Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Echwel schreef:pien_2010 schreef:Echwel toch zullen we ook weer op een zeker moment moeten gaan leven.
Klopt alleen wil ik wel goed beschermd zijn
En niet alles.maar gaan doen met risico terwijl ik niet volledig geënt ben...
Winkelen wasdah??????
Nog steeds online
Echwel schreef:pien_2010 schreef:Echwel toch zullen we ook weer op een zeker moment moeten gaan leven.
Klopt alleen wil ik wel goed beschermd zijn
En niet alles.maar gaan doen met risico terwijl ik niet volledig geënt ben...
Winkelen wasdah??????
Nog steeds online
bigone schreef:En toch merk ik bij mezelf wel een soort van opluchting nu ik bijna drie weken geleden AZ heb gehad. Niet dat ik geen afstand houd en de rest van de regels blijven ook gewoon maar wel zoon gisteren een dikke knuffel gegeven( moest even) terwijl ik dat daarvoor absoluut niet deed. En mocht het een keer lekker weer zijn dan ga ik ook wel een terrasje pakken, hoop dat ze binnenkort om 10 uur open mogen. Krantje cappo in het ochtend zonnetje, heerlijk. Winkelen eigenlijk totaal geen behoefte meer aan, ik heb genoeg.
nynke55 schreef:Pandora, heb je een link van die tool?
Pandora2 schreef:nynke55 schreef:Pandora, heb je een link van die tool?
JawelMaar is wel voor BE dus.
https://www.laatjevaccineren.be/wanneer ... gen-corona
IMJ schreef:bigone schreef:En toch merk ik bij mezelf wel een soort van opluchting nu ik bijna drie weken geleden AZ heb gehad. Niet dat ik geen afstand houd en de rest van de regels blijven ook gewoon maar wel zoon gisteren een dikke knuffel gegeven( moest even) terwijl ik dat daarvoor absoluut niet deed. En mocht het een keer lekker weer zijn dan ga ik ook wel een terrasje pakken, hoop dat ze binnenkort om 10 uur open mogen. Krantje cappo in het ochtend zonnetje, heerlijk. Winkelen eigenlijk totaal geen behoefte meer aan, ik heb genoeg.
Dit vind ik heel herkenbaar. Ben helemaal niet geneigd naar de winkel te hollen ofzo.
Maar het voelt idd veiliger.