Nou....wij zijn gestrand. Systeemstoring bij de NS. Zitten hier nog minimaal 2 uur...
BeFunny
Geplaatst: 27-08-23 18:19
Balen Faringo. Ik ben ook nog onderweg maar wel over 5 min uitstappen
Deze meneer die zal thuis wel lekker slapen
DideH
Geplaatst: 27-08-23 18:23
Faringo schreef:
Nou....wij zijn gestrand. Systeemstoring bij de NS. Zitten hier nog minimaal 2 uur... [ [url=m/wOzMs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat balen faringo! Als je in de buurt was geweest was ik jullie even op komen pikken, maar Tilburg is vrij uit te richting. Moet je morgen weer vroeg op?
gaucho
Geplaatst: 27-08-23 18:27
Oh wat irritant Faringo, daar heb je echt geen zin meer in na zo'n weekend.
Nee niet echt. Ik kan om 19.05 richting Den Bosch, vanuit daar naar Utrecht en dan naar Rotterdam. Dan nog metro dus rond 21.45 thuis als ik geluk heb. Dus dat ga ik maar doen.
Ai, sterkte nog Faringo. Mooie stuk heb je wel gelopen! Die zonnebloemen
Leuke wandeling heb je weer Lizard. Ik hou van die kleine paadjes en bruggetjes enzo
Wij waren vanavond op de Loonse en Drunense duinen, eigenlijk voor een fotoshoot van de poezen, maar ook een stuk gewandeld vantevoren. Ik zag witte plukjes hei?
BeFunny het is bijna niet te geloven dat jouw foto's in Nederland zijn gemaakt. En je hondjes zo ijn en blijven schattig.
Ook de andere foto's zijn gaaf!!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-08-23 15:06
Befunny mooi stukje Nederland.
Faringo ik vind het een knappe prestatie.
Lizard leuk stukje geschiedenis.
Ik heb genoten van het paars in het landschap. En de zon. En dat mijn voet niet op speelde. Laatste 2 dagen Skechers gedragen en dat gaat goed. Voorlopig even niet de hoge wandelschoenen aan. En helaas de Birkenstocks ook even niet.
Ik geniet van de heidefoto’s. Ook bijzonder die witte heide! Ik zie wel eens witte heide in tuinen, maar nog nooit in het wild gezien…
Lizard avontuurlijke wandelingen, watervallen, rotsen, gangen… veel gezien!
Faringo pfffff gelukkig is het achter de rug. Had je rijstevlaai met slagroom?
Dex in de trein
En gaucho mooie wolken!
Wij gingen vandaag een dagje naar de Ardennen, de vallei van het “bergriviertje” Ninglinspo. Was een avontuurlijke wandeling, ben nu flink moe. De watervalletjes waren maar erg klein
Ah Bootsie, daar was ik eerder dit jaar ook. Hele toffe wandeling
Ik heb ook echt genoten van de andere foto's afgelopen dagen. Mooie en flinke wandelingen weer van iedereen. Lizard wederom op een mooie locatie. Prachtige paarse heide zie ik ook. Taart haha, lekker hoor. Mooie foto's.