Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amoj schreef:Hoeveel dagen zijn jullie wel eens over tijd met de menstruatie?
Ik word meestal op dag 27, 28 ongesteld en zit intussen op dag 31![]()
Ik gebruik zelf verder geen anticonceptie en maak me een beetje zorgen eigenlijk...
Tanya schreef:Ik heb hem vorige week vrijdag laten plaatsen en ik ben niet meer ongesteld geworden daarna. Scheelt vast ook dat ik nog een prikpil heb die langer doorwerkt en waarbij ik niet ongesteld werd. Ik hoop dat als die hormonen straks uitgewerkt zijn, dat het spiraaltje het dan overneemt en alles mij bespaard blijft
Floriske schreef:Hoi hoi
Ik heb ook niet alles doorgelezen, maar heb de naam van mijn pil (myrcrogon 30 volgensmij, er staat iig ethinylestradiol/levonorgestrel malan 0,03/0,15mg op de strip. Heb het doosje niet meer) al wel een aantal keer voorbij zien komen. Ook ik heb last van bijwerkingen als gevoelige borsten (eerst dacht ik dat dat kwam omdat ze weer begonnen te groeien door de pil, maar de maat is nu een half jaar niet veranderd em nog last) meer huilen, meer aankomen/moeilijker afvallen, en volgens anderen word ik er ook chagrijniger van![]()
Met dit ook naar de ha geweest. Enige wat zij zegt Is "dit zul je bij elke pil hebben, wisselen heeft geen zin, enkel andere soorten anticonceptie"
Op internet lees ik heel andere dingen, mensen die een lichtere pil hebben en niet aankomen enz. Na lang zeuren heeft ze me nu myrcrogon 20(dacht ik, iig zelfde pil maar dan lichter) voorgeschreven. Daar ga ik over 3 weken aan beginnen na deze strip. Echter heeft ze uitvoerig vertelt dat hier vaak doorbraak bloedingen waren, maar omdat ik nooit een doorbraak bloeding heb gehad met deze pil, ook niet met doorklikken, wilde ik het toch graag proberen.
Mijn vraag Is nu eigenlijk, denken jullie dat dit helpt? Of ga ik dezelfde klachten houden aangezien deze pil toch van hetzelfde merk en fabrikant is? Helpt het volgens jullie wel om een compleet andere pil te nemen?