Vind foto persoonlijk anders overkomen dan werkelijkheid.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyII schreef:Mooi Banyu! Heb je de foto geupload met de boktupload? Het kan zijn dat door de kwaliteit van de foto, je nagels minder uitkomen dan in het echt. Wel een erg leuke set!
Nessa, prachtig! Mooi zacht en mooie signature nagel. Hoe doe jij zo’n rechte lijn zetten?
Ik heb gister voor de eerste keer mijn nagels gedaan met gellak. Wat een klusje! Maar wel erg leuk om te doen.
Met mijn linkerhand moet ik nog veeeeel oefenen, de rechterhand ook maar daar is het resultaat al een stuk beter. Dús ga ik tips op een stokje bestellen waar ik lekker op kan oefenen. Hebben jullie tips waar ik die het beste kan bestellen? (Liefst niet via Ali o.i.d.)
Altijd het slechte nieuws eerst: mijn rechterhand, gelakt met mijn niet dominante hand:
[ [url=m/KufzbS.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn linkerhand, gelakt met mijn dominante hand.
[ [url=m/khIuMK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt schreef:Welke lak is dit Amy? Ik vind zelf dikker lakken altijd fijner en mooier resultaat geven, dus ik moet ook nog erg wennen aan het dunne lakken wat bij gel lak hoort. Maar door ietsje meer lak te pakken is het wel makkelijker om het streperige te voorkomen.
Britt schreef:Welke lak is dit Amy? Ik vind zelf dikker lakken altijd fijner en mooier resultaat geven, dus ik moet ook nog erg wennen aan het dunne lakken wat bij gel lak hoort. Maar door ietsje meer lak te pakken is het wel makkelijker om het streperige te voorkomen.
Britt schreef:Is dát de reden?ik vroeg me al af waarom het soms zo heet word en andere keren niet!
Wijslander schreef:Mooi gedaan Nessa!
Te dik lakken is niet de enige reden waardoor het heet kan worden in de lamp, door het warmere weer nu in de zomer krimpt het product sneller en dat kan ook het hittegevoel veroorzaken. Veel lampen hebben hiervoor een low heat stand en anders de hand even uit de lamp halen om af te koelen en weer terug erin.
Heb je wel een (rubber)base onder de lak Amyll? Die zou de nagel moeten egaliseren waardoor je die strepen niet hebt. En heb je de plaklaag van de kleur verwijderd voor je de matte topcoat aanbracht? Anders kunnen de strepen daar ook nog vandaan komen.
Je lakt wel flink tegen de nagelriemen aan zie ik, belangrijk om dat te voorkomen juist met het oog op allergieën. En anders in ieder geval even weghalen voor je de lak laat uitharden, kan bijvoorbeeld met een rosewood stokje.
Leuke effectjes Humpiedumpie!