Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Ik zie weer mooie dingen voorbij komen! En een eigen boetiek, gefeliciteerd!
Ik heb gisteren in een opwelling een afspraak geboekt voor in april, in Polen, Wroclaw
Ik wil een lijntje prikkeldraad rond mijn pols, hoe fijner hoe beter. Ik kijk er al naar uit haha!
Fly_high schreef:LWDaisy schreef:Ik zie weer mooie dingen voorbij komen! En een eigen boetiek, gefeliciteerd!
Ik heb gisteren in een opwelling een afspraak geboekt voor in april, in Polen, Wroclaw
Ik wil een lijntje prikkeldraad rond mijn pols, hoe fijner hoe beter. Ik kijk er al naar uit haha!
Denk je niet dat het behoorlijk smakeloos en ongepast is...?![]()
Polen is trouwens ook meer dan een Holocaust Disneyland om misplaatste oorlogsfantasieën uit te leven
Jester_ schreef:princequillo schreef:Zou je ook niet denken dat de artiest het zelf aan zou geven als ze dit ongepast vinden en daardoor niet willen?
Geld is geld toch?
Urielle schreef:Die handen snap ik niet helemaal.
Ik heb alleen een grotere tattoo op mijn kuit maar eerst kwam er destijds een klein symbool van mijn sterrenbeeld met een kroontje op mijn middelvinger en, na mijn kuit, is er nog een tattoo gekomen op mijn ringvinger met de naam van mijn vriend, wat ik zie als mijn verlovingsring.
Ik vind juist een handtattoo fijn en elegant. Veel fijnzinniger dan de watercolor op mijn kuit, die ik erg mooi vind maar waarvan ik goed snap dat die juist niet bij iedereen in de smaak zal vallen.
En mocht ik er ooit spijt van hebben of in een situatie komen dat hij minder gewenst is, kan er een brede ring over en ziet geen mens hem.
Imo echt wat anders dan gezicht, nek of oor?
moonsparkle schreef:Mooie tattoo hierboven!
Ik zou eigenlijk een simpel woord bij mijn enkel willen laten zetten, maar misschien is het juist ook wel een uitdaging om een woord mooi te laten zetten? Zou je daar een artiest ook echt op uit zoeken of is dat wat elke tattooshop wel gewoon hoort te kunnen.
miereneter schreef:BritHittepit schreef:[ [url=m/GKVRX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jzSqf0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/upmtrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren bijgewerkt
Heel mooi!