Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:01

Zijn er niet al blogs online? of hij is in Amerika ook nog niet uit?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:47

Wat een wachtrij zeg _O- Ben wel benieuwd naar blogs moet ik zeggen, bij elke nieuwe foundation claimen ze namelijk wonderen :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:49

Ik wil hem :')

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:50

Ik vind vloeibare foundation echt butt sinds ik over ben gestapt op Bareminerals.

Vond de osborne collectie een beetje tegenvallen van MAC trouwens. Nou heb ik ook wel heeeeel heeeeeel heeeeeeel veel make up en was het voor mij niet vernieuwend ofzo.
Wat vinden jullie van de nederlandse blogger: makup bij namaisa beautyblogger, vind haar zo gaaf. Zij doet ook van dat art enzo. Ook vind ik bellesa Africa helemaal gaaf. Die gebruikt veel Mac en Sleek producten. Nitraa B was altijd wel leuk maar ze post niet meer zoveel video's jammer.

Ik volg vooral veel donkere meiden omdat die looks maken die meer bij mijn huid passen trouwens.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:55

Ik heb ook teveel..
Wil t graag uitzoeken maar weggooien gaat me echt te ver.. Misschien ga ik wel boxen maken en verkopen ofzo.. Misschien krijg ik er dan nog wat voor

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:57

Nog over die wachtrij... Zou die er écht zijn of hebben ze die bedacht om hun eigen hype te creëren?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:04

Ik heb pasgeleden aan een stalgenootje van 15 een hele zak vol weggegeven. Meisje was dolgelukkig. Ben ook echt wel gestopt met nieuwe dingen erbij kopen. Soms koop ik nog weleens wat omdat het echt te leuk is. Pumpkin palette van Sleek..........kwijl........

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:08

Plien91 schreef:
Nog over die wachtrij... Zou die er écht zijn of hebben ze die bedacht om hun eigen hype te creëren?

Dus dat… :+

Ben wel erg benieuwd hoe de reviews zijn als de beautybloggers ermee aan de slag gaan. :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 18:02

Die wachtrij zal idd wel verzonnen zijn en die site dik betaald voor die post. :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 18:03

Inderdaad! :j zou een beetje een blunder zijn als het product dan echt ruk is.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:57

Mijn MAC spulletjes binnen. Laten bezorgen bij Postkantoortje hier. Wat is het toch eigenlijk weinig voor veel geld als je zo 4 van die platte doosjes met oogschaduws ziet liggen en 2 doosjes die in elkaar horen :=
Ach ja :D
Morgen hele dag wedstrijd en dan zondag ze er maar eens infriemelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 07:57

Ik geloof ook niet zo in die wachtrij. :+

Ik heb het vast gemist Djilna, wat heb je besteld? :D

Ik wacht nog steeds op mijn KvD spulletjes.. 5 lipsticks & palette. En nog wat andere dingen. := Ziet er naar uit dat ze geleverd worden wanneer ik er niet ben, en de postbode zet vaak mijn Sephora pakketjes gewoon bij de voordeur neer. Heel leuk wanneer ik thuis ben, maar niet wanneer ik er 1,5 week niet ben. :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 09:33

Dat lijkt me ook echt heel vervelend anthea.. soms als vriendinnen me vragen waarom ik zulke dure make up koop weet ik het zelf ook niet haha, want er zijn drugstore producten waar ik echt tevreden mee ben, maar meestal vind ik de verpakkingen gewoon zo mooi van duurdere producten en het is net een hobby.. hobbies mogen geld kosten :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 10:20

Eight schreef:
Dat lijkt me ook echt heel vervelend anthea.. soms als vriendinnen me vragen waarom ik zulke dure make up koop weet ik het zelf ook niet haha, want er zijn drugstore producten waar ik echt tevreden mee ben, maar meestal vind ik de verpakkingen gewoon zo mooi van duurdere producten en het is net een hobby.. hobbies mogen geld kosten :D

Goed gezegd zo vind ik het ook haha _/-\o_

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 10:22

Precies. Sommigen zeggen wel eens zo van ''zoveel geld zou ik er echt niet voor uitgeven''. Maar voor mij is het gewoon een hobby net zoals paardrijden ook een hobby is dat geld kost :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 10:25

Inderdaad :) dat begin ik nu steeds meer met merk spulletjes te krijgen, niet geheel goed voor mijn portemonnee :')

Ik kan er gewoon echt heel blij mee zijn en er blij mee blijven _O- ik kan soms echt op mijn kamer zitten en er naar staren.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:38

Haha heel erg herkenbaar! :D
Ik weet niet meer wie het er over had laatst, maar ik heb een poosje terug micellar water gekocht van nivea en ik ben er heel erg over te spreken :) echt zacht voor de ogen ook en zonder geur

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:57

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:04

Damn 56 minuten _O-

Haha ik heb t ook hoor.. en ik heb gewoon liever dure dingen waar ik lang mee doe en elke keer blij van word als ik ze gebruik dan goedkopere waar ik me aan irriteer :'D Gaat met heel veel dingen zo in mijn leven.. daarom heb ik probably ook alles van apple etc, het oog wil ook wat _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:09

xNavatu schreef:
Damn 56 minuten _O-

Haha ik heb t ook hoor.. en ik heb gewoon liever dure dingen waar ik lang mee doe en elke keer blij van word als ik ze gebruik dan goedkopere waar ik me aan irriteer :'D Gaat met heel veel dingen zo in mijn leven.. daarom heb ik probably ook alles van apple etc, het oog wil ook wat _O-

Klopt :Y) Ik ben ook niet echt materialistisch maar ik hou wel van mooie spullen haha :') Gewoon een hobbyist.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:24

Ik had overigens ook wel verwacht dat ik mijn Sephora lipstick zo verkocht zou hebben maar dat valt toch nog een beetje tegen! Jammer!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 14:45

Deijs schreef:
Ho lee oliebol, wat heeft zij een makeup. Niet normaal..

https://www.youtube.com/watch?v=vvvgZDPZLrQ

edit; en dat is nog maar part 1 :(:)

Zo jaloers! En het is ook nog eens zo mooi georganiseerd en ingericht <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 14:55

Nou zoveel spul zou ik nou ook weer niet hoeven _O- ik zou echt niet meer weten wat ik zou hebben.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 17:44

Dat is echt te veel.. maar dat ligt an ook allemaal weg te rotten denk ik.. Zij heeft voglensmij van alles de hele lijn.. die elf blushes en milani blushes (om maar even een voorbeeld te geven want ik heb er een beetje doorheen gescrollt) zijn letterlijk alle kleuren.. en als je die kleuren ook van goede merken heb pak je daar toch naar naar mijn idee, dus dan liggen die andere een beetje weg te rotten, zonde..

Mijn douglascard is binnennnnnn *gaat maclipsticks bestellen :o *

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 18:12

Oh chill :o Hij heeft ook al punten gerekend voor mn vorige bestelling :D