Banyu schreef:C_arola schreef:Stond het wel op je bestelling?
Nee, dat zie ik nu pas. Maar weet qel 100% dat ik de code toegevoegs heb.
Jammer dat het er niet op staat, anders kon je contact opnemen met de klantenservice.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:7 producten voor dat bedrag is trouwens echt niet veel!
Roosch schreef:Oh die van mij komt ook via UPS. Flauw. Bij de bestelbevestiging stond Postnl.
Creatas schreef:Ik had 27april geappt en blijf nu de vraag krijgen of het nog actueel is. Heb al 2x gezegd dat het in de winkel is opgelost. De derde keer maar gewoon 'NEE' getypt .
Carr_friesje schreef:Roosch schreef:Oh die van mij komt ook via UPS. Flauw. Bij de bestelbevestiging stond Postnl.
Ik had vanmorgen de UPS bezorger aan de lijn ivm niet thuis. En die wist mij te vertellen dat er ongeveer 27.000 pakketen vanuit postnl zijn uitbesteed aan UPS vanwege de drukte.![]()
Maaaaar.. eind goed al goed heb ik mijn bestelling voor moederdag ook weer binnen haha.
zigranta schreef:Vriendlief heeft voor zichzelf besteld, waardoor ik de parfum de interieur krijgen aangezien we het te lang vonden duren voor het afgeleverd wordt, zijn we vanmiddag maar even een bus douchefoam gaan halen voor hem en kon ik mijn verjaardagscode nog verzilveren, lekker een showeroil van Karma genomen
oh en aangezien jullie zo te spreken zijn over de mascara heb ik die ook meegenomen.
Waarom? Omdat het kan
Zertab schreef:MarcoBorsato schreef:Sakura komt echt mn neus uit
Die heb ik echt nooit haha, zit er nu gratis bij zag ik.
Roosch schreef:Ik zit mijn mail nog eens te bekijken. Feit is wel dat -mits UPS een beetje opschiet- ik de komende tijd heerlijk ruik.