Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 23:28

Tja, eerst lopen ze in antikinderland te zeuren dat mensen met kinderen nooit meer wat (kunnen) doen, of dat hun wereld ophoud met kinderen. Gaan ze dan eenmaal op vakantie, is het weer niet goed :P
Beetje tolerantie mag wel hoor, ja het is irritant, maar die ouders en kinderen hebben net zoveel recht om daar te zijn als jij.
Wij hebben ook eens een kindje van een paar maanden in het vliegtuig gehad, en dat was gewoon zielig, want die had op de heenweg zoveel pijn in zn oren gehad, dat ie de hele vakantie had gehuild en gewoon geen stem meer had. Was echt zo sneu om te horen. Ouders waren ook compleet geradbraakt. Uiteindelijk nam een mevrouw achter hun het kindje even over, zodat de ouders even konden ontspannen, super lief vond ik dat.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 23:29

Laurora, zat jij in dát vliegtuig? :(:) Inmiddels wel met goed fatsoen aangekomen? :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 23:31

Ik vind het best goed als mensen al vrij jong met hun kinderen op reis gaan. Kinderen die ik ken en vaak door hun ouders mee op reis genomen worden, zijn ontzettend open en nieuwsgierig maar ook erg beleefd. Zijn wel allemaal ouders die dat ook aanmoedigen. Als ik ooit toch een kind heb, zou ik dat ook willen. Mijn kind veel van de wereld laten zien.

Maar denk wel dat je als ouder zelf moet inschatten of je kind in het vliegtuig kan of niet.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 00:00

Palmera schreef:
Laurora, zat jij in dát vliegtuig? :(:) Inmiddels wel met goed fatsoen aangekomen? :)

Haha ja inderdaad daar zat ik in :+ t was een heel avontuur
We hebben een nachtje op tenerife doorgebracht in een geweldig hotel, TUI heeft het allemaal prima opgelost, en vanmidddag zijn we alsnog op la palma geland. Nu prinsheerlijk in het belachelijk groteske resort in las indias.
Blij dat ik hier niet in de zomervakantie ben, het is hier een waar kinderparadijs :=
(kinderen die er nu zijn gedragen zich overigens ontzettend braaf)

Palmera

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 00:34

In de zomer zijn er vooral veel vasteland spanjaarden op bezoek hier. Hun kinderen spannen doorgaans écht de kroon in druk zijn.
Ik heb hier drie jaar lang in een klein kustplaatsje gewoond en de zomervakantie was hel en vedoemenis. :+

Fijne vakantie! :)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 01:10

Palmera schreef:
In de zomer zijn er vooral veel vasteland spanjaarden op bezoek hier. Hun kinderen spannen doorgaans écht de kroon in druk zijn.
Ik heb hier drie jaar lang in een klein kustplaatsje gewoond en de zomervakantie was hel en vedoemenis. :+

Fijne vakantie! :)

Heheh kan ik me voorstellen, toch blij dat ik in het niet touristische Groningen woon :+
Enneh, bedankt!
We komen van de week nog even gezellig bij je eten (kindvrij hopelijk) {:}

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 01:20

Leuk! :) In de regel komen er weinig kinderen bij ons.

Een mooi voorbeeld een paar weken geleden:
Twee stellen, beide met twee kinderen van ongeveer dezelfde grootte komen praktisch gelijktijdig binnen.
Met stel nummer 1 was het direct bal. Kinderen brullen, rennen, op de tafel staan: één grote ravage. Na drie kwartier waren ze weg. De ouders hebben letterlijk zitten schrokken.

Stel 2: de kinderen zaten braaf aan tafel, iedereen at rustig, de kinderen werden door de ouders goed betrokken en bezig gehouden en op lachen na hebben we ze niet gehoord. Toiletbezoek ging normaal lopend door de zaak en verder zaten ze op hun stoel. Drie uur later wetd er afgerekend, vader reeds met de jongste slapend in zijn armen. De oudste bedankte netjes voor het eten. Grote hulde, een voorbeeld voor allen en zo kan het dus blijkbaar ook. :)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 01:24

Heerlijk, als ze goed opgevoed zijn.
Kunnen zulke ouders geen cursus opvoeden gaan geven ofzo? Zulke ouders en dito kinderen mogen er echt meer zijn! +:)+

De kinderen in het resort hebben zich ook super netjes gedragen bij het avondeten in het restaurant. Het is buffet, dan vráág je zo'n beetje om gillende, rennende kinderen met plakkerige graaihandjes, maar ik was stomverbaasd te zien dat ze allemaal netjes op hun stoel zaten te eten en netjes hun beurt afwachtten om eten te pakken.
Petje af voor de ouders, zo hoort het :)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:32

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:40

hahaha logisch ook... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:00

Afbeelding

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:11

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:51

_O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:08

Palmera schreef:
Op die pitspoezen zit toch ook niemand te wachten? :')
Gewoon helemaal afschaffen :+

_O- _O- _O- _O-

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 03:02

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 10:41

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 10:47

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:08

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:10

"Een hamster wordt door t toilet gespoeld omdat het niet gewenst is op t vliegtuig en dit satansgebroed laten ze lekker het vliegtuig terrorriseren... Dan zit ik toch liever met een hamster in t vliegtuig "

Haha

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:21

Jesus... Ik vind vijf minuten al veel, je zal dit maar 8 uur aan moeten horen _-:( :evaw:

bruintje123 schreef:
"Een hamster wordt door t toilet gespoeld omdat het niet gewenst is op t vliegtuig en dit satansgebroed laten ze lekker het vliegtuig terrorriseren... Dan zit ik toch liever met een hamster in t vliegtuig "

Haha

Zielige hamster |(

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:26

Die hamster is inderdaad niet grappig. Maar zijn opmerking kon ik wel begrijpen.
Doe mij ook maar een hamster.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:29

bruintje123 schreef:
Die hamster is inderdaad niet grappig. Maar zijn opmerking kon ik wel begrijpen.
Doe mij ook maar een hamster.

Ik ook wel hoor :j

Mijn reactie zou denk ik ongeveer zo zijn als de mede passagier van deze man:

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 08:12

Omg die man _O- dat ie er nog om kan lachen zeg hahaha

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 08:18

Het is in België schoolvakantie. Dus zat losgeslagen tieners die de grens over steken voor daguitstapjes gelukkig is dit uur te vroeg voor de dagjesmensen en kan ik rustig naar Brussel :D

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 08:45

Heerlijk die schoolvakanties :-) Op het werk lekker rustig , op de baan rustig. De wereld zou er nogal anders uitzien zonder kinderen :')