[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:32

anniekasaur schreef:
Mag ik vragen waarom? :)

Het had ontzettend veel mooier gekund, en dat maakt het hele plaatje een beetje zonde. Zeker als je bijvoorbeeld kijkt naar deze tattoo's:

https://www.askideas.com/media/83/Nice-Map-With-Compass-And-Knot-Rope-Tattoo.jpg

Wat betreft de schedel kloppen de verhoudingen naar mijn idee niet helemaal, en ook de lichtinval ligt niet zo lekker. Zoals hierboven genoemd is springt er inderdaad niks echt uit, waardoor het een grote grijze vlek lijkt te zijn.

Maar goed, dat is verder mijn mening. Als jij er blij mee bent is dat natuurlijk helemaal goed!

anniekasaur

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:56

Hij is hier echt net gezet en zal nog een heel stuk lichter worden. In het echt vind ik het veel meer mee vallen qua grijs vlak en zie je er veel meer verschil tussen..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:20

anniekasaur schreef:
Hij is hier echt net gezet en zal nog een heel stuk lichter worden. In het echt vind ik het veel meer mee vallen qua grijs vlak en zie je er veel meer verschil tussen..

Kan zijn dat het in het echt mee valt, maar dat neemt niet weg dat ik bij mijn mening blijf. Een goede artist had hier een prachtig plaatje van kunnen maken want het idee is erg goed.

Maar nogmaals, als jij er blij mee bent is dat natuurlijk hartstikke goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:13

Ik ga mee in bovenstaande MAARRRR ik vind het ook echt geen tattoo om je voor te schamen!! Had beter gekund maar nog steeds gewoon netjes en geen grofe fouten! :) ik was er blij mee geweest!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:00

Anniekassur: ik vind het idee echt geweldig en het gaat erom dat JIJ er blij mee bent. De rest maakt niks uit toch! Ik had ook graag wat meer diepte in het ontwerp gezien, maar dat is persoonlijke smaak!

Even vraagje, ik hoorde van iemand dat als je een tattoo laten zetten in realistic style dat deze sneller "lelijk" worden dan in een gewone stijl? Klopt dit?
Mij lijkt het sterk dat dit sneller zou vervagen. Inkt is inkt, niet? Al kan ik me wel indenken als je grote donkere vlakken hebt deze misschien sneller lichter worden dan gewone lijnen...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:05

Hoe snel een tattoo vervaagt, hangt voornamelijk af van de inkt en het materiaal die gebruikt wordt, en de manier waarop de artist het zet. Soms ook de plek, bv. je voet (waar je sokken en schoenen schuren) zal wat minder snel vervagen dan een plaats waar je geen schuren hebt.

Lijkt me heel vreemd dat realistische tattoos sneller vervagen. Er wordt wel gezegd door veel artists dat bv. tattoos zonder zwarte omlijning (denk aan watercolor tattoos) sneller vervagen, maar dat realistische sneller vervaagt, zou ik niet zo snel geloven.

In principe, als je je tattoo door een artist laat zetten die bekwaam is en goed materiaal gebruikt, kan er niet zoveel mis lopen.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:39

Yasmine: dacht ik ook al, vond het ook zo'n rare opmerking. :)

Mijn langste staat nu bijna 13j en die is nog even mooi als toen :)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 13:22

Een vriendin van mij heeft een tattoo van Bonkerk, inmiddels iets van 15 jaar oud, maar die is echt heel donker. Maar de tattoo heeft niet z'n detail verloren.
Ik heb zelf een tattoo op m'n enkel die zwart was, maar nu na 10 jaar juist lichter is geworden, meer grijs. Ook geen detail verlies of schuurplekken van sokken oid.
Ik vind tattoo's vaak juist wel mooier als ze er al een tijdje opstaan.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:30

Ik ben er zelf gelukkig heel blij mee en ben heel benieuwd als hij uiteindelijk genezen is. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:34

Ik dacht bij die van mij ook dat hij zo snel al vervaagde maar hij ligt nu natuurlijk niet meer op de huid, er is een laagje huid over de tattoo gegroeid dus je ziet hem als het ware door een 'raampje' van huid.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:35

Jeej ik heb jullie weer gevonden!
Ik mag morgen weer een nieuwe verwelkomen in de familie!
Deze keer word het een uiltje misschien hebben sommige van jullie hem al gezien op de pagina van tessa doet.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:36

Mijn realistische ijsvogel is na 3 jaar nog niks vervaagd dus nee dat hoeft zeker niet.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:40

Jullie verhalen stemmen me gerust, ik hoef geen schrik te hebben dat mijn geplande realistische tattoo dan sneller gaat vervagen.

Uiltje hierboven is echt <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:46

Charisma schreef:
Jullie verhalen stemmen me gerust, ik hoef geen schrik te hebben dat mijn geplande realistische tattoo dan sneller gaat vervagen.

Nee dat hoef je zeker niet.
Ik heb deze tattoo al vanaf dat ik 16 ben en hij is nog steeds niet vervaagd.

Afbeelding

Al wil ik hem wel ooit coveren want zo mooi vind ik hem niet meer. Maar dat is een ander verhaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:49

Charisma schreef:

Ja je moet alleen opletten dat je hem dus niet op plekken gaat zetten waar het gaat vervagen. Bijv rond de pols, hand, voet, etc dat zijn plekkern waar de huid dus dun is.

Lau, vervaagd niet, maar als ik eerlijk ben vind ik m ook niet meer heel mooi. Maar dat is wel vaker dus met huid rond de pols.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:52

@joolien hij was nooit heel mooi hoor maar voelde mij toen echt heel trots volgens mij. Wil er ooit nog wat overheen moet alleen nog bedenken wat.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:11

Ik zit bij de shop
Ben benieuwd

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:12

Joolien: hij gaat op mijn rechterschouderblad, het hele schouderblad, stuk langs de nek en bovenkant bovenarm. Enkel even opletten met mijn BH-bandje de eerste weken.

Die op mijn pols staat nu ook 4j, is niets vervaagd, maar wel wat uitgelopen. Waren nogal veel krulletjes en prulletjes aan :)

eloya: succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:17

Charisma schreef:
Joolien: hij gaat op mijn rechterschouderblad, het hele schouderblad, stuk langs de nek en bovenkant bovenarm. Enkel even opletten met mijn BH-bandje de eerste weken.

Die op mijn pols staat nu ook 4j, is niets vervaagd, maar wel wat uitgelopen. Waren nogal veel krulletjes en prulletjes aan :)

eloya: succes!

Oh ja, dat is wel een fijne plek. Ik heb er daar ook eentje zitten. Enige is, dat net op de bovenkant van mijn schouder, ik de pauwveer heb zitten waar altijd precies mijn bh-bandje overheen schuurt. Daardoor vervaagd de boel steeds een beetje. Dus als je wat op de bovenkant van je schouder wilt, , houd dan rekening met je bh-bandje. :P

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:27

Denk dat het qua realisme vooral komt door de witte inkt die veel gebruikt wordt voor highlights. Die 'vervaagd' vrij snel bij het helen waardoor de tattoo er een stuk valer uitziet. Veel mensen realiseren zich überhaupt niet dat het verschil tussen een net gezette tattoo en een geheelde tattoo erg groot is, zeker als je alleen maar prachtige fotos van net gezette tattoos online ziet :=

Schattig uiltje Lau, waar komt 'ie?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:42

Ik mag maandag. Zondag krijg ik de tekening en ik ben zo benieuwd, want de artist is zooooo goed <3

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:43

Ja, heb op mijn linkerschouder ook een stuk zitten onder mijn BH-bandje, maar die is gelukkig na 10j nog steeds mooi. Ook onder mijn BH sluiting heb ik stuk van mijn grote rugprent zitten, maar die is ook nog steeds mooi, staat nu een jaar of 5 denk ik.
Stuk wat ik nu laat zetten is zo groot dat ik er niet onderuit kom dat er stuk onder het BH-bandje komt, maar dat zien we dan wel weer hoe dat gaat evalueren :D

Killyenn: dat is ook zo, we zullen zien hoe het ding zich gaat gedragen in de loop van de tijd, bijwerken kan altijd he! :)

Yasmine: spannend!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:47

@killyen ik heb echt nog geen idee, ik twijfel tussen onderarm, kuit, bovenbeen en schouder. En Euh ja morgen moet ik kiezen dus dat gaat nog een dingetje worden :')

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:58

Ik mag vanavond 8 uur poeh duurt nog even hihi ben best nerveus spanned allemaal ik zet em op m'n onderarm ben zo benieuwd :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:09

Ik zit nu op dit moment haha
Het prikt wat maar valt me erg mee
Ben zo benieuwd naar eind resultaat zometeen

Ben niet zo'n prater dus op m'n telefoon bezig. Vind artist gelukkig prima