Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Wij hebben alleen thuistesten gedaan, is het aan te raden om alsnog ook bij de ggd te gaan testen zodat er 'officieel' ook een positieve testuitslag + daarop volgend herstelbewijs geregistreerd staat? Er staan wat ziekenhuisbezoeken (geen operaties) gepland, vandaar deze vraag.
Boras schreef:Ann schreef:Wij hebben alleen thuistesten gedaan, is het aan te raden om alsnog ook bij de ggd te gaan testen zodat er 'officieel' ook een positieve testuitslag + daarop volgend herstelbewijs geregistreerd staat? Er staan wat ziekenhuisbezoeken (geen operaties) gepland, vandaar deze vraag.
Nee hoor. Hooguit voor een buitenlandse vakantie.
IMJ schreef:lenaa_tje schreef:Ook de zelftest kan lang positief zijn. Collega kreeg vorig jaar pas na 4 weken weer een negatieve zelftest (klachten al lang verdwenen)
Oh dat zijn dan wel uitzonderingen op de regel!
sandorra schreef:Boras schreef:
Nee hoor. Hooguit voor een buitenlandse vakantie.
Ik zou het wel doen mocht je longcovid oplopen heb je ggd bewijs nodig anders kan je evt fysio niet vergoed krijgen. ( komt vanuit basisverzekering)
veneri schreef:Iedereen beterschap gewenst hier!
Helaas hebben allebei mijn ouders het nu ook, beiden hartpatient.
Ik houd mijn hart vast....
Ik snap niet dat de basismaatregelen niet al zijn ingevoerd, al is het maar te bescherming van de ouderen en ter voorkoming van pieken in de zorg.
Afstand houden en mondkapjes op zou aardig wat ellende kunnen voorkomem denk ik. Maar NL loopt weer achter de feiten aan.
veneri schreef:Iedereen beterschap gewenst hier!
Helaas hebben allebei mijn ouders het nu ook, beiden hartpatient.
Ik houd mijn hart vast....
Ik snap niet dat de basismaatregelen niet al zijn ingevoerd, al is het maar te bescherming van de ouderen en ter voorkoming van pieken in de zorg.
Afstand houden en mondkapjes op zou aardig wat ellende kunnen voorkomem denk ik. Maar NL loopt weer achter de feiten aan.
maj0 schreef:Ik mag me hier helaas ook melden
Afgelopen donderdag positief getest nadat mijn man het vorige week dinsdag al had
Helaas ben ik er wel slecht van. Eerste dagen koorts hele lichaam pijn moe en hoofdpijn (tenminste ik heb altijd hoofdpijn en nu nog meer)
Ook heel wiebel op mijn benen en heel dizzy
Sinds gisteren voor dizzy hoofdpijn en beroerd.
Eigenlijk wil dit bericht typen al niet en lig ik liefste in bed.
Hebben meer mensen dat ze zo dizzy zijn?
Beroerd en heel duizelig