het hoofd in dat paard zit echt wel goed verstopt

vandaag is het zo ver! binnen een paar uurtjes staat die van mij erop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharon_quiz schreef:Weet niet of jullie bokken op een klein of groot scherm, maar op een groot scherm is het hoofd van het paard wel te zien. Het is een smal hoofd dus daardoor moet je even goed kijken
Succes TsarinaZ!
lieveli schreef:sharon_quiz schreef:Weet niet of jullie bokken op een klein of groot scherm, maar op een groot scherm is het hoofd van het paard wel te zien. Het is een smal hoofd dus daardoor moet je even goed kijken
Succes TsarinaZ!
Groot scherm.
Ik had in febr een uil op mijn bovenbeen en zijn er al een aantal uilen. Ik ben gewoon blij dat t op bokt is niet in mijn directe omgeving
Mijn uil is ook anders, meer details
sharon_quiz schreef:Lieveli, heb je het hoofd inmiddels gevonden?
Suor Griekse letters zijn moooi! Heb je een foto van je tattoo?
_Micha_ schreef:Ik heb nogmaals gekeken, maar ik zie ook alleen een bobbel waarvan ik denk dat het de overgang hoofd/neus moet zien, maar ik zie absoluut geen kaaklijn oid.
Ach Lee het is bokt maarin mijn omgeving heeft sowieso niemand tattoo's. Of alleen maar inimini's, en die tel ik niet helemaal mee
lieveli schreef:_Micha_ schreef:Ik heb nogmaals gekeken, maar ik zie ook alleen een bobbel waarvan ik denk dat het de overgang hoofd/neus moet zien, maar ik zie absoluut geen kaaklijn oid.
Ach Lee het is bokt maarin mijn omgeving heeft sowieso niemand tattoo's. Of alleen maar inimini's, en die tel ik niet helemaal mee
Mijn vriendje heeft een tattoo... En nog een jongen in de vriendengroep, maar die heeft van die vreselijk grote dingen op arm en been omdat hij vroeger gepest is en nu stoer wilt zijn.
Dus ja...
xDaantjxx schreef:Irma jij hebt een gemeenschappelijke vriend op facebook. Ben jij niet vriendin van Jessica?
Oke mijn tatoeage begint beetje te jeuken maar valt erg mee!
Zit nu al te denken of ik met tattoo factory stadskanaal afspraak ga maken voor december ofzo (a) die ik afgelopen april wou wil ik nog steeds graag!