Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
donnar schreef:Vet die vuurtoren!!
Ik kom weer even binnen vallen, ik ben eruit wat ik wil en ben mij nu aan het oriënteren voor een artiest.
Het worden 4 bloemen, de bloemen van de geboortemaanden van mijn gezin op mijn onderarm (narcis, 2 anjers en Hulst)
Deze style wil ik:
[ [url=m/Vg5XSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z5ATmM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben jullie suggesties voor artiesten? Enige eis is dat de shop in Nederland is, verder ben ik bereid om te reizen.
Ik kom weer even binnen vallen, ik ben eruit wat ik wil en ben mij nu aan het oriënteren voor een artiest.
Het worden 4 bloemen, de bloemen van de geboortemaanden van mijn gezin op mijn onderarm (narcis, 2 anjers en Hulst)
Deze style wil ik:
Hebben jullie suggesties voor artiesten? Enige eis is dat de shop in Nederland is, verder ben ik bereid om te reizen.
Gillbo schreef:Dat lijkt wel een fotoshoot van TopVintage!
laughterline schreef:wauw!!
edit: heeft iemand trouwens hier een tattoo tussen de schouderbladen? is het een (extra) gevoelig plekje?Heb 2x binnenkant onderarm en een mini op m'n ribben.
IvysToeter schreef:Ohhh wauw! Gaaf!
Ik vind je bikini ook echt geweldig!
laughterline schreef:Haha bedankt voor de reacties! Ben me nog aan het oriënteren maar zal me vast mentaal voorbereiden![]()
Die vuurtoren is heel gaaf zeg! Wie heeft m gezet als ik vragen mag?
Deze style wil ik:
Captain schreef:Zat vandaag bij een vriendin.. was haar opa er.. begint ie 'ben jij ook al aan de hype begonnen? Tattoo verslaafd? Wat een verminking.' Nee, jij ziet er lekker uit, gelukkig heb ik hier zelf voor gekozen. Stuk fossiel.
_karin_ schreef:Het is dat ik geen portret in gedachten heb voor mezelf, ik vind deze stijl ZO mooi![]()
![]()
https://www.instagram.com/_ankimichler/