Marrit, vond je look van een paar pagina's terug heel leuk trouwens! Lekker felle kleurtjes. 
Drunksheep schreef:Nikkie heeft net een video geüpload over het nieuwe basics palette van UD
http://www.nikkietutorials.com/site/201 ... ions-demo/
Door de gemixte reviews vind ik het zo moeilijk om te bepalen wat ik er nou van vind...
Zeker omdat ik eigenlijk geen drol doe met matte omdat ik zo van glitter hou.. 
DnT, ik zou willen dat Maso zo mooi op mijn lippen was. Prachtig!
Niniane, ik heb dat palette ook op insta voorbij zien komen. Vooral die Mint Chip, Banana Split en Blueberry Swirl, whaaaa.
Vind de swatches in het filmpje inderdaad tegenvallen. Vond het verrekte moeilijk om naar dat filmpje te kijken overigens, vond haar heel ongemakkelijk om te kijken.
Suus, heerlijke aankopen. 
Jans ben benieuwd naar de foto!
_Friemel schreef:Wortel sap

maar hoop dat ik 1 oktober wel gewoon weer mosterd en zodat ik m'n charlotte tilbury foundation kan halen

Kan zo genieten van jou.
Tyto, heb jou even gePBd. 
Foto is hoe zij het gedaan en getekend heeft overigens, licht vertekent een klein beetje, is roder qua kleur in het echt. Het is niet lelijk, maar niet mijn ding. Ik wil ooit misschien wel die strakke wenkbrauw look die iedereen zo mooi staat, máár ik hou gewoon van hoe rommelig de voorkant bij mij regelmatig is. Ik heb een groot voorhoofd dus een grotere (maar nétte) wenkbrauw vind ik daardoor altijd minder erg op mijn hoofd, lijkt 'ie kleiner van. Plus ik hou ervan als mijn wenkies donkerder zijn.
Ik ga zodra ik mijn make up ga doen het proberen wat meer los en rommeliger te maken aan de voorkant. Het is mij te 'klein' en ik kan hier oprecht van balen. Toch een beetje pony 2.0 maar dit is iets meer te fixen. 
Mijn frustratie is ook meer richting hoe zij haar werk uitvoert. Het is 100% gericht op hoe haar eigen wenkbrauwen eruit zien. Vind ik jammer, want niet iedereen wil jóuw wenkbrauwen. Er zijn bewust manieren gemaakt hoe je kan checken wat bij iemand past, en simpelweg vrágen wat iemand een beetje wil met de wenkbrauwen vind ik ook niet vreemd maar wordt niet gedaan. Tussendoor ook geen spiegel voorgehouden gekregen om te zien of het naar wens was na het waxen/epileren, pas toen de gehele wenkbrauw getekend en wel was. Ook apart als dat normaal wel gedaan wordt..

Eight schreef:Oh Shiz wat ontzettend balen.. gelukkig loopt bij mij de kleur van mijn wenkbrauwen altijd heel slecht terug! Hoe gaat het nu met de pony 1.0? Is die al een beetje aangegroeid?
Gelukkig hebben ze ze niet geverfd maar puur gewaxt en kon ik heel snel dat rood potlood eruit wrijven. Pony 1.0 is een ramp en ik heb hem maar 1 keer tussendoor weer van stal gehaald om te zien hoe erg het was (vorige week) en die ging resoluut terug.
Ik heb inmiddels een neppony besteld (niet lachen, ik ben wanhopig
) op wish die ik gewoon ga proberen en als het wat is komt die op m'n koppie totdat het weer aangegroeid is.