Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Goedemorgen, allereerst beterschap aan alle zieken.
Hier na 2,5 jaar de dans ontspringen toch nog de pineut. En hoe. Zaterdag al keelpijn, maar nog een negatieve test. Gister wat brakker en toen wel positief. Heb enorm keelpijn en ben benauwd en heb vreselijk veel pijn met ademhalen. Vanmorgen ook een temp van 39.6. Nu even onder een dunnere deken en met pcm en dan zakt het gelukkig weer iets.
Nu zie ik dat er hier bokkers zijn met ademhalingsmedicatie. Had je die dan al, of heb je toch ook de ja gebeld ivm pijn op de borst?
Verder ook enorm pijn aan mijn gewrichten. Lopen is een hele opgave. Ik blijf maar boven vandaag denk ik. Hopelijk kan ik straks nog even slapen, want het lukt niet zo heel erg meer.
Zebrastreep schreef:Huisarts even bellen , bij twijfel helemaal het kan geen kwaad.
En de huisarts kan eventueel ook wat aanbieden zodat het wat gemakkelijker gaat.
EedihcrO schreef:Zebrastreep schreef:Huisarts even bellen , bij twijfel helemaal het kan geen kwaad.
En de huisarts kan eventueel ook wat aanbieden zodat het wat gemakkelijker gaat.
Toch maar even gedaan idd. Eerst vraag was of ik niet een saturatiemeter in huis had. Alsof dat heel standaard is om in huis te hebben. Maar ze gaat even overleggen met de huisarts of ik toch niet even gezien moet worden idd. Ze hebben kennelijk nog steeds speciaal coronaspreekuur.
En jullie hadden dus allemaal al ventolin. Ik heb het wel in huis bedenk ik me. Maar geen idee of dat de concentratie voor kinderen heel anders is. Hopelijk kan ik gewoon even gezien worden, want ik kan nu niet slapen omdat ademhalen pijnlijk is. En ik kan een hoop, maar niet stoppen met ademen
Ik ben vooral ook bang dat de jongste het krijgt. Die zit met haar 3 jaar al aan astmamedicatie, dus ben bang voor haar reactie. De oudste heeft een paar uur koorts gehad en diezelfde nacht alles eruit gekotst. Nu verveelt ze zich stierlijk thuis en is ze boos dat ze niet naar school mag.
dalena schreef:Ik kan vandaag niet stoppen met hoestenTips? Ik drink al thee met honing en heb hoestsnoepjes
Jasmijn schreef:dalena schreef:Ik kan vandaag niet stoppen met hoestenTips? Ik drink al thee met honing en heb hoestsnoepjes
Als je slijm ophoest is het beter om beperkt te blijven hoesten want je moet het slijm kwijt.
Als het een droge of kriebelhoest is zweer ik bij Daro(lan) capsules.
Die kan je kopen bij de apotheek en werkt binnen een half uurtje en meestal zo'n 8 uur lang.
Polly schreef:Volzinnen spreken is door de telefoon best heel goed te beoordelen, het grootste deel van de beoordelingen zijn telefonisch gegaan van de coronapatienten.
Maar als je zo twijfelt laat hem dan doorrijden naar de winkel om een knappe meter te halen, desnoods bij de spoed apotheek bv.
Hoe vaak ik niet mensen in paniek aan de telefoon heb gehad omdat ze rare waardes hadden op zo'n horloge.. is ook geen medische apparatuur he.
Heel veel sterkte, tis echt ellendig
Ben je gevaccineerd?
purny schreef:Hier ook sinds dinsdag corona. Gister voelde ik mij weer een beetje goed maar vandaag heb ik voornamelijk veel last van een hele vervelende slijmprop die niet weg wil. Hij blijft ook af en toe hangen op een irritant punt.
Het is een heel raar virus vind ik