Oooh ik meende me te herinneren dat iemand er eerder was geweest, maar wist niet meer wie. Jij dus Goof en Faringo ook! Ik vond het een pittige, maar leuke wandeling.
Lizard de hond was erna best moe maar zolang die water ziet en ruikt is ie helemaal happy
idylle benieuwd naar jouw foto’s, die zullen wel mooi zijn!
gaucho
Geplaatst: 29-08-23 12:44
Leuk Bootsiebob
Ik ben lekker aan de wandel bij Voorst, nu tijd voor koffie. Erg mooi hier.
Wij zeiden gisteren nog tegen elkaar; ik zou hier niet in het weekend willen lopen bij mooi weer. Het was gisteren een klein beetje druk, vooral met Nederlanders. Maar verderop was het heel rustig. Ik denk dat dat op mooie zonnige dagen in weekend of vakantie wel anders is inderdaad! Erg populaire wandeling
Zo, ook nog wat foto's van mijn wandeling. Was verrassend afwisselend, uiterwaarden, dijkjes, weiland en bos. Oa op landgoed de Pollen en landgoed Beekzicht. Totaal 21 km. En veel foto's
Pien leuk die wandeling. Zal best wel pittig geweest zijn. Maar denk ook wel leuk met relatief jonge mensen
Gaucho dat ziet er uit als een mooie groene omgeving. Jou omgeving rondom Apeldoorn is sowieso heel afwisselend. Ik woon hier echt aan de verkeerde kant van het land. Geniet maar van al het moois om je heen Jex heeft het ook naar zijn zin gehad zie ik.
Ook ik ben benieuwd naar de shoot met de haarballen van Joleine
jojoleinee
Geplaatst: 29-08-23 18:03
Wow flinke afstanden Pien en Gaucho!
Ik ben net een uurtje in het Mastbos geweest
Onze held
Maar stiekem een mama's boy
Dide en Befunny, ik heb al een hele toffe foto terug van de shoot. Ik zal m later laten zien. De shoot was voor het portfolio van de fotograaf.
Tjonge jonge, spuit 11 hier hoor Op verschillende netwerken geprobeerd foto's toe te voegen, maar helaas... net opnieuw uitgelogd en weer ingelogd, ook geen succes... uiteindelijk geprobeerd minder foto's in eens te uploaden en ja hoor, dat was het problee! Wilde gewoon teveel
Hier dan alsnog de foto's van het wandelingetje van gisterenochtend
Wat leuk Idylle, bekende plekjes. En herkenbaar probleem met de upload.
noordje
Geplaatst: 29-08-23 21:07
Hele gave foto's weer van iedereen.
Faringo, hopelijk gaat het weer wat beter met je lijf. Wel een mooie wandeling.
Gaucho, ook weer prachtige plaatjes. Gezellig met Jex, jammer dat Michiel zo'n last heeft van z'n knie.
SusanH, ook weer gezellig met Coco op pad geweest, mooie foto's ook. Balen van je hielspoor, weet er helaas alles van.
Jojoleinee, stoere kat
Lizard ook weer lekker op pad geweest. Mooie foto's ook weer.
Goof, die labjes Wat gezellig zo.
Befunny, mooie foto's. Er zijn nooit te veel foto's
Bootsiebob, zolang de hond het maar naar z'n zin heeft toch
Idylle, wat een heerlijke foto van Ted
Ik ben ongetwijfeld mensen vergeten, maar ik zit op m'n mobiel, heerlijk aan de rosé, bij een kampvuurtje
Zaterdag vertrokken met niet het beste weer. Na lang zoeken plekje gevonden. Slecht geslapen en met regen de tent weer opruimen. Via een omweg onderlangs bij Trondheim (waar daar was het beter weer) iets onder Røros een prachtige plek gevonden De volgende ochtend naar Røros. Dat is echt een openluchtmuseum, dat dorp, geweldig. Nog wat plaatjes onderweg naar de volgende overnachtingsplaats. Toen nog een stuk over de Koningsweg over Dovrefjell gewandeld. Op zoek naar de volgende overnachtingsplaats. Gevonden! In the middle of nowhere. Ik had geneens bereik met m'n mobiel Morgen weer meer.