Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:21

Druif, ik zou je tempo een stuk verlagen. Denk dat het je een veel beter gevoel geeft als je de tijd kunt volmaken op een rustiger tempo, dan dat je meer km's maakt, maar tussentijds moet wandelen.

Ik doe niet mee met de 5K, sorry. Heb een hekel aan korte afstanden (beneden de 10K) omdat de eerste drie me altijd zwaar vallen. Als ik er daarna nog maar twee mag lopen kom ik net lekker op gang en hou ik er geen fijn gevoel aan over.

Vandaag onverwacht 'bijna' een PR op de 10K gelopen. Kon mijn sporthorloge niet vinden, dus dan maar Strava aangezet op de telefoon. Het ging steeds lekkerder, maar heb een paar 'between the ears' - problemen :') : kan niet presteren onder druk, dus toen ik me rond de 8K op gevoel bedacht (zonder te checken) dat ik wrs rond een PR zat, moest ik ter plekke een Grote Boodschap doen :\ . En dan zit er niks anders op dan een plekje zoeken. Wilde absoluut niet op de telefoon kijken, maar thuis zag ik dat het idd klopte ... die drie minuten extra kostte me een PR :x .

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:22

Oooh wat een leuk idee!
Misschien is allemaal 5 wel leuk!
Ook voor t samen-gevoel haha! Ik loop normaal veel verder maar vind dit zo’n leuk idee! <3

ontherun

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:42

Je kunt ook eerst 5 inlopen en dan 5 ‘mee doen’ Gem? Als je toch graag mee zou doen, moet van mij niet hè maar t is een idee misschien voor degenen die toch eigenlijk verder willen? Denk dat 5k wel gewoon het meest haalbaar is voor iedereen. wilt zelf gewoon te graag meedoen O:)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 06:00

Dat van het inrennen begreep ik nooit maar nu ik het zelf meegemaakt heb snap ik het helemaal. Van de week voor het eerst 8 km gelopen. Na 5 km kreeg ik zo’n boost dat die drie er vliegend doorheen gingen en zonder dat ik het door had was ik weer thuis. Heerlijk!

Is het gek dat ik blij ben dat ze voor volgende week donderdag en vrijdag regen hebben voorspeld? := De beste keer dat ik gelopen heb was toen het regende, echt heerlijk!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 06:42

Ik loop ook erg graag in de regen. Mijn man niet, die verkleumt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 06:43

Ik wil de medailles wel regelen, wil iemand anders het dan op zich nemen om de resultaten bij te houden?
Dus dat mensen bijvoorbeeld tot 11 mei een screenshot of foto kunnen doorsturen? En er dat je daarna een klassement maakt?

Zal ik een nieuw topic openen als we alles rond hebben met als titel 'eerste virtuele bokt run'? Of houden we het binnen dit topic?
Wat vinden jullie?

Gem wat vind je van het idee van ontherun? Zou dat voor jou werken?

Ik dacht er zelf aan om geld dat over is na verzenden van de medailles over te maken aan het longfonds. Wel toepasselijk in deze crisis.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 07:09

Hoihoi allemaal! Ik wil ook wel mee komen praten. Ik ben bezig met opbouwen volgens het start to run schema en zit nu in week 7 geloof ik. Ik loop samen met mijn hond. :P
Gisteren voor het eerst een dag overgeslagen omdat ik doodop ben door drukte op werk op het moment. Maar voel me daardoor nogal slecht dus hoop het vandaag in te halen.

Ik kan best meedoen aan een 5k maar onder de 30 min ga ik toch niet halen :')

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 07:12

Even snel: Leuk zo`n virtuele run! *\o/* *\o/*
Ik doe uiteraard mee. :D

Ben geen topper op de 5 en met topsnelheid, maar we gaan het zien! }>

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 07:19

Supervixen schreef:
Ik wil de medailles wel regelen, wil iemand anders het dan op zich nemen om de resultaten bij te houden?
Dus dat mensen bijvoorbeeld tot 11 mei een screenshot of foto kunnen doorsturen? En er dat je daarna een klassement maakt?

Zal ik een nieuw topic openen als we alles rond hebben met als titel 'eerste virtuele bokt run'? Of houden we het binnen dit topic?
Wat vinden jullie?

Gem wat vind je van het idee van ontherun? Zou dat voor jou werken?

Ik dacht er zelf aan om geld dat over is na verzenden van de medailles over te maken aan het longfonds. Wel toepasselijk in deze crisis.

Ik denk dat een nieuw topic wel leuk is want dan kunnen ook mensen die hier niet mee lezen mee doen :)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 07:53

Ik wil wel een “klassement” maken @SV!
Alle screenshots welkom bij mij.

Ik vind je goede doel perfect gekozen, akkoord dus voor mij!

Apart topic ook perfect.

*\o/*

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:17

Ik sluit me aan bij Memuska, allemaal helemaal prima!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:38

Jaaaa een bokt virtual run :D :D

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:49

Het zou heel leuk zijn als we met allemaal tegelijk onze virtual run zouden lopen, dat je weet dat de rest ook bezig is, maar dat is waarschijnlijk niet haalbaar. Misschien kunnen we wel een moment afspreken dat we het met zoveel mogelijk tegelijk doen?

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:51

Simoonzel schreef:
Hoihoi allemaal! Ik wil ook wel mee komen praten. Ik ben bezig met opbouwen volgens het start to run schema en zit nu in week 7 geloof ik. Ik loop samen met mijn hond. :P
Gisteren voor het eerst een dag overgeslagen omdat ik doodop ben door drukte op werk op het moment. Maar voel me daardoor nogal slecht dus hoop het vandaag in te halen.

Ik kan best meedoen aan een 5k maar onder de 30 min ga ik toch niet halen :')

Welkom!
Er zijn veel mensen die starten met hardlopen nu tijdens de corona en met het mooie weer precies! Veel succes!!
Let op met trainingen in te halen, dat die dan niet te dicht bij de volgende komt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:59

Top Memuska, hou ik je aan!

Ik ga vanmiddag even een openingspost bedenken voor het virtuele run topic en bedenken hoe ik het qua betaling van medailles het handigst kan regelen.
Ik denk er zelf aan dat mensen mij een pb sturen als ze mee willen doen, dat ik dan mijn bankrekeningnr stuur en dat ze dan geld kunnen overmaken onder vermelding van hun boktnaam en adres.
Zou dit het handigst zijn of heeft iemand een beter idee?
Dan een uiterlijke datum tot wanneer je kunt betalen, dan kan ik daarna de medailles bestellen.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:17

Dat lijkt me idd het handigste!

En dat ze dan voor die bepaalde datum (bv 15 mei ofzo) een screenshot van hun loopje (Strava, Garmin, Polar, een foto van het horloge, maakt niet uit, als de afstand en tijd er maar op staan) aan mij bezorgen, en dan gooi ik het in een Excelletje! En dan maken we de einduitslag bekend. Oh en dan verwacht ik in het topic later wel foto's van iedereen met z'n medaille :+

Voor vragen en looptips, altijd welkom in dit topic...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:21

Oh ja een tikkie sturen heb ik over nagedacht, maar omdat ik dan weer apart moet berichten over adressen, ben ik bang dat ik dan het overzicht verlies.
Op deze manier kan ik gewoon op mijn bankrekening kijken en heb ik meteen het naam en adres erbij.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:22

Lijkt me prima Memuska.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:27

Wat een leuk idee, die virtuele run! Ik doe ook graag mee.

zag ook een aantal nieuwe namen, welkom allen! Jullie hebben lekker weer erbij om het hardlopen op te bouwen :D.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:33

Memuska ik heb jou even een pb gestuurd met openingsbericht voor het virtuele run topic.

Is er nog iemand anders die ik het openingsbericht even mag pb-en om te kijken of het duidelijk is en ik niets vergeten ben?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:49

Jawel hoor :j.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:03

Je mag mij ook pb-en

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:05

Heb het aan jullie gestuurd.
Dan krijg ik zo vast genoeg feedback.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:22

Heel leuk!! Heb er nu al zin in :D

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:47

Gezien en beantwoord!

Ik was even - je raadt het nooit - gaan hardlopen :+

Naar de dierenarts en weer terug voor de ontworming. Wat was het al warm!