Cassandra, je eetlijstje klinkt lekker en gezond

Mandy dezelfde tip geeft, haha.
Simyo, ik vind 5 per dag absoluut niet te veel, maar misschien inderdaad meer variatie? Heb je wel allebei
de keren op dezelfde tijd gewogen/en dan allebei de keren met of zonder kleding?
_Tarzan, super bezig zeg!!

Arienette schreef:dat vind ik wel veel hoor voor paardrijden, dat is hetzelfde als een half uur hardlopen en voor mij voelt hardlopen wel intensiever.
Ik ben inmiddels -9kg en wil nog -6 maar heb een vraagje aan de dames hier die al zo veel kwijt zijn. Ik merk namelijk dat mijn zelfbeeld minder snel veranderd dan mijn gewicht. Ik heb mezelf altijd gezien als een klein mollig meisje, en ik ben ook nooit als kind een magere lat geweest. Nou maakt iedereen om me heen complimentjes want -9 zie je natuurlijk wel en ik kan ook in jurkjes die ik lang niet aan heb gehad. Gister heb ik zelfs mn 'misschien ooit' spijkerbroek aangehad die ik ooit wishful thinking gekocht had en nog nooit aan heb gehad. Dus dat is allemaal heel leuk en motiverend maar toch als ik in de spiegel kijk na het douchen zie ik nog niks anders.. hebben jullie daar ook last van?
Is heel normaal, dat je ‘geest’ het als het ware niet kan bijhouden wat voor veranderingen je lichaam zo snel doormaakt.. tenminste, ik ervaar het ook zo en dit vertelde mijn diëtiste mij.. Ik ben nu -50 kilo, heb nog zo’n 4 kg overgewicht en denk ook altijd dat ik mega dik ben, amper op mijn paard pas, ect… Geef het vooral de tijd

Zoek het verschil?
Paar jaar geleden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KMYNHNFU.jpg
Vandaag:

Ben echt benieuwd of ik a.s. woensdag mijn -50 kg behaal