Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurora schreef:Gister en vandaag flink rondgehangen op vliegvelden, en jeeminee wat een kinderen weer.
Ook tijdens onze vlucht, een kind van enkele weken oud! Dat arme ding krijste de longen uit zn lijf bij de (mislukte) landingen (lang verhaal, vraag maar niet)
En de iets oudere kinderen bleven maar zeuren en dralen en jammeren. Waarom moeten ze perse naar t buitenland? In een tentje op een camping in duitsland is ook prima toch? Of voor mijn part in een hotel.
Maar waarom dat allemaal maar mee moet naar verre oorden die ze toch weer vergeten....
Mijn ouders hebben me toen ik 2 was meegenomen naar mallorca, en geloof me, ik weet er echt níks meer van. Had van mij ook niet gehoeven.
MissAnnemijn schreef:Wij zijn naar Zuid-Afrika geweest toen ik 14 was en de jongste was 7 (4 kinderen). Weet er nog veel van maar het schijnt dat we hele stukken hebben gemist vanwege de gameboyHoeveel de jongste zich ervan herinnert zou ik eens moeten vragen. Maar om nou 15-20 jaar vast te zitten aan een camping binnen 300 km van je eigen huis, nee dankje..