Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shizzel schreef:Stomme vraag misschien dit hoor maar ik denk, ik ga het toch vragen.Ik had een hele droge huid op mijn wangen en neus en dat stukje daar tussenin, nu ben ik dankzij dag en nachtcreme daar vanaf (schilfers zaten echt erop en kon ik er zo afvegen eerst) máár probleem nummer twee is er nu. Ik gebruik nu een primer van het merk Freedom (van 1 euro volgens mij dus zal ook niet dé beste zijn maar toch - ik dacht ik probeer eerst goedkoop voor ik splurge bij bijv. Benefit) en een foundation van H&M die echt perfect bij mijn huidskleur past (dus ook niet de duurste maar wilde eerst kijken of foundation me bevalt voor ik bijv. eentje van MAC of L'oreal haal) - het probleem is niets mbt 'patchy' worden van de foundation en hij blijft ook echt de hele dag zitten máár (kan het niet anders omschrijven dan op deze manier) op de probleemgebieden van wangen/tussen neus/neus breekt alles 'uit elkaar' dat het zodanig lijkt als hoe eilanden er op een wereldkaart uit zien.. Iemand die dé oplossing weet? Andere primer? Andere foundation?
Shizzel schreef:Stomme vraag misschien dit hoor maar ik denk, ik ga het toch vragen.Ik had een hele droge huid op mijn wangen en neus en dat stukje daar tussenin, nu ben ik dankzij dag en nachtcreme daar vanaf (schilfers zaten echt erop en kon ik er zo afvegen eerst) máár probleem nummer twee is er nu. Ik gebruik nu een primer van het merk Freedom (van 1 euro volgens mij dus zal ook niet dé beste zijn maar toch - ik dacht ik probeer eerst goedkoop voor ik splurge bij bijv. Benefit) en een foundation van H&M die echt perfect bij mijn huidskleur past (dus ook niet de duurste maar wilde eerst kijken of foundation me bevalt voor ik bijv. eentje van MAC of L'oreal haal) - het probleem is niets mbt 'patchy' worden van de foundation en hij blijft ook echt de hele dag zitten máár (kan het niet anders omschrijven dan op deze manier) op de probleemgebieden van wangen/tussen neus/neus breekt alles 'uit elkaar' dat het zodanig lijkt als hoe eilanden er op een wereldkaart uit zien.. Iemand die dé oplossing weet? Andere primer? Andere foundation?
kimberlyve schreef:Ik meld me in dit topic... voorlopig even geen make up hoef toch niet de deur uit ivm gebroken ribben. Maar vind het wel leuk om met make up te werken heb er alleen geen verstand van kom dan bij me eigen ook niet verder dan foundation oogpotlood en mascara... zou graag workshops gaan volgen zodra mijn lichaam het toe laat
elkee schreef:Oyeru, knappe meid! Mooie zachte look. Wat is je oogkleur? Mooi licht ook.
Hackney, een poederfoundation is zelden aan te raden. Daardoor krijg je juist een droog effect of een heel mat effect. Ook zal ik nooit naar iets van Mascha (of hoe heet ze?) toe gaan. Ik vind haar niet echt een talent.
Ik vind een lang verhaal zonder duidelijke leestekens zo lastig lezen, dus ik snap je vraag niet echt meid.
linoleum schreef:kimberlyve schreef:Ik meld me in dit topic... voorlopig even geen make up hoef toch niet de deur uit ivm gebroken ribben. Maar vind het wel leuk om met make up te werken heb er alleen geen verstand van kom dan bij me eigen ook niet verder dan foundation oogpotlood en mascara... zou graag workshops gaan volgen zodra mijn lichaam het toe laat
Ideale tijd juist om te oefenen. Alle tijd om YouTube filmpjes te kijken en looks na te maken. En niemand die je ziet omdat je niet naar buiten gaat!