_Ilsee_ schreef:Wauw dit topic blijft echt als een malle gaan!
Hebben hier ook mensen ervaring met Personal body plan? Ik twijfel echt al heel lang heel erg namelijk haha.
Ik denk dat PBP werkt zolang je zelf de inzet hebt. Ondanks dat ze je helpen, je moet nog steeds alles zelf doen. Het is geen wondermiddel.
En als ik dan kijk wat je er voor krijgt, betaal je (vind ik) veel te veel geld ervoor. Met wat tijd en leeswerk kan je alle informatie ook zelf verzamelen. En dan kost het je niks. Moet je het alleen wel zelf verzamelen.
Je betaald voor informatie en ondersteuning. Dan is het een kwestie van kijken of jij het dat geld waard vind. En als je dat ervoor over hebt en ook de motivatie hebt, kan je er zeker wat aan hebben. Maar je kan het ook zonder hun als je de motivatie hebt.

pak zo het vliegtuig naar Canada en zal daar veel lopen maar ik ben niet van plan om echt op m'n voeding te letten. Doei!

)
een tijdje terug had ik me ook al gemeld. Toen helaas niet de motivatie/kracht om dagelijks te blijven meelezen/posten. Ik hoop dat het dit keer wel gaat lukken.
vandaag weer op de weegschaal (was 2 weken geleden), was een kilo kwijt, dat wist ik al op voorhand. maar lekker weer enkel spieren, en niets van vet. Ik kan wel huilen. Ik ben het allemaal echt retebeu aan het worden. Ik probeer echt men best te doen, maar dat vet dat blijft maar hangen. Ik ben het beu om dik te zijn, ik ben het beu om uitgelachen te worden als ik ga lopen of ga fitnessen omdat ik te dik ben, ik ben het beu ik te zijn. Vandaag even geen zin meer in. Coach gaf aan dat ik misschien men middag boterhammen eens moet vervangen door terug rauwe groenten, omdat het van de zomer wel beter ging, en ik toen meer groeten at. We zullen wel zien. Vandaag wordt het even niks denk ik. pfft
Ik wil gewoon eens niet altijd het dikkertje zijn, en an sich is bmi 29 nog maar 4 dingetjes richting iets goed, maar ik geraak nooit van die verdraaide 29 af lijkt het wel