug in het gareel dus maar. Week redelijk vooruit gepland, nog wat etentjes in de planning dus daaromheen ook maar even goed compenseren. Ik heb ook echt structuur nodig om in het gareel te blijven
Been enigszins geblesseerd dus kan ook niet zo veel wandelen of hardlopen als normaal. Zal vandaag eens even wat oefeningen opzoeken die ik wel kan doen, en misschien ga ik wel even een rondje fietsen.