Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Humpiedumpie schreef:Als ik het eraf haal laat ik mijn nagels wel een week "luchten"/aansterken. Vriendinnetje van me deed dat nooit en wilde laatst haar nagels door mij gedaan hebben. Toen alles eraf was waren die nagels zo zacht Dat ik zei laat maar even tijdje luchten. Maar goed ook want nu blijkt dat de nagelplaat los begint te laten.
Advies is dus ook; laat je nagels tussen de lakbeurten in luchten.
Shenavallie schreef:Sinds ik die Polygel heb, heb ik al meerdere keren mijn nagels opnieuw moeten doen. Het zet in eerste instantie prima, maar het is totaal niet sterk. Heb gisteravond hardop zuchtend gezegd dat ik veel en veel liever weer met acryl wil werken en daar weer het nodige van ga inkopen. Mijn schoondochter vroeg zich alleen af waar ik het dan wil gaan gebruiken, want in ons vorige (veel te grote) huis stonk het al door het hele huis heen en nu met een mini huisje wordt het helemaal zeuren. Denk dat ik maar in de stal ga rommelen.
donnar schreef:Shenavallie schreef:Sinds ik die Polygel heb, heb ik al meerdere keren mijn nagels opnieuw moeten doen. Het zet in eerste instantie prima, maar het is totaal niet sterk. Heb gisteravond hardop zuchtend gezegd dat ik veel en veel liever weer met acryl wil werken en daar weer het nodige van ga inkopen. Mijn schoondochter vroeg zich alleen af waar ik het dan wil gaan gebruiken, want in ons vorige (veel te grote) huis stonk het al door het hele huis heen en nu met een mini huisje wordt het helemaal zeuren. Denk dat ik maar in de stal ga rommelen.
Wat is je werkwijze?