Vanavond eten wij soep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Daniella schreef:Hee Lynn jij ook hier?
Ik had me hier ook gemeld ivm extra motivatie
monique1983 schreef:arienette heb ik ook vind me zelf nog steeds dik ook als ik me eigen zie in de spiegel
terwijl iedereen zegt nee joh valt mee je heb bijna geen kont meer
maar toch zie ik het zelf nog steeds als dik allemaal
nu wil ik afvallen na 65 maar begin nu al met zeggen ahhh tussen de 60-65 is nog wel beter mischien
mensen zeggen dat ik door draaf er in mischien komt het wel omdat ik me zelf nog altijd als dik zie
moet wel bekeken als ik dan na die foto kijk weet ik wel zeker dat ik 2 jaar geleden zelfs denk nog wel de 100 aangetikt heb als ik die foto zo zagen nu 69,3 dus al wel veel verschil volgens iedereen
maar denk dat je zelf beeld er in moet groeien op nieuw ofzo ik weet niet ik vind het zelf erg moeilijk
Madeira_ schreef:Is heel normaal, dat je ‘geest’ het als het ware niet kan bijhouden wat voor veranderingen je lichaam zo snel doormaakt.. tenminste, ik ervaar het ook zo en dit vertelde mijn diëtiste mij.. Ik ben nu -50 kilo, heb nog zo’n 4 kg overgewicht en denk ook altijd dat ik mega dik ben, amper op mijn paard pas, ect… Geef het vooral de tijd.
Zoek het verschil?
Paar jaar geleden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KMYNHNFU.jpg
Vandaag:
[ Afbeelding ]
Ben echt benieuwd of ik a.s. woensdag mijn -50 kg behaal
Mandy517 schreef:11 kilo kwijt
Danseresje schreef:Even een weekje afwezig geweest. Ook niet alles bijgelezen.....sorry!
Vorige week woensdag zat ik onder de 70, donderdag was mijn verjaardag en toen zijn de dagen met slecht eten ingeluid.....friet, pannenkoeken, Chinees, broodje hamburger, etc.
Op zondag heb ik de ijzig koude wind getrotseerd en de Zandvoort circuit run 5km voldaan binnen mijn streeftijd!
Daarna ging ik 's avonds de nacht in. Eerste twee nachtjes nog wel rustig, daarna 3 drukke diensten gehad. Weinig tijd voor eten gedurende de dienst, slecht slapen en weinig puf om nog gezond te koken. Heb Mexicaans en nog een keer frituur gegeten. Vanaf vrijdag weer even streng en nu was het vanochtend 69,9. De schade is dus beperkt gebleven.
En nu ga ik weer doorpakken en zorgen dat die 7 niet meer als eerste getal in beeld komt!
Zometeen even naar verzorgpony en dan nog even lekker uurtje gaan lopen en dan nog maar even wat hier in huis doen qua opruimen....morgen weer werken. Totaal 4 dagen deze week en dan vrijdagavond manegewedstrijd en zaterdag op vakantie!
Dais_ schreef:Ik las trouwens nog een opmerking over paardrijden en kcal verbranden. Ik geloof zelf niet dat je met paardrijden zoveel verbrandt. Ik gebruik bij alles de app endomondo en die geeft ook aan dat ik met paardrijden het meest verbrand, maar ik vind dat zelf echt bullshit. Ik zit er maar een beetje op en ben nadien ook echt niet moe en heb nergens geen spierpijn. Van fietsen en hardlopen ga ik kapot en dan zou ik minder calorieën verbranden? Dus ik zou dat met een korreltje zout benaderen Tenzij je een enorm flegmatiek paard hebt die je vooruit moet schoppen etc, maar zo verder
Mandy517 schreef:Net 2 uur in de keuken gestaan, gourmet voorbereiden voor vanavond Gelukkig ook aardig wat kip en biefstuk, dat is niet zo slecht. Er komt ook een flinke schaal met paprikareepjes, sla, ui en zo, dus het zal allemaal wel meevallen