Goof,heerlijk die rust. En inderdaad, mooie foto van de doggo's.
boedjang
Geplaatst: 12-07-25 13:17
Ah goof gelukkig fijn gelopen. Noordje jeetje wat super mooi daar en heel goed weer zie ik Mandy stoer Joh. Spannend een kleintje. Hier een nieuwe route gelopen waarvan ik nog niet het bestaan wist. Het is niet allermooiste omgeving in assendelft maar we kunnen toch wel wat kanten op blijkbaar 4 paardjes mee waarvan er 3 meestal op t erf zijn...en de jongste telg de mijne dus, voorop Langs springkussen, wegwerkers grote trekker met aanhanger. En koeien die vond hij nog het interessantst. Wat een leuk dier heerlijk ontspannen kleintje uurtje gewandeld
Ik ben jaloers Noordje prachtig! Waarschijnlijk volgend jaar rond deze tijd ben ik ook in Noorwegen
Herkenbaar Goof, ziet er zo wel heerlijk rustgevend uit.
Ik ben heel blij met nog een dagje 'landen' voor ik morgenochtend vroeg op vakantie vertrek. Gisteravond en vanochtend huis aan kant gemaakt, was wel nodig na plaatsing nieuwe kozijnen en spullen staan grotendeels in de auto. Dus nu rust en lekker het Albapad gewandeld. Het was op de open stukken met de wind koeler dan in het bos.
Ik was naar Rotterdam, even naar Decathlon. Bizar druk dus snel weer naar buiten, stukje centrum gelopen maar ook daar druk en warm dus weer naar huis gegaan. Nu eigenlijk geen zin om iets te doen. Morgen weer.
lizard
Geplaatst: 12-07-25 15:38
Ik was naar het Hijkerveld, Drenthe. Gewandeld vanaf de schaapskooi.
Het eerste stuk ging over een fietspad,en daar waren de nodige fietsers. Verder over een wandelpad,en daar was ik helemaal alleen. Werkelijk niemand gezien.
Ik kwam bij een meertje,en daarhoorde ik een hele boel ganzen opvliegen,met veel lawaai. Ik denk,het zal toch niet?
Ja hoor, komt er een zeearend overvliegen. Maakt een paar rondjes,en vliegt rustig verder.
Foto's zijn met de smartphone door de verrekijker,en ingezoomd. Dus verwacht geen kwaliteit.
Er vlogen ook twee buizerds,dan kan je het verschil in grootte ook zien.
Ja als je dat zo ziet snap je ineens waarom ze die vogel de vliegende deur noemen.
Bootsiebob
Geplaatst: 12-07-25 21:33
Erg mooi Noordje! Die brug is bijzonder. Warm maar toch een goede wandeling uitgezocht
noordje
Geplaatst: 12-07-25 22:40
Van de wandeling nog wat foto's Gelukkig was er water boven. Het was maar 372m maar het voelde als 1372 En nog van net,een avond wandeling vanaf de camping zelfde als waar ik vorig jaar heb gestaan. Water stond toen veel lager