Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:44

Ja ik heb ook vrijwel nergens anders tijd voor doordeweeks :P Als ik geluk heb kan ik om 6 uur richting de sportschool (en dan moet ik me wel echt haasten) en ben ik rond 8 uur weer terug. Dan dus douchen, koken, eten en nog een uurtje tv kijken maar verder kan ik niks doen. Vind het niet zo'n ramp eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:49

Ik werk full-time en ga altijd direct uit het werk naar de sportschool. Als ik dan klaar ben met sporten kom ik thuis, kook ik, eet ik en ga ik douchen en de tijd die dan overblijft kan ik nog even relaxen voor ik ga slapen.

kim345

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:51

Ik studeer full time en ga vaak gelijk vanuit college door of eerst even langs huis spullen halen en dan door.
Ik ga ook wel eens na het eten, het is maar net wat ik van plan ben om te gaan doen die dag. Ik heb inderdaad niet heel veel tijd over dan maar dat is niet zo erg.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:56

Ja, wat ik nu doe is vanuit het sporten door naar huis, even een banaan oid eten, omkleden en gaan sporten. Daarna pas echt uitgebreid eten.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:01

Ik kom niet meer in de sportschool. Na het werk neem ik eerst de hond mee naar het bos en loop daar een uur. Dan koken en eten en 's avonds naar de paarden of de Hondenschool.

In het weekend ook lopen en stallenmesten en rijden. Zo heb ik boeren fitness

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:17

Hier ook fulltime, meestal gelijk uit het werk door en sport 4x per week..

Enkel deze week niet even spieren en mijzelf rust geven.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:23

Mijn sporten schiet er op het moment helemaal bij in :') stage tot half 6 elke dag, en daarna heel vaak nog thuis aan m'n onderzoek werken.. En als ik dat onderzoek niet heb dan ben ik vaak een paar uur kwijt aan me een beetje sociaal gedragen in t huis waar ik nu woon :'D
Dus blijft niet zoveel over aan tijd en de tijd die ik heb wil ik dan gewoon even chillend en niks doenend verdoen haha.

En in het weekend heb ik op dit moment ook geen motivatie om insanity te doen dus alles is aan het verwateren. :') Pak het na m'n afstuderen wel weer op, als al die poedersuiker stress voorbij is.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:31

Ik werk op het moment wel nauwelijks, heb alle vrije tijd. Maar voor mij werkt handigste als ik echt van te voren in plan wanneer ik ga. Ga drie keer in de week op een vaste dag op vast tijdstip. Dan kan ik het niet uitstellen en gaan andere afspraken eromheen.

Hopelijk binnenkort wel weer meer werken, en dan blijf ik het ook zo doen. Vanuit werkrooster plannen wanneer ik kan sporten en dan de rest eromheen plannen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:47

Hebben jullie dat Arla Skyr wel eens op? Zitten echt heel veel eiwitten in :oo

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:57

Nee, ik zie het hier wel steeds vaker in de supermarkt. Het is gewoon een soort dikke yoghurt toch? Ga het denk ik wel eens proberen :j

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:01

Het komt uit ijsland toch? Het scheen bij de appie in de aanbieding te zijn en daar moet ik zo nog heen O:)
Kom vandaag wel dik aan mijn eiwitten in ieder geval met bonen en tonijn en vlees!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:04

Ja volgensmij gewoon dikke yoghurt ja! Maar echt 11 gram eiwit per 100gr :o mn griekse yoghurt maar 6,5 :+

En ja komt uit ijsland ja! Is bij de AH in de aanbieding ja, zo kwam ik er ook bij. Dacht ik moet eens naar de voedingswaarden kijken .. nu wil ik het helemaal proberen hahahah.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:10

Voedingtips anyone? :D

Ik heb zalm in huis, ijsbergsla, komkommer, wraps en spullen om chili te maken (tomatensaus, mager gehakt, mais, knoflook) en dingen als pesto, spaghetti en dergelijke.

Ik wilde chili eten met drie wraps, maar dan kom ik met avondeten uit op 900 (!) calorieën. Tevens kom ik er terwijl ik dit typ, achter dat ik de mexicaanse kruiden ben vergeten te halen :')

Zalm kan ik ook eten, maar vind ik een beetje saai met alleen komkommer of sla. In de kast ligt nog wat spaghetti. Ik wil niet te veel koolhydraten binnen krijgen (eet max drie keer in de week iets van brood) en haal het meeste dan ook uit fruit. Is het een idee om dan mijn zalm te bakken met een klein beetje spaghetti (50 gram), knoflook en een beetje pesto, met komkommer? Of kan ik beter voor iets anders gaan. Moet het alleen wel doen met wat ik in huis heb :') Heb ook nog vier gekookte eieren overigens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:14

Ik zou voor het onderste gaan Jen. Van de komkommer zou ik een komkommersalade achtig iets maken zodat je het morgen evt kan meenemen als lichte lunch!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:17

Hee, slim! Ik ga eens kijken of ik daar wat leuks van kan maken inderdaad! Thanks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:17

Ik probeer mijn avondeten altijd zo in te richten dat ik het s' middags (koud) mee kan nemen naar school. Koude wraps met koude kip zijn ook heerlijk, koude groente hetzelfde. Je kan ook wraps met alleen salade ingredienten maken voor mee naar school!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:21

Jaa, wraps <3 Ik eet nu regelmatig volkorenwraps, maar in één wrap zitten al 120 calorieën..

Nu op stage is het ook wel wat moeilijker, maar zelf eet ik ook liever al zwaar 's middags en dan na het werken nog iets lichts.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:21

Klinkt lekker hoor!

Goed idee die pasta met pesto, dat is ook lekker met tomaatjes en stukjes komkommer er wam door.

Hier staat spinazie met aardappel en draadjesvlees op het menu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:24

Ik wil ook die yoghurt! Ga vanavond meteen ff kijken in de Appie :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:27

Ben wel benieuwd naar de smaak van die yoghurt.

Mijn lijstje van vandaag:

O: smart protein shake + 200 ml halfvolle melk
B: 1,5 uur sportschool (cardio en kracht)
T: banaan
L: tosti met kaas en pesto
T: bananenbrood
A: oosterse wraps (wereldgerecht)
T: smart protein cookies
T: snack a jack cheese

Kom vandaag heerlijk uit met mijn macro's en met mijn kcal. En dat terwijl ik er niet eens echt bewust op gelet had.

Daarnaast merk ik ook heel goed met sporten dat ik steeds sterker word. Kan langzaam alles beetje zwaarder doen. Heerlijk :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:32

Die yoghurt is enorm zuur :') Ik zeg succes voor diegene die hem gaan proberen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:36

Ah, beetje zuur past wel bij me :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:38

Haha dan hoef ik hem al niet meer. Daarom vroeg ik ook naar de smaak.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:51

Kayleigh_ schreef:
Ah, beetje zuur past wel bij me :')

:') Ik hou wijselijk mijn mond

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:58

Nu durf ik de naturel ook niet meer te nemen _O-
Ga de honing proberen denk ik :))