Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Waar kun je dat debat bekijken?
Sheran schreef:Waar kun je dat debat bekijken?
Arabesk schreef:Ja wie gaat al die tafeltjes boenen na elke les en alle deurknoppen afnemen na elk uur? En de wc's schoonmaken, die meestal toch al smerig zijn
Astorga schreef:cursebreaker schreef:Wilders gaat goed tekeer ja haha. Bepaalde punten die hij aanhaalt vind ik wel heel erg sterk.
Wilders bleef herhalen wat hij al eerder zei. Vond het weinig interessant en vooral onvolwassen om toch ouders op te roepen om de scholen van hun kinderen te laten sluiten.
Winged schreef:moonsparkle schreef:Vooral nu hoge scholen en unis zelf al kiezen om dicht te gaan en het vooral lijkt te gaan over basisonderwijs.
Wij waren ook stomverbaasd hoor aan tafel... Hoezo hbo en uni wel? En mbo, vo en basis niet.
PSvanLot schreef:Arabesk schreef:Ja wie gaat al die tafeltjes boenen na elke les en alle deurknoppen afnemen na elk uur? En de wc's schoonmaken, die meestal toch al smerig zijn
Wij hebben op school (vo) schoonmaaksters... Maar die maken meer vies dan schoon...
Ik doe het altijd zelf.
Maar ieder uur 25 nieuwe eventuele virusdragertjes krijg ik niet ieder uur gepoetst 7x per dag..
Astorga schreef:cursebreaker schreef:Wilders gaat goed tekeer ja haha. Bepaalde punten die hij aanhaalt vind ik wel heel erg sterk.
Wilders bleef herhalen wat hij al eerder zei. Vond het weinig interessant en vooral onvolwassen om toch ouders op te roepen om de scholen van hun kinderen te laten sluiten.
cursebreaker schreef:Maar Rutte is het ook gedeeltelijk met Wilders eens, alleen dankzij advies van de experts heeft hij dan toch anders besloten. Hij vind het ook beter als de scholen dicht gaan zegt hij net bv. Klaver praat wel iets normaler. Wilders gaat meteen 3 volume knopjes omhoog