Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambolina schreef:Nog bedankt iedereenVoor de geïnteresseerden nog een foto van de achterkant:
[ Afbeelding ]
Toen ik net van de kapper af kwam viel het me eigenlijk heel erg mee kwa beschadiging, voelde absoluut niet touwerig (zat ook wel een bak olie in) maar na de eerste keer wassen viel het toch wel tegen
kurkdroog en pluizerig. Dus ben flink aan de gang met conditioners en oliën, en t' voelt en ziet er inmiddels al weer wat gezonder uit.
Wbt grijs; Ik denk dat het heel tof kan zijn, maar dat je dan wel echt een voor een donkere (zwarte) aanzet moet gaan, en het grijs zelf ook aan de donkere kant. Het kan wel echt alleen als je haar zo goed als wit is, dus: in de bleek en een aantal keer wassen met zilvershampoo!
Die pixie kapsels van een paar pagina's terug vind ik ook erg tofIk vind kort haar meestal een beetje tuttig, maar als je er het gezicht voor hebt kan het wel echt mooi zijn.
xNavatu schreef:Bambolina schreef:Nog bedankt iedereenVoor de geïnteresseerden nog een foto van de achterkant:
[ Afbeelding ]
Toen ik net van de kapper af kwam viel het me eigenlijk heel erg mee kwa beschadiging, voelde absoluut niet touwerig (zat ook wel een bak olie in) maar na de eerste keer wassen viel het toch wel tegen
kurkdroog en pluizerig. Dus ben flink aan de gang met conditioners en oliën, en t' voelt en ziet er inmiddels al weer wat gezonder uit.
Wbt grijs; Ik denk dat het heel tof kan zijn, maar dat je dan wel echt een voor een donkere (zwarte) aanzet moet gaan, en het grijs zelf ook aan de donkere kant. Het kan wel echt alleen als je haar zo goed als wit is, dus: in de bleek en een aantal keer wassen met zilvershampoo!
Die pixie kapsels van een paar pagina's terug vind ik ook erg tofIk vind kort haar meestal een beetje tuttig, maar als je er het gezicht voor hebt kan het wel echt mooi zijn.
Ik vind je haar echt zooo gaaf!
Wat voor conditioners en olien gebruik je? Ik zoek eens wat vernieuwing in mn routine
lianne304 schreef:[ Afbeelding ]
gebleekt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
paars
het is nog wat nat dus is nog iets donkerder.
wat vinden jullie ervan?
_Micha_ schreef:Ja als je je haar helemaal verneukt wil hebben moet je het inderdaad zo doen.
Nooit blonderen met 12% het liefst 6% of 9%, en nooit langer dan een uur laten zitten. 9/10 keer word je nooit in een keer zo blond als dat je zou willen. Natuurlijk kan het wel, alles kan, maar daar word je haar niet blij van. Je kunt beter een keer blonderen, dan je haar een aantal weken laten herstellen en het dan weer doen, tot dat je je gewenste kleur hebt.
Wat versta je onder bleek Ghostattack?
Emmaa_ schreef:_Micha_ schreef:Ja als je je haar helemaal verneukt wil hebben moet je het inderdaad zo doen.
Nooit blonderen met 12% het liefst 6% of 9%, en nooit langer dan een uur laten zitten. 9/10 keer word je nooit in een keer zo blond als dat je zou willen. Natuurlijk kan het wel, alles kan, maar daar word je haar niet blij van. Je kunt beter een keer blonderen, dan je haar een aantal weken laten herstellen en het dan weer doen, tot dat je je gewenste kleur hebt.
Wat versta je onder bleek Ghostattack?
Klopt absoluut, baal er ook nog steeds van dat de vrouw bij de kappersgroothandel het me zo heeft aangeraden. Zij zei dat m'n haar echt niet wit te krijgen was zonder 12% en ergens geloof ik dat ook wel, aangezien ik het zo lang heb moeten laten zitten met zo veel % en het nog steeds niet witblond was. Mijn persoonlijke advies is om naar de kapper te gaan om het te laten doen..