Ninus, goed bezig! Lijkt me heerlijk dat je al zoveel goed hebt geregeld en zonder die hitte.
De app die ik gebruik is Dynamic Watch, en dan de premium versie met kaart. Ik had laatst wel ruzie met ‘m, want ik kreeg het kompas maar niet aan de praat op een kruising met allerlei kleine paadjes. Dat werd toch gewoon ergens heen gaan en dan kijken of hij bij draaide. Dat was dus toch terug. Bloedchagrijnig, je snapt het

Verder wel tevreden, maar het is niet zo fijn als de navigatie op de Fenix.
Goof ook al geweest. Ik geloof zo dat het benauwd was. Ik vond het wandelend al pittig, ik denk door de onweer die in de lucht hangt.
Kylan, welkom terug! Heerlijk dat je weer pijnvrij hebt gelopen, voelt toch als een feestje dat het weer kan
Ik wil het liefst vandaag weer maar ik ga verstandig doen en morgenochtend weer de schoenen aantrekken. Lijf is helemaal prima hersteld. Ik pas alleen niet zo lekker meer in mijn hardloopbroeken, ook niet met hoge band. Het gaat toch snel drukken, dus toch maar eens gaan zoeken naar een broekje dat geschikt is voor zwangerschap. Toevallig iemand ervaring mee hier? Ik ben Fusion gewend dus ik wil wel kwaliteit en geen zweetnaad-stof.