Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben bang dat dit pony 2.0 is maar dan m'n wenkbrauwen.
maar hoop dat ik 1 oktober wel gewoon weer mosterd en zodat ik m'n charlotte tilbury foundation kan halen
(telefoon ging leeg in de stad
)

Drunksheep schreef:Nikkie heeft net een video geüpload over het nieuwe basics palette van UD![]()
http://www.nikkietutorials.com/site/201 ... ions-demo/
Zeker omdat ik eigenlijk geen drol doe met matte omdat ik zo van glitter hou.. 
Vind de swatches in het filmpje inderdaad tegenvallen. Vond het verrekte moeilijk om naar dat filmpje te kijken overigens, vond haar heel ongemakkelijk om te kijken.
_Friemel schreef:Wortel sapmaar hoop dat ik 1 oktober wel gewoon weer mosterd en zodat ik m'n charlotte tilbury foundation kan halen

Ik ga zodra ik mijn make up ga doen het proberen wat meer los en rommeliger te maken aan de voorkant. Het is mij te 'klein' en ik kan hier oprecht van balen. Toch een beetje pony 2.0 maar dit is iets meer te fixen. 

Eight schreef:Oh Shiz wat ontzettend balen.. gelukkig loopt bij mij de kleur van mijn wenkbrauwen altijd heel slecht terug! Hoe gaat het nu met de pony 1.0? Is die al een beetje aangegroeid?
Ik heb inmiddels een neppony besteld (niet lachen, ik ben wanhopig
) op wish die ik gewoon ga proberen en als het wat is komt die op m'n koppie totdat het weer aangegroeid is.
Eight schreef:Ik ben wel benieuwd naar foto's van je makeup hoek [***]
Sinds wanneer ben jij van groen naar paars gegaan, of heb ik hier gewoon lang overheen gekeken? Ik 'Bok' meestal via de telefoon dus daar kan het ook aan liggen, zit nu achter te pc
volgens mij.. ik was in istanbul dus dat moet mei geweest zijn..
Rechts heb ik een beetje bijgewerkt en wat hoger proberen bij te tekenen en vind 'm zo wel te doen. Niet ideaal, maar met een paar weken is dat wel weer terug.
Maargoed. 

Je eigen 'versie' vind ik gewoon netjes.

wordt hele simpele look met alleen wenkbrauwen en lipstick. Met deze warmte in de tent is rest niet te doen.
, hij ruikt lekker en droogt mat op. Maar hij plakt heel erg, net alsof je kleefsnoepjes op heb
maar morgen genieten op een conventie en weer fullface on ^^ 

maar mijn zoontje is een goed voorbeeld want ook hij heeft mijn mosterd tint meegekregen, blijkt erfelijk.
tenzij het niet in europa te koop is, maar in amerika.