Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
PinkPrincess schreef:Hoe was je etentje Linoleum?
Imandra je eet wel weinig en vrij ''vet'' tosdti en sportpancake en gewoon avondeten.
dat is gewoon ongezond... En over je vraag betreft suikervrij![]()
Ik heb een maagzweer en ik ga echt gewoon kapot van de pijn als ik suikers eet zelfs aanmaaklimonade brengt mij door de hel. Ook niet al het brood gaat goed.
linoleum schreef:Ik lees vooral veel aannames van hoe haar tosti eruit ziet. Ik ken Imandra goed genoeg om te weten dat ze nadenkt over hoe ze haar tosti belegd en welk brood ze gebruikt. En dan past het prima in een gezond voedingspatroon.
Emmaa_ schreef:Als ik een tosti maak is het met bruin brood, kaas en pesto. Maar die bak ik in zo veel boter dat hij verre van verantwoord is
Benthhh schreef:Ik meld mij ook weer. Opnieuw.![]()
![]()
Maar, ik wil er nu ècht voor gaan, heb het gevoel dat het nu ook wel gaat lukken.
Ik ga in mei een weekendje weg met vrienden, en dan wil ik eigenlijk al wel een heel stuk de goede richting op zijn, haha.
Ook mag ik rond die tijd weer op mn paard zitten, en eigenlijk wil ik dan gewoon een stuk lichter zijn.
Plus dat ik te rond ben voor de kledingstijl die ik heel erg leuk vind
PinkPrincess schreef:Imandra je eet wel weinig en vrij ''vet'' tosdti en sportpancake en gewoon avondeten.
dat is gewoon ongezond... En over je vraag betreft suikervrij![]()
Ik heb een maagzweer en ik ga echt gewoon kapot van de pijn als ik suikers eet zelfs aanmaaklimonade brengt mij door de hel. Ook niet al het brood gaat goed.