[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:21

Mosterd? <<)

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:24

Ik lees straks even alles bij maar moest even ergernis kwijt. Ik hou van de benefit brow bar en de dame die mij altijd doet doet alles volgens het boekje qua meten welke wenkbrauw bij je past, maar had me er net een die imiteert bij iedereen haar eigen wenkbrauw...... ik weet dus echt nog even niet wat ik ervan moet vinden en ze zijn altijd zo blij als ze m'n wenkbrauwen een kleur hebben gegeven van "ja matcht mooi zo he!?" terwijl m'n wenkbrauwen ineens een knalrode kleur ertussen hebben met pikzwarte wenkbrauwharen, ben je dan kleurenblind of wat.... :')

Ik ga morgen maar eens kijken met m'n eigen producten hoe en wat maar op dit moment durf ik niet zo goed te bedenken wat ik ervan vind.... := ben bang dat dit pony 2.0 is maar dan m'n wenkbrauwen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:24

Wortel sap :j maar hoop dat ik 1 oktober wel gewoon weer mosterd en zodat ik m'n charlotte tilbury foundation kan halen :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:29

Wortelsap.. Nou ja is ook biologisch verantwoord net als mosterd O:)

Oh dat is ook wat Shizzel >;) Dus....

Foto? :+

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:43

Sorry Shizzel maar mag ik vragen hoe de dames eruitzien door wie je bent geholpen bij de Benefit Brow Bar? De kans is namelijk groot dat je dan eens door mijn zus bent geholpen. :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:49

Oh Shiz wat ontzettend balen.. gelukkig loopt bij mij de kleur van mijn wenkbrauwen altijd heel slecht terug! Hoe gaat het nu met de pony 1.0? Is die al een beetje aangegroeid?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:55

Oh shiz wat naar! Terug gaan en geld terug?

Friem, en dan afpoederen met cheeto dust. :j <<) Mmmmm

Elke, of iemand anders, weten jullie of men in NL ergens de MAC pro palettes kan krijgen? Wil zo graag de 6 select plums, maar kan het nergens vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:03

Ik zal zo even een foto maken buiten :D (telefoon ging leeg in de stad :') )

Ik ga hem ook nog even vergelijken met de foundations die ik heb liggen (aangebroken YSL en een Kiko) en wegdoen wat niet goed is qua kleur :+

Ik heb ook twee krukjes gekocht voor in bij mijn bureau, dus nu is mijn makeup hoek ook eindelijk af :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:29

Ik ben wel benieuwd naar foto's van je makeup hoek Jans :D

Sinds wanneer ben jij van groen naar paars gegaan, of heb ik hier gewoon lang overheen gekeken? Ik 'Bok' meestal via de telefoon dus daar kan het ook aan liggen, zit nu achter te pc :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:34

Marrit, vond je look van een paar pagina's terug heel leuk trouwens! Lekker felle kleurtjes. :D

Drunksheep schreef:
Nikkie heeft net een video geüpload over het nieuwe basics palette van UD :)
http://www.nikkietutorials.com/site/201 ... ions-demo/

Door de gemixte reviews vind ik het zo moeilijk om te bepalen wat ik er nou van vind... -O- Zeker omdat ik eigenlijk geen drol doe met matte omdat ik zo van glitter hou.. :')

DnT, ik zou willen dat Maso zo mooi op mijn lippen was. Prachtig!

Niniane, ik heb dat palette ook op insta voorbij zien komen. Vooral die Mint Chip, Banana Split en Blueberry Swirl, whaaaa. <3 Vind de swatches in het filmpje inderdaad tegenvallen. Vond het verrekte moeilijk om naar dat filmpje te kijken overigens, vond haar heel ongemakkelijk om te kijken.

Suus, heerlijke aankopen. <3

Jans ben benieuwd naar de foto!

_Friemel schreef:
Wortel sap :j maar hoop dat ik 1 oktober wel gewoon weer mosterd en zodat ik m'n charlotte tilbury foundation kan halen :D

Kan zo genieten van jou. :D _/-\o_

Tyto, heb jou even gePBd. :))

Foto is hoe zij het gedaan en getekend heeft overigens, licht vertekent een klein beetje, is roder qua kleur in het echt. Het is niet lelijk, maar niet mijn ding. Ik wil ooit misschien wel die strakke wenkbrauw look die iedereen zo mooi staat, máár ik hou gewoon van hoe rommelig de voorkant bij mij regelmatig is. Ik heb een groot voorhoofd dus een grotere (maar nétte) wenkbrauw vind ik daardoor altijd minder erg op mijn hoofd, lijkt 'ie kleiner van. Plus ik hou ervan als mijn wenkies donkerder zijn. :)) Ik ga zodra ik mijn make up ga doen het proberen wat meer los en rommeliger te maken aan de voorkant. Het is mij te 'klein' en ik kan hier oprecht van balen. Toch een beetje pony 2.0 maar dit is iets meer te fixen. :')

Mijn frustratie is ook meer richting hoe zij haar werk uitvoert. Het is 100% gericht op hoe haar eigen wenkbrauwen eruit zien. Vind ik jammer, want niet iedereen wil jóuw wenkbrauwen. Er zijn bewust manieren gemaakt hoe je kan checken wat bij iemand past, en simpelweg vrágen wat iemand een beetje wil met de wenkbrauwen vind ik ook niet vreemd maar wordt niet gedaan. Tussendoor ook geen spiegel voorgehouden gekregen om te zien of het naar wens was na het waxen/epileren, pas toen de gehele wenkbrauw getekend en wel was. Ook apart als dat normaal wel gedaan wordt..

Afbeelding

Eight schreef:
Oh Shiz wat ontzettend balen.. gelukkig loopt bij mij de kleur van mijn wenkbrauwen altijd heel slecht terug! Hoe gaat het nu met de pony 1.0? Is die al een beetje aangegroeid?

Gelukkig hebben ze ze niet geverfd maar puur gewaxt en kon ik heel snel dat rood potlood eruit wrijven. Pony 1.0 is een ramp en ik heb hem maar 1 keer tussendoor weer van stal gehaald om te zien hoe erg het was (vorige week) en die ging resoluut terug. :D Ik heb inmiddels een neppony besteld (niet lachen, ik ben wanhopig :')) op wish die ik gewoon ga proberen en als het wat is komt die op m'n koppie totdat het weer aangegroeid is. _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:45

Ik vind deze vorm zeker niet lelijk bij je hoor! Heb je een full face? Maar de manier waarop het gemaakt is verdiend geen schoonheidsprijs.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:52

Ik ben ook wel benieuwd naar full face Shiz, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt als ik het vergelijk met je andere foto's...

Zelf durf ik nooit naar die brow bar omdat ik bang ben dat ze het verpesten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:54

Eight schreef:
Ik ben wel benieuwd naar foto's van je makeup hoek [***] :D

Sinds wanneer ben jij van groen naar paars gegaan, of heb ik hier gewoon lang overheen gekeken? Ik 'Bok' meestal via de telefoon dus daar kan het ook aan liggen, zit nu achter te pc :)

In mei al :)) volgens mij.. ik was in istanbul dus dat moet mei geweest zijn..

Buiten de foundation en wat blush ben ik verder kaal vandaag, zo even naar buiten voor de foto van mn gezicht, awnt ik denk dat het regent :+

En dan maak ik vanavond (of morgen, hangt van het licht af) even een foto van mijn hoekje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 17:01

Zet 'm even in een spoiler want vind de foto zelf niet zo........ geweldig. Afgebladderde lipstick, verdrupt gezicht._O- Rechts heb ik een beetje bijgewerkt en wat hoger proberen bij te tekenen en vind 'm zo wel te doen. Niet ideaal, maar met een paar weken is dat wel weer terug.

edit: ik merk nu dat het nog niet helemaal full face is aangezien mijn voorhoofd nog een stuk doorgaat. :+ Maargoed. :D

Spoiler:
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 17:25

Fijne aankopen Suus :)

En Damned, prachtige ogen heb je idd! Vind je ooglook ook mooi.

Ik ben vanochtend dus ook naar de Browbar geweest en was eigenlijk heel tevreden, was de eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen liet harsen, want ze zijn me heilig haha. Meisje had geregeld dat als ik voor 35 euro shopte, ik de brow treatment (en bovenlip harsen) gratis kreeg. Supertof, dus heb een nieuwe dagcrème gehaald en de Roller Lash mascara (die ik heel fijn vond, zelfs zonder wimperkruller!). En meisje heeft het ook prima gedaan verder hoor, was heel bang om teveel weg te halen haha.

Maar wel flink balen Shiz, zijn toch wel erg belangrijk in je uitdrukking en gezicht. Ik vind het iig reuze meevallen hoor! :* Je eigen 'versie' vind ik gewoon netjes.

En Dirndl, hebben ze die niet gewoon bij de pro stores?

Hierbij mijn zomerse look in bikini en zonnebril, zonder make-up maar wel weer strakke wenkies (en rommelkapsel, zweethoofd + puisten) *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 17:40

Redrum was net binnen. Precies op tijd voor mijn foute rode feestje vanavond :D wordt hele simpele look met alleen wenkbrauwen en lipstick. Met deze warmte in de tent is rest niet te doen.

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 18:42

Ik heb de liquid Limecrime Cupid op Ali Express besteld en wat een mooie kleur <3, hij ruikt lekker en droogt mat op. Maar hij plakt heel erg, net alsof je kleefsnoepjes op heb :P

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 19:58

beetje poeder patty91 :)

sorry laatste tijd beetje onder een steen, beetje druk :D maar morgen genieten op een conventie en weer fullface on ^^

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 20:48

... Ik vind het inderdaad niet mooi Shiz. Veel te dun voor je. Weet niet hoe het voor was zonder make-up? Maar je hebt hele dikke wenkbrauwen toch. Vind ik juist zo goed bij je passen.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 21:57

Ik hou ook wel van wat meer wenkbrauw, máár het is niet dat je voor gek loopt :D het geeft een hele andere look :j

DS over knallende ogen gesproken :oo Is me eigenlijk nooit zo heel erg opgevallen dat je zulke donkere ogen hebt, wauw! En je wenkies zijn ook mooi! Passen mooi bij je gezicht zo.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 22:38

Nee, dat is inderdaad niet zo. Het is niet dat het er afschuwelijk uit ziet. Ze zijn niet lelijk. Gewoon anders inderdaad. Maar vond wat je had mooier

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 22:46

Als je ze beide even smal maakt vind ik het eigenlijk niet verkeerd maar goed ik ben team smalle brows *\o/*
Zou ze wel nog iets scherper willen zien, lijkt nu niet echt vorm in te zitten.
DS mooi!

Ja toch Marrit, met voedsel kan je je ook al heel veel opmaken :j

Cheeto Dust :') _O-

Maar ik ben dus onwijs bruin, nouja, oranje eigenlijk want gele mensen worden nooit mooi bruin :')

Ik zal morgen even een foto maken ik heb namelijk alleen een debiele van vanochtend :') maar mijn zoontje is een goed voorbeeld want ook hij heeft mijn mosterd tint meegekregen, blijkt erfelijk.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 22:55

Lekker mannetje is het toch Friem!

Ik doe ook even morgen een foto.. Onverwachts whisky gaan proeven dus was een beetje slecht in staat tot foto maken :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 23:37

Als het goed is kun je dat gewoon bij een pro store halen :j tenzij het niet in europa te koop is, maar in amerika.
Die pro store zit in amsterdam en den haag.

Shizz, vind je wenkbrauwen inderdaad niet 'jouw', maar ze zijn niet lelijk. Gelukkig ben je goed met make up en kun je het corrigeren.

Ik vind die oogmake up niet echt paars lijken, gewoon een mooie warmere nude kleur :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 11:05

Vind dat je t wel kan hebben shiz maar t is idd niet helemaal jou :(:)
Wat een schattie friem :)

Ik was deze helemaal vergeten :=

Afbeelding