scooby09 schreef:Haha! Ik heb toch liever versgemaaid grasHmm ik vind gierlucht niet stinken...![]()
(..)
Zal dit weekend el een uitdaging worden om een rondje te doen staan hier overal al hekken.

En ja, ik las ook al dat de wielrenners en motorrijders werd aanbevolen om het tweewielige ros te laten staan. Ik zal de smalle paadjes wat mijden en ga maar niet naar de Veluwezoom, maar ik kom tot nu toe erg weinig mensen tegen onderweg. Eigenlijk zou ik nu in de Ardennen zitten voor een fietsweekendje; dan hadden we wel perfect weer gehad! Maar qua werk komt het me ook wel beter uit dat we niet zijn gegaan. Komt later wel!
Die powermeter, zit die óp je crank? Of is het ter vervanging van?

Heb ik weer .
in een ver verleden heb ik hier trots verteld dat ik een fiets had gekocht en graag kwam meekletsen. Dat is ten dele gelukt; ik fiets wel maar in dit topic ben ik vooral nog aan het meelezen en -leren.
. Geboren stoemper vrees ik. Gisteren geprobeerd om rond de 100rpm te zitten en in een wat lichter verzet te fietsen. Is wel even wennen, het voelde an sich oké maar ik zat wel beduidend hoger in mijn hartslag. Is dat herkenbaar voor iemand?
Bizar hoeveel harder je trapt na een bocht, helling etc he
Dubbelzijdige powermeter geeft je nog wel echt meer informatie. L/R verschil is deels wel normaal hoor, heeft iedereen wel. Als het maar niet steeds erger wordt. Doe je goed trouwens, onderweg een ijsje.. Dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen, te veel dicht haha.

.