Ben ook heel benieuwd wat er uit je SMO komt.
Heerlijk Sall is dat als je er zo van kan genieten.
Misschien kun je toch stiekem je partner tippen

Ahh balen is dat Namiro. Maar dan is een kort easy stukje ook prima. Hopelijk even de spanning eruit gelopen en morgen weer een betere dag.
Ik ben vanmorgen een proefles gaan bijwonen voor het spinnen. Volgende week ga ik daar zelf een proefles geven om daar ook lessen te gaan geven. Ze hebben compleet andere fietsen dus dat was wel even wennen. Wil wel nog een keer fietsen voor ik zelf een les ga geven. En zelf ook even mijn liedjes een keer op deze fiets doornemen want is echt totaaal anders.
Daarna weer verder gaan werken en aan het einde van de middag gaan hardlopen. Heerlijk rondje van 11km in de Campina gedaan. Het hele bos is opgedroogd op de paden. Er zijn nog wel wat moeras-grasvelden die daar eerst niet waren. Ik ken dit bos nog niet zo goed dus ik had een route getekend en heb er intens van genoten! De ondergrond was soms wel uitdagend met los zand maar dat gaf allemaal niks.
Vaak na een groot evenement waar ik dan naar toe race vind ik het in het begin zo bevrijdend dat er even geen schema is en ik gewoon kan gaan lopen omdat ik er zin in heb.

Niet dat ik met schema er geen zin in heb, maar dan "moet" ik me wel aan de planning houden natuurlijk. Bij km 6 alleen even ruzie gehad met een boomstronkje. Mijn teen doet toch wel een beetje au

Even bij de boom vloeken op mijn teen

Tof paadje

Een moeras-grasveld

Je ziet de kleine sprintjes

Garmin is nu na 2 weken van overbelast naar te intensief gegaan