Jolien87 schreef:Fijn dat je dan toch een passende workout hebt gevonden Tammy. En bij 6w6p werk je minstens zo hard aan je cardio als bij het shredden. Alleen bij de krachttraining ligt de nadruk meer op de buikspieren.
Nou en hier issie dan: mijn lijstje na level 2.
Ook nog wel een beste blunder gemaakt, kom ik nu achter. In plaats van mijn taille, heb ik namelijk telkens de ondermaat van mijn borstomvang opgemeten, dus de maat die je ook opmeet als je wilt weten wat je cupmaat is.
Niet echt slim, maar die blijkt dus ook afgenomen te zijn. Ik weet dus niet wat mijn werkelijk taillemaat was toen ik aan het shredden begon, maar ik heb hem nu alsnog opgemeten en dan zie ik aan het eind van level 3 wel wat er nog vanaf is gegaan in de laatste 10 dagen.
Vooral toen ik het resultaat van mijn navel zag, werd ik helemaal happy.
Mijn armen en kuiten wil maar nauwelijks wat vanaf gaan, maar ik merk dat ze wel gespierder worden. Dus ondanks de minimale verandering in het aantal centimeters op die plekken, merk ik wel dat er vooruitgang in zit.
Ook het feit dat mijn navelomvang nu eindelijk niet meer groter is dan mijn heupomvang vind ik om te juigen. De lovehandles nemen dus ook af.
Nou, komtie dan:
[ Afbeelding ]
Op naar level 3!
wauw wat een mooi lijstje!