[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:26

Die is gezet door richardson, bedankt voor de complimenten.
Nu heb ik m'n maatje voor eeuwig bij me <3

Selina

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:00

Prachtig!

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:44

Ik lees al een tijdje mee in jullie topic, want ik heb er gisteren een laten zetten!

Afbeelding

Het paard zelf getekend, het handschrift van mijn vader die overleden is afgelopen januari, en de stipjes zijn morse.
Superblij mee!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:48

Berriepi schreef:
Ik lees al een tijdje mee in jullie topic, want ik heb er gisteren een laten zetten!

[ [url=m/gmLKpc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het paard zelf getekend, het handschrift van mijn vader die overleden is afgelopen januari, en de stipjes zijn morse.
Superblij mee!

Heel mooi! <3

Peony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:05

Wauw mooi Seven en Berriepi! Op die plek wil ik ook graag iets. <3

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 23:14

Heel mooi berriepi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 07:21

:wave: Ik ben weer terug van 3 weken vakantie zonder bereik dus kom weer gezellig meekletsen! Het waren helaas teveel pagina's om op iedereen te reageren dus ik schakel hier gewoon weer in :D Zelf mag ik vrijdag weer voor een kleintje!

Seven wat is die prachtig zeg <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:09

Mooi beide <3
Vinden jullie het geen nadeel nu met de warmte om op die plekken te laten zetten ?

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:16

Mondy schreef:
Mooi beide <3
Vinden jullie het geen nadeel nu met de warmte om op die plekken te laten zetten ?

Ja echt praktisch is het niet hahaha, ik ga met een afgeknipte sok door t leven, tegen de zon en nieuwsgierige paarden :o

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:23

Ergens wel een voordeel juist je heb eerder direct zonlicht op de boven zijde van je arm en een sok er om heen is inderdaad zo gefixed nu heb ik twee laten zetten ook een op de andere (kleintje extra)kant ik loop buiten dus in evenwicht met twee sokken :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:30

Hier was het echt zweten, folie en die sok.. Nylonkousen trouwens niet doen, die rekken uit en zakken dan constant af :/

De mijne is nu 3 weken oud en laat ik nu al een kleine week bloot. Kinda risky maar kon het echt niet meer aan. Ook heel lastig om de grens te trekken - ik zit hier constant rond de dieren, dus zou constant moeten inpakken dan, wat ook niet goed is want voor de heling moet er ook lucht aan kunnen..

Voor de rest gaat het goed, lijntjes liggen er her en der nog op, maar dat kan zo blijven. Is geen drama voor mij, zeker niet omdat de tattoo toch bijgewerkt moet worden in september. :)

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 10:34

Jackytje schreef:
Hier was het echt zweten, folie en die sok.. Nylonkousen trouwens niet doen, die rekken uit en zakken dan constant af :/

De mijne is nu 3 weken oud en laat ik nu al een kleine week bloot. Kinda risky maar kon het echt niet meer aan. Ook heel lastig om de grens te trekken - ik zit hier constant rond de dieren, dus zou constant moeten inpakken dan, wat ook niet goed is want voor de heling moet er ook lucht aan kunnen..

Voor de rest gaat het goed, lijntjes liggen er her en der nog op, maar dat kan zo blijven. Is geen drama voor mij, zeker niet omdat de tattoo toch bijgewerkt moet worden in september. :)

Ja het vettige spul wat de tatoeëerder er op deed onder het folie, droop er onderuit op een gegeven moment hahaha

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:10

Niet echt de ideale tijd nee om te tatoeren. Maarja, wie verwacht er nu zo'n mega hittegolf. Echt bizar.
Ik mag a.s vrijdag. Ben mega zenuwachtig!! Nu komen de vragen zoals, zou het me wel staan? Krijg ik er geen spijt van? Wordt het niet te groot? Man o man haha. Maar heb er ook wel heel veel zin in hoor. Echt weer iets voor mij. Waarom zou je met een kleintje beginnen als je ook gelijk je hele schouder kan doen haha.
Nu komen de extra uitstapjes ook ineens om de hoek kijken. Was niet gepland, maar ik ga de laatste week van september een weekje naar Spanje. We zijn dan wel zo'n 8 weken verder, dus een beetje zon en wat zwemmen mag tegen die tijd wel toch?
Nu wil mn vriendin ook nog halverwege augustus een weekend naar Spanje. Dat wordt spannender haha. Zal dus moeten zorgen dat er niet te veel zon op schijnt en maar niet met mn schouder zwemmen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:18

Anoniem schreef:
:wave: Ik ben weer terug van 3 weken vakantie zonder bereik dus kom weer gezellig meekletsen! Het waren helaas teveel pagina's om op iedereen te reageren dus ik schakel hier gewoon weer in :D Zelf mag ik vrijdag weer voor een kleintje!

Seven wat is die prachtig zeg <3

Oeeeh! Wat ga je laten zetten?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:25

De meesten raden aan om 6 weken niet te zwemmen, dus met 8 weken zit je wel goed, hoor. Je artist zal je wanneer hij klaar is nog alles vertellen over de nazorg. :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:29

6 weken? Ik lees overal 4 weken, soms zelfs 3.. Was al blij dat ik bijna tegen de 4 weken zat :+

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:16

Jackytje schreef:
6 weken? Ik lees overal 4 weken, soms zelfs 3.. Was al blij dat ik bijna tegen de 4 weken zat :+

eigen inzicht blijft ook belangrijk. Als je denkt/voelt of het genezen is dan kan je wel zwemmen. 6-8 weken is richtlijn zodat mensen niet direct gaan zwemmen.

Als je een schaafwond hebt zwem je soms direct al. Maar daar heb je dan ook geen kans dat de wond vervaagt zoals met een tattoo het geval is.

Ik heb mensen zien zwemmen een dag na het zetten en niks aan de hand. Maar dat is nooit een garantie natuurlijk. Ik zie soms ook oudere tattoo's die al wat vervaagt zijn. Kan door oude techniek komen maar vaak heb ik het idee door een niet zorgvuldige verzorging in het begin.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:34

Wat betreft zwemmen, zou ik niet heel moeilijk over doen. 4 weken is echt wel genoeg.

Ik heb na het zetten van mijne op mn rug direct een duik in de zee genomen, niks aan de hand gehad. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:35

Ik heb ook na 4 dagen gezwommen (had er eigenlijk totaaaal niet bij nagedacht...) en hij ziet er niet anders uit dat de rest van m'n arm ;) (al zou ik zelf wel minimaal 4 weken aanhouden, just to be sure :j )

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:38

Het kan gaan ontsteken.
Als dat niet gebeurt heb je geluk.
Ik denk dat de kans groter is dat het gaat ontsteken dan dat de kleur vervaagd.
Maar vooral doen wat je zelf het beste lijkt.
Het is jou lichaam, je voelt het zelf het beste aan.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:59

Ja ik wil wel echt voorzichtig zijn hoor, want zou het zonde vinden als hij snel vervaagd. Ik ga dus wel proberen me te houden aan de gestelde termijnen. Buiten dat scheelt het denk ik ook weer of je de heldere zee in gaat of in chloor zwemt...
En hoe lang zijn jullie uit de zon gebleven?
Hoe lang duurde het voor je het idee had dat het een beetje hersteld was? Ik heb ergens gelezen dat het echt maanden duurt voor de alle huidlagen genezen zijn en de inkt in de onderste laag zit.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:50

Ik had mijn laatste na een dag of vijf in de zon met factor 50. En na een dag of tien was hij helemaal geheeld. Hij ziet er net zo mooi uit als mijn andere tattoos. Maandenlang lijkt me onzin.
Ik heb geen grote kleurvlakken, alleen fijne lijntjes. Dat heelt heel snel.
Hanne (van blackbear gaf dit zelf al aan, dat het binnen twee weken genezen zou zijn)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:05

Ik doe zelfs nu nog voorzichtig met mijn tattoo's, altijd factor 50 en na de zon of na water/douche altijd even insmeren. Ik merk dat ze er echt mooier van blijven.

Deze week ga ik een cover laten doen en ik vind het wel heel spannend! Ik ga naar Irma van Body Cult en ik vind de dingen die zij gemaakt heeft erg mooi.

Dit staat er nu. In het echt is hij veel mooier dan op de foto, nu lijkt de 'e' dicht en de eerste 'p' niet saturated. De 'i' is in het echt wel een probleem...
Opzich heb ik niet echt een hekel aan de tattoo, maar hij staat voor een deel voor dingen waar ik niet meer aan herinnerd wil worden. De 26e is het zo ver en ik vind het best eng, ik hoop zo dat het mooi wordt!

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:44

Maar wat hoort er te staan?
Ik lees nu: Smepple, met een S, of U, of een soort hoefijzer aan het eind.

En wat gaat het worden?

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:55

Dat is dus inderdaad een van de problemen haha! Er staat 'Smoppie', maar de 'o' is een hondenpootje en wat op een 'u' lijkt is een hoefijzertje, als versiering. Nog een reden dat ik hem toch wou coveren :Y) . Het was mijn eerste tattoo en ik heb hem zelf 'ontworpen', ik vond het jammer achteraf dat de artiest niet wat input heeft gegeven over het resultaat als de tattoo af zou zijn, maar dat kan ik hem aan de andere kant ook niet kwalijk nemen denk ik.

Er komt een fuchsia bloem overheen, de blaadjes met takjes komen over de bestaande tattoo heen en de bloemetjes komen ongeveer op mijn schouder. De artiest is met het ontwerp bezig, dus ik ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.